Simon van der Meer

Prettig contact, uitstekende kennis en kunde.

Bert Döpp

Luistert goed, behandelingen geven een goed resultaat, de sfeer tijdens de behandelingen is ontspannen en plezierig

Franslallo@hotmail.com

Gaan goed om de de klacht en hebben alle tijd voor en geven goed advies ook na de behandeling houden nog contact met

kevada

Ilse Boekweg heeft mij na diverse operaties bij gestaan te revalideren. Na de laatste operatie, die helaas mislukte en moest worden afgebroken lukte het niet met fysio de klachten te verbeteren.... Ilse Boekweg heeft mij na diverse operaties bij gestaan te revalideren. Na de laatste operatie, die helaas mislukte en moest worden afgebroken lukte het niet met fysio de klachten te verbeteren. Omdat Ilse Boekweg ook inzag dat verdere behandeling de zaak zou kunnen schaden heeft zij i.o.m. mij de behandeling stop gezet. Ik Heb door de jaren heen zoveel fysio gehad dat ik zelf dagelijks oefeningen doe waarbij ik niet achteruit ga.

roland

Out of the box denken, functionaliteit geniaal, ervaring & kennis is perfecte mix, uitstekend in op de been houden van mensen, geduld, passie voor het vak en niet te beroerd om een extra stap te... Out of the box denken, functionaliteit geniaal, ervaring & kennis is perfecte mix, uitstekend in op de been houden van mensen, geduld, passie voor het vak en niet te beroerd om een extra stap te zetten

J.F.Koolmeijer

Ze deed haar werk goed, luisterde goed, deed naar mijn mening de juiste behandeling, gaf goede uitleg, gaf de juiste voorspelling over de resultaten van de behandeling.

Rob Grooters

Super tevreden over de hele manier van aanpak. En de aanpak werkt goed.

Steven Lindeman

Rob luistert goed, en weet wat mijn klachten zijn.