UPI Europe BV

Super tevreden over de kerstpakketten. Reeds het 2de jaar dat wij dit doen voor onze klanten zijn zijn steeds super enthousiast over hun pakket. Top +++

Anja Rijkers

Ik woon in een appartementencomplex met veel ouderen .we hebben een bewoners vereniging. Waarmee jaarlijks samen een etentje doen.dit is al het tweede jaar dat het niet kan wegens Corona. Daarom... Ik woon in een appartementencomplex met veel ouderen .we hebben een bewoners vereniging. Waarmee jaarlijks samen een etentje doen.dit is al het tweede jaar dat het niet kan wegens Corona. Daarom toch iets leuks willen doen en voor alle leden heb ik een kerst pakket besteld. Wat netjes op tijd is geleverd en waar de bewoners erg blij mee waren. Het zag er prachtig uit en zaten heerlijke dingen in . Het is zeker een aan beveling. Het was een licht puntje in deze moeilijke tijd . Pakket golden glorie was terecht een gouden pakket

Cafetaria 't Frietje

Ons bedrijf heeft 2 soorten pakketten besteld: 50 pakketten van hetzelfde soort en 5 luxere.
Het personeel was zeer te spreken over de inhoud. De compacte verpakking was ook handig voor de medewerkers om het te vervoeren naar huis (op de fiets).
De vervoerder was ook zeer vriendelijk en behulpzaam, kortom een geslaagde aktie!

Sierdsma

Netjes en op tijd geleverd volgens afspraak.

De Ballasthoeve

Zeer goede informatie over het pakket, juiste levering, keurig op tijd voor de feestdagen! Ik bekijk het volgend jaar weer!

Wieger Woningstichting Patrimonium

Prima service. Type pakket was niet voldoende van werd PMO een prima alternatief geboden. En keurig op tijd geleverd

Fab Rotteveel

Gekozen pakket niet leverbaar, er werd snel en persoonlijk contact opgenomen en alternatief geboden. Dat is keurig. Jammer dat kaartje in het pakket beste wensen voor 2021 wenst…. Slordig.

Step Up Now jongerenbegeleiding

Perfecte service en levering. Kwaliteit van het pakket is boven verwachting.

Jan

Hele mooie kerstpakketten en keurig op tijd geleverd

EV Vanheusden BV

De kerstpakketten zouden op 10-12 geleverd worden, op 13-12 een mail gestuurd met de vraag wanneer de levering zou plaatsvinden, geen antwoord op gekregen de dag erna nog 2 mails gestuurd met de... De kerstpakketten zouden op 10-12 geleverd worden, op 13-12 een mail gestuurd met de vraag wanneer de levering zou plaatsvinden, geen antwoord op gekregen de dag erna nog 2 mails gestuurd met de zelfde vraag en weer geen reactie hierop gekregen ? Op 15-12 telefonisch contact opgenomen met de zelfde vraag en ja hoor weer geen antwoord op gekregen. Dan op 16-12 opnieuw telefonisch contact op genomen en nu was er een lieve juffrouw namelijk Isabel Nijssen die wel heel klantvriendelijk is en er voor gezorgd heeft dat wij vandaag 17-12 nog net op tijd onze kerstpakketten mochten ontvangen. Dit is super fijn als er toch nog werknemers zijn wat hun werk goed en professioneel doen. Dank u wel Isabel Nijssen