Berend Vleersema

Uitstekend geholpen

Vliethorst

Snel contact, jammer dat er in het kerstpakket een kaartje zat met gelukkig 2021!

ICT

Had eerst twijfels bij welk pakket ik moest bestellen voor mijn personeel. Gelukkig heeft de klantenservice mij goed geholpen bij het maken van een keuze.

De kerstpakketten zijn precies...

De kerstpakketten zijn precies op de datum afgeleverd, zoals ik het gevraagd had. Mijn collega’s waren erg blij met de pakketten.

Top gedaan Kerstpakkettenidee!

Yuxino

Mooie collectie en goede levering

Lucas

Leuke pakketten en duidelijk communicatie!

Jan Jansen

Zeer goed geholpen. Pakket op maat samen gesteld en 1350 tevreden medewerkers ondanks dat de borrel niet door kon gaan! Volgende jaar zeker weer bedankt…

Kelderink

Alles keurig verlopen en TOP service

UN1EK Onderwijs en Opvang

Meedenken, flexibiliteit en vriendelijkheid zijn zaken die subliem geregeld zijn! De fijne communicatie en korte lijnen maken de samenwerking prettig en de Kerstpakketten zijn met veel positiviteit... Meedenken, flexibiliteit en vriendelijkheid zijn zaken die subliem geregeld zijn! De fijne communicatie en korte lijnen maken de samenwerking prettig en de Kerstpakketten zijn met veel positiviteit ontvangen.