Kemkens

264 Euro voor een tweejaarlijkse onderhoudsbeurt waarbij ook nog de te vervangen onderdelen niet inbegrepen zijn vind ik duur.

Klant het gevoel geven dat hij/zij belangrijk is.

Afspraken worden snel gemaakt, correct verwerkt en overeenkomstig afspraak nagekomen.

Ze komen niet altijd bij een storing

Goedemiddag mevrouw Provoost,
Goedemiddag mevrouw Provoost,
Heel vervelend voor u dat de storing aan uw toestel niet helemaal duidelijk bij ons KCC is binnengekomen. Onze KCC medewerkers proberen vaak om samen met de klant de ketel weer aan de praat te krijgen. Helaas is dat bij u niet gelukt en is er toch nog een monteur aan te moeten komen. Gelukkig werkt uw ketel nu weer naar behoren.
Monique

Linda Konickx

De monteur was gefrustreerd omdat de oorzaak van de klacht niet door de cv ketel kwam maar door de dakdekkers. Dat wist ik niet. Ik voelde me erg geïntimideerd; ik heb daarover een klacht ingediend

Reactie Kemkens:

Goh Linda, dat is natuurlijk nooit de bedoeling dat je zo onder de indruk raakt van de monteur. Ik heb begrepen dat je inmiddels met zijn leidinggevende hebt gesproken en de monteur is er ook op... Goh Linda, dat is natuurlijk nooit de bedoeling dat je zo onder de indruk raakt van de monteur. Ik heb begrepen dat je inmiddels met zijn leidinggevende hebt gesproken en de monteur is er ook op aangesproken. Ik zal er voor zorgen dat u een kleine attentie ontvangt, als excuus.

Nvt

Reactie Kemkens:

Beste, in de afspraak die u van ons ontvangen heeft staat duidelijk vermeld dat de ruimte rond de cv-ketel vrij moet zijn. Onze monteur kan niet wachten totdat er een complete kast gedemonteerd is... Beste, in de afspraak die u van ons ontvangen heeft staat duidelijk vermeld dat de ruimte rond de cv-ketel vrij moet zijn. Onze monteur kan niet wachten totdat er een complete kast gedemonteerd is voordat hij zijn werkzaamheden uit kan voeren.

Zie hierboven

Reactie Kemkens:

Dank u voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te... Dank u voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en onze service te verbeteren.