Kemkens

Natasja Meeuwis

Nvt

Reactie Kemkens:

Natasja, bedankt voor deze review met 4 sterren en de mooie woorden over onze collega's!
Groet, Helga

Monteur nummer 1 niet meer naar afspraken sturen

Reactie Kemkens:

Dank u wel voor de mooie woorden over monteur Tom! Ik heb de complimenten aan hem doorgegeven. Dank u wel voor het invullen van deze review.
Helga

Robin

De afspraken mogen digitaal, of via app. De brieven zelf komen vaak niet aan of te laat, waardoor ik later bericht krijg dat ik geen reactie heb gegeven. Het is lastig te reageren voor een bepaalde... De afspraken mogen digitaal, of via app. De brieven zelf komen vaak niet aan of te laat, waardoor ik later bericht krijg dat ik geen reactie heb gegeven. Het is lastig te reageren voor een bepaalde datum, als ik de brief pas twee dagen na aangegeven datum in de bus krijg.

Reactie Kemkens:

Oei Robin, dat is inderdaad niet handig als de brief later aankomt dan de afspraak. Als uw mailadres bij ons bekend is dan is de afspraak ook per mail verzonden. Fijn dat de afspraak toch door heeft... Oei Robin, dat is inderdaad niet handig als de brief later aankomt dan de afspraak. Als uw mailadres bij ons bekend is dan is de afspraak ook per mail verzonden. Fijn dat de afspraak toch door heeft kunnen gaan. Ik wil u hierbij hartelijk danken voor het invullen van deze review en voor de mooie woorden over onze monteur!
Groet, Helga