Supreme Hosting

Zeer goed, Goede en duidelijke mailwisseling. Snelle levering

Berkeloo

Mooiste collectie die ik online heb kunnen vinden. Makkelijk kunnen bestellen en op de afgesproken dag geleverd. Perfect dus!

Berendses Vloeren

Voor het vierde jaar op rij kerstpakketten besteld en wederom alles keurig verlopen. Ik kan geen verbeteringen noemen, dus ga zo door en uiteraard tot volgend jaar!

Schults Vastgoedbeheer B.V.

Helaas was niet de gehele order te leveren. Een alternatief werd pas geboden na zelf diverse keren contact te hebben gehad. Tot op dit moment nog op een creditfactuur te wachten. Jammer

UPI Europe BV

Zeer goede ervaring, veel keuze en correcte levering. Het kerstpakket is bij al onze Europese klanten super enthousiast ontvangen. Zelf heb ik een aantal pakketten aan onze werknemers gegeven en zij... Zeer goede ervaring, veel keuze en correcte levering. Het kerstpakket is bij al onze Europese klanten super enthousiast ontvangen. Zelf heb ik een aantal pakketten aan onze werknemers gegeven en zij waren super blij. Ze vonden de producten van heel goede kwaliteit, de wijnen, biertjes etc...

Fysiotherapie Medemblik

Uitgebreide keus aan kerstpakketten en ook voor de kadobonnen was volop keus. Het werd enthousiast ontvangen door de collega's. De pakketten kwamen wel een dag later dan gepland en waren voor de... Uitgebreide keus aan kerstpakketten en ook voor de kadobonnen was volop keus. Het werd enthousiast ontvangen door de collega's. De pakketten kwamen wel een dag later dan gepland en waren voor de deur gezet. In de mail stond dat je ervoor moest tekenen, maar dat is dus nooit gebeurd. December 2020 was wel een roerige tijd voor de bezorgers!

Berton Verhuur & Recreatie

Prima alles goed geregeld

Heidi

Van begin tot eind goed contact gehad met kerstpakketten idee, nette en duidelijke communicatie.
In deze roerige tijden, was de giftcard een zeer geslaagd cadeau.
Enthousiaste reacties...
In deze roerige tijden, was de giftcard een zeer geslaagd cadeau.
Enthousiaste reacties gehad van de medewerkers, zowel over de cadeaus als door de speciaal ingerichte webshop.
Een van de waardebonnen was helaas niet aangekomen, maar werd onmiddellijk door hen verholpen.

Zens

Een passende oplossing in deze bizarre Covid-tijd. De medewerkers waren zeer enthousiast over het ontvangen van de giftgard en de daarbij ingerichte website namens Zens.

Een echte...

Een echte aanrader!

Cor Millenaar BV

We kregen mooie feedback over de inhoud van de pakketten. Iedereen was aangenaam verrast!