Kemkens

Ga zo door!

Reactie Kemkens:

Dank u voor de positieve woorden over de vriendelijkheid en communicatie van onze monteur! Wij nemen uw woorden ter harte en zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult... Dank u voor de positieve woorden over de vriendelijkheid en communicatie van onze monteur! Wij nemen uw woorden ter harte en zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.

Kesseler

Reactie Kemkens:

Beste mevrouw Kesseler, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat een mooie woorden over onze monteur! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.
Met vriendelijke...

A van kaam

Reactie Kemkens:

Beste mijnheer van Kaam, dank voor uw recensie en de mooie beoordeling met 5 sterren!

Kees Derksen

Meer reclame maken.

Reactie Kemkens:

Kees, bedankt voor het invullen van deze review en de positieve beoordeling. Dank voor de mooie woorden over de vriendelijkheid van onze monteur en de vlotte service. Hier doen we het voor!
Met...

Goede service, snel contact

Reactie Kemkens:

Dank u wel voor uw positieve reactie en de mooie beoordeling met 5 sterren!