Kemkens

Netjes en snel gereageerd en probleem opgelost

Reactie Kemkens:

Bedankt dat je de tijd genomen hebt om een review achter te laten. Fijn dat je zo tevreden bent over het contact met ons klantenservice en het snelle verhelpen van het probleem door onze monteur.... Bedankt dat je de tijd genomen hebt om een review achter te laten. Fijn dat je zo tevreden bent over het contact met ons klantenservice en het snelle verhelpen van het probleem door onze monteur. Daar doen we het voor!
Helga
Kemkens BV

Teklenburg

Eerste monteur niet echt hulpvaardig maar de tweede was super

Simon Veenman

Ik zou Kemkens van harte aanbevelen. Goed en snel contact. Snelle verholping van de storing

Fred Bochem

Diagnose van mijn regelprobleem door Patrick op een slimme wijze uitgevoerd

Bij de montage van een warmtepomp is er geen rekening gehouden met resonantie van de pomp op de houten vloer en dat geluid dringt door naar de daaronder gelegen slaapkamers met als gevolg dat je... Bij de montage van een warmtepomp is er geen rekening gehouden met resonantie van de pomp op de houten vloer en dat geluid dringt door naar de daaronder gelegen slaapkamers met als gevolg dat je hiervan wakker wordt

Reactie Kemkens:

Dank u voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te... Dank u voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en onze service te verbeteren. Is het voor u mogelijk om contact met ons op te nemen? U mag vragen naar Helga. Ons mailadres is: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.
Helga
Kemkens BV