Huisartsenpraktijk 't Dorp

Keuze uit een ruim aanbod. Goede service. We waren dit jaar wat laat waardoor onze eerste keuze al uitverkocht was. De klantendienst was makkelijk te bereiken ondanks de drukte, en heeft goed... Keuze uit een ruim aanbod. Goede service. We waren dit jaar wat laat waardoor onze eerste keuze al uitverkocht was. De klantendienst was makkelijk te bereiken ondanks de drukte, en heeft goed meegedacht. Hierdoor was er snel en zonder problemen een oplossing gevonden.

Ns Mobiliteitsdiensten

Super geregeld en makkelijk te bereiken!

Twentepoort

Leuk concept! Website waar medewerkers hun pakket kunnen bestellen ziet er goed uit, ook veel keus!
Alleen wanneer je cadeauboxen wilt bijbestellen is dit blijkbaar enorm lastig. Onderlinge communicatie kan stukken beter.

Dierencentrum De Ark

Zeer positief ervaren! Duidelijke website, goede filters. Bijzonder snelle levering ondanks bestelling halverwege december.

TetterooTransport

TetterooTransport

Timmerbedrijf Gooijer

Prima sevice en op afspraak leveren . Supermooie pakketten. Zeker een aanrader

INN TAX&LEGAL B.V.

NOOIT NOOIT NOOIT HIER IETS KOPEN SLECHTSTE SERVICE EVER! Zeer slechte ervaring. Pakketen waren verkeerd bezorgd, onze werknemers moesten bestelling zelf naar boven schouwen terwijl bezorger... NOOIT NOOIT NOOIT HIER IETS KOPEN SLECHTSTE SERVICE EVER! Zeer slechte ervaring. Pakketen waren verkeerd bezorgd, onze werknemers moesten bestelling zelf naar boven schouwen terwijl bezorger karretje had. Pallet achtergelaten zonder te vragen of wij die nodig hebben. Als oplossing aangeboden om zelf iemand te vinden die deze pallet wilt van ons overnemen.

TNLC

Vriendelijk personeel, snelle reacties en meedenkend

Elan Barneveld Praktijk voor Welzijn, Maatschappelijke Dienstverlening & Therapie

Warme waardevolle blijk van waardering! De verwachtingen zijn waargemaakt, afspraken nagekomen en het pakket was goed verzorgd, leuk verpakt. Onze medewerkers waren uiterst tevreden en dan ben ik... Warme waardevolle blijk van waardering! De verwachtingen zijn waargemaakt, afspraken nagekomen en het pakket was goed verzorgd, leuk verpakt. Onze medewerkers waren uiterst tevreden en dan ben ik dat ook.