Kemkens

Goede service, eerlijke adviezen en hulp.

Reactie Kemkens:

Wat leuk om uw positieve reactie te lezen! Fijn dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service.
Yvonne
Kemkens BV

Vriendelijke service medewerkers, goed bereikbaar

Reactie Kemkens:

Bedankt voor het plaatsen van deze review en de positieve beoordeling! Wat een mooie woorden over onze service en de vriendelijkheid van onze collega's. Jammer dat de eerste afspraak misgelopen is,... Bedankt voor het plaatsen van deze review en de positieve beoordeling! Wat een mooie woorden over onze service en de vriendelijkheid van onze collega's. Jammer dat de eerste afspraak misgelopen is, fijn om te lezen dat de storing de volgende dag verholpen is.
Kemkens BV

Op zich is Kempkens een fijn bedrijf, maar het maken van de juiste afspraak is lastig, mijn recente melding is daar een mooi voorbeeld van.

Beste,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en dank voor de mooie beoordeling en woorden voor de vriendelijkheid van onze collega's. Helaas kan ik via deze weg niet zien hoe de afspraak tot stand gekomen is. Mocht u mij in de gelegenheid willen stellen om een en ander uit te zoeken, ter verbetering van onze service, dan zou ik dit zeer op prijs stellen. Zou u willen mailen naar: klantenservice@kemkens.nl of bellen met 088-5050330 en vragen naar Helga.
Kemkens BV

Digitaal kunnen verzetten van afspraken via de site. Dit werkt niet, moest bellen.

Beste,
Dank voor de mooie beoordeling en fijn om te lezen dat je goed geholpen bent door onze collega's. Jammer dat het niet gelukt is om via onze website de afspraak te verzetten. Gelukkig heb je ons telefonisch kunnen bereiken en hebben wij kunnen helpen met en maken van een nieuwe passende afspraak.
Kemkens BV

Weet ik op dit moment niet

Reactie Kemkens:

Bedankt voor de mooie beoordeling voor onze service met 4 sterren! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze service en onze wijze van communiceren.

Wreczycka

Reactie Kemkens:

Beste mevrouw Wreczycka, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij nemen uw opmerking ter harte ter verbetering van onze service.

Floor Verbeek

Heel raar dat de toegang naar de ketel niet is goedgekeurd. een aantal jaar geleden heb ik een losse onderhoudsbeurt gehad en was er niks aan de hand. nu is een trapje oplopen en één keertje bukken... Heel raar dat de toegang naar de ketel niet is goedgekeurd. een aantal jaar geleden heb ik een losse onderhoudsbeurt gehad en was er niks aan de hand. nu is een trapje oplopen en één keertje bukken om op zolder te komen ineens een probleem. Hele wijken zijn zo gebouwd, hebben die dan allemaal geen recht meer op onderhoud van de ketel? Dat lijkt me vrij onveilig.... en het lijkt me niet dat Kemkens dit op haar geweten wil hebben.
We hebben net een baby gekregen en willen dat het goed geregeld is thuis maar worden nu in de kou gezet.

Reactie Kemkens:

Floor, ik heb inmiddels contact gehad met mijn collega's en geprobeerd je te bellen, helaas lukte het niet om je te spreken. Bij navraag is gebleken dat de cv-ketel niet goed toegankelijk is voor... Floor, ik heb inmiddels contact gehad met mijn collega's en geprobeerd je te bellen, helaas lukte het niet om je te spreken. Bij navraag is gebleken dat de cv-ketel niet goed toegankelijk is voor onze monteur, hij kan hierdoor niet veilig werken. Mocht je nog verdere vragen hebben dan kan je contact met ons opnemen en vragen naar Helga. Ons mailadres is: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.
Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Kemkens BV
Hoi Floor, bedankt voor je uitgebreide review. Ik wil je hierbij laten weten dat ik intern een en ander ga uitzoeken voor je. Zodra ik een antwoord heb ga ik contact met je opnemen. Hopelijk krijgen we elkaar snel te spreken. Mocht je eerder contact met ons op willen nemen dan mag je vragen naar Helga. Ons mailadres is: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.

Ellen nijtmans

Reactie Kemkens:

Wat fijn om dat je zo tevreden bent over onze service Ellen! Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en de positieve woorden over onze collega's.
Kemkens...

Reactie Kemkens:

Dank voor je recensie en de positieve beoordeling met 5 sterren en de mooie woorden over de vriendelijkheid van onze monteur.

Reactie Kemkens:

Bedankt voor de mooie beoordeling voor onze service met 5 sterren! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze service.