Business School Nederland

1 keer, maar nooit meer. Wat een vreselijke service

HN gebouw

Kerstpakketten de eerste keer onverhoopt niet geleverd (kan gebeuren), maar hier zelf achteraan moeten bellen (geen actieve communicatie vanuit klantenservice hierover) en pro-actief moeten regelen... Kerstpakketten de eerste keer onverhoopt niet geleverd (kan gebeuren), maar hier zelf achteraan moeten bellen (geen actieve communicatie vanuit klantenservice hierover) en pro-actief moeten regelen dat mijn team alsnog een pakket zou kunnen krijgen. Klantenservice medewerkers vriendelijk en probeerden goed mee te denken, maar niet altijd kennis van zaken. Uiteindelijk, na drie keer bellen, nieuwe levering kunnen regelen samen.
Daarnaast zaten niet alle items in alle pakketten, dat is slordig.. en jammer voor mijn team.

Van der Mark Transport Rotterdam B.V.

Mooie pakketten! Onze collega's en relaties waren er erg blij mee. De levering verliep niet helemaal vlekkeloos, maar dat werd zeer adequaat opgelost. Vriendelijke klantenservice.

Herenbos

Top geleverd op alle 5 de vestigingen

Jeroen van Leeuwen

Pakketten 5 dagen geleverd na de gevraagde datum. adressenlijst voor individuele bezorging kreeg ik niet geupload. Na een mailtje gestuurd te hebben wel snel opgepakt.
Pakket zelf oke. Veel...
Pakket zelf oke. Veel keuze in verschillende prijscategorieen.

Dorrestijn buiteninrichting

Uiteraard schrijven we een review. Overzichtelijke bestelpagina snelle levering en leuke pakketten waar voor je geld. Kortom een dikke aanrader!

Paul van Weereld

Mooie en overzichtelijke website om je te helpen bij het maken van de juiste keuze van het kerstpakket. Transparente voorwaarden en geen kleine lettertjes in de factuur, je weet waar je aan toe... Mooie en overzichtelijke website om je te helpen bij het maken van de juiste keuze van het kerstpakket. Transparente voorwaarden en geen kleine lettertjes in de factuur, je weet waar je aan toe bent. Levering op locatie ook prima, alleen jammer dat er geen exacte tijdsindicatie kon worden afgegeven. Zodoende ben je min of meer verplicht om iemand de hele dag thuis of op locatie te moeten hebben. Volgend jaar gaan we zeker weer een bestelling doen!

Trinseo Nethelands BV

Paar keer telefonisch contact gehad met Kerstpakketten IDEE. Altijd netjes en goed geholpen door de medewerkers. Wij hadden als bedrijf het Blue Party pakket besteld. Iedere ontvanger van dit... Paar keer telefonisch contact gehad met Kerstpakketten IDEE. Altijd netjes en goed geholpen door de medewerkers. Wij hadden als bedrijf het Blue Party pakket besteld. Iedere ontvanger van dit pakket was blij verrast. Algemene feedback was "mooi pakket en leuke waardering".

Via Amsterdam B.V.

Vlotte service, alles netjes geregeld!

Inter-IT

Precies zoals ik het had verwacht