Kemkens

Wat meer uitleg van de monteur wat hij gedaan heeft.

Reactie Kemkens:

Beste mijnheer/mevrouw, dank u dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review. Wat jammer om te lezen dat u meer uitleg had willen krijgen over uw verwarmingstoestel. Mocht u nog... Beste mijnheer/mevrouw, dank u dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review. Wat jammer om te lezen dat u meer uitleg had willen krijgen over uw verwarmingstoestel. Mocht u nog vragen hebben zou u dan contact met mij op willen nemen? Als u belt naar het nummer van onze klantenservice (0885050330) dan mag u vragen naar Helga en ik sta u graag te woord.
Namens Kemkens BV

Neem contact op met de klant die heeft ook reeds een mail gestuurd

Reactie Kemkens:

Beste mijnheer, ik heb u zojuist gesproken en dank voor het prettige gesprek. Zoals gezegd gaat er hier intern overleg plaats vinden over uw contract. Hopelijk krijgt u snel duidelijkheid... Beste mijnheer, ik heb u zojuist gesproken en dank voor het prettige gesprek. Zoals gezegd gaat er hier intern overleg plaats vinden over uw contract. Hopelijk krijgt u snel duidelijkheid hierover.

Th.Benders

?

Reactie Kemkens:

Beste Theo, wat jammer om zien dat u onze service niet als positief ervaren heeft. Ik heb uw afspraak even opgezocht en zie dat het toestel niet in contract genomen kan worden. Mocht u hier nog... Beste Theo, wat jammer om zien dat u onze service niet als positief ervaren heeft. Ik heb uw afspraak even opgezocht en zie dat het toestel niet in contract genomen kan worden. Mocht u hier nog vragen over hebben dan zou ik u willen vragen om contact met ons op te nemen. Dit kan via het telefoonnummer 088-5050330 of mailen naar klantenservice@kemkens.nl

Geen idee

Reactie Kemkens:

Beste mijnheer/mevrouw, dank u wel dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review. Wat fijn om te lezen dat u onze service zo positief beoordeeld. Dank voor de mooie woorden over onze... Beste mijnheer/mevrouw, dank u wel dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review. Wat fijn om te lezen dat u onze service zo positief beoordeeld. Dank voor de mooie woorden over onze monteur.

Paul

Ik weet niet precies wat er gedaan is. heb geen bewijs van onderhoud gekregen ( per mail of bon)

Reactie Kemkens:

Beste Paul, bedankt voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling voor onze service. Wat betreft uw opmerking over de informatie over het onderhoud; onze monteur heeft een sticker op het... Beste Paul, bedankt voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling voor onze service. Wat betreft uw opmerking over de informatie over het onderhoud; onze monteur heeft een sticker op het toestel geplakt met een QR-code, als u deze scant komt u op een webpagina met informatie over uw toestel.