Action team

Snelle levering mooie producten

Welcom bij Boorsma

Prima service

Administratie Kantoor Wijngaarden

Is een bedrijf wat afspraken goed nakomt en de pakketten zijn gezellig. Gelukkig ook voor kleinere bedrijven dat er geen grote hoeveel heden besteld dienen te worden.

BSN International Holding

Zeer rommelig, onduidelijke communicatie, te weinig pakketten geleverd, pakketten beschadigd

Peter Voncken

Snelle reactie, vriendelijke communicatie. Bij afwijkingen snelle, open en transparante communicatie (in tegenstelling tot andere bedrijven waar je zelf achteraan moet jagen). Pakketten netjes en op... Snelle reactie, vriendelijke communicatie. Bij afwijkingen snelle, open en transparante communicatie (in tegenstelling tot andere bedrijven waar je zelf achteraan moet jagen). Pakketten netjes en op tijd geleverd.

HARIBO The Netherlands & Belgium B.V.

Voor het 3e jaar op rij bestellen wij onze kerstpakketten bij Kerstpakkettenidee. Zoals elk jaar leveren zij precies zoals afspraak. Bij vragen krijg je snel antwoord. Ik kan hen van harte aanbevelen!

4YourFinance BV

Na telefonisch een goede uitleg en begeleiding toch besloten om bij hen de kerstpakketten te bestellen. Zij hebben gedaan wat zij hebben voorspelt. Goede zorg en nazorg en bij vragen snel van... Na telefonisch een goede uitleg en begeleiding toch besloten om bij hen de kerstpakketten te bestellen. Zij hebben gedaan wat zij hebben voorspelt. Goede zorg en nazorg en bij vragen snel van reactie. Toppers!

WeBuGo Services BV

Mooie pakketten en goede service

EV Wonen Makelaaardij

Mooie pakketten en goede service. Was bij ons eerst iets niet helemaal goed gegaan maar is keurig opgelost.