TK Home SOlutions BV

Tweede jaar op rij

Wasserij Elburg

We bestelden 2 soorten pakketten. Die werden op een zelfde dag afzonderlijk van elkaar geleverd. Misschien is het handig als dit vooraf gecommuniceerd wordt. Dan hoeven we niet te bellen waar de... We bestelden 2 soorten pakketten. Die werden op een zelfde dag afzonderlijk van elkaar geleverd. Misschien is het handig als dit vooraf gecommuniceerd wordt. Dan hoeven we niet te bellen waar de ontbrekende pakketten blijven

Uitgeverij De Uitstraling

Niet alle pakketten geleverd. Telkens toezeggingen dat de pakketten echt onderweg waren maar na 9 dagen na oorspronkelijke leverdatum nog steeds niet geleverd. Zelf elke dag opnieuw moeten bellen...... Niet alle pakketten geleverd. Telkens toezeggingen dat de pakketten echt onderweg waren maar na 9 dagen na oorspronkelijke leverdatum nog steeds niet geleverd. Zelf elke dag opnieuw moeten bellen... Andere oplossing moeten zoeken (personeelsfeest al voorbij) en toen eenmaal de (na)levering kwam de pakketten geweigerd zoals afgesproken. Nu nog wachten op de terugbetaling.

Coop van den Boogaard

Top bedrijf! Kerstpakketten op tijd en netjes afgeleverd en veel keuze uit mooie pakketten.

Konings Transportbandenbouw BV

Veel keuze in verschillende pakketten en vriendelijke klantenservice. Wij hadden 2 verschillende pakketten besteld uit verschillende magazijnen en daardoor liep de levering niet helemaal soepel.... Veel keuze in verschillende pakketten en vriendelijke klantenservice. Wij hadden 2 verschillende pakketten besteld uit verschillende magazijnen en daardoor liep de levering niet helemaal soepel. Maar de klantenservice heeft haar uiterste best gedaan, waardoor de pakketten toch nog op tijd konden worden uitgereikt aan onze medewerkers.

bloemsierkunst nicothe

Super ruime keus keurig op tijd bezorgd

PDP bv

Mooi verpakt, op tijd geleverd. Super

123 Recruiters

Snelle service en prachtige pakketten. Zeker een aanrader!

ATC Zeeland

Mooie pakketten, uitstekend geholpen bij de telefonische bestelling. Jammer dat het bezorgmoment niet meer gekozen kon worden. Vlotte aflevering door een behulpzame chauffeur.

NN Group

Top ervaring met kerstpakketten idee. Goede assistentie gehad bij het bestellen van de pakketten en het was een spoedige en tijdige levering. De (vriendelijke) bezorger kwam helemaal naar boven om... Top ervaring met kerstpakketten idee. Goede assistentie gehad bij het bestellen van de pakketten en het was een spoedige en tijdige levering. De (vriendelijke) bezorger kwam helemaal naar boven om de pakketten af te leveren. De pakketten zagen er goed uit en waren mooi gevuld. Onze collega's waren er erg blij mee. Zeker voor herhaling vatbaar!