Kemkens

van Keulen

Goed bereikbaar zijn

Reactie Kemkens:

Dank voor de review. De bereikbaarheid kan soms iets lastiger zijn vanwege een hele drukke periode die we hebben gehad. Er is altijd de mogelijkheid om een terugbelverzoek in te dienen. Fijn te zien... Dank voor de review. De bereikbaarheid kan soms iets lastiger zijn vanwege een hele drukke periode die we hebben gehad. Er is altijd de mogelijkheid om een terugbelverzoek in te dienen. Fijn te zien dat je tevreden bent over onze monteur.

Goeie en snelle service

Reactie Kemkens:

Hartelijk dank voor je review, fijn te horen dat je tevreden bent.
Lenny

Van empel

Goedemorgen service. Vriendelijk personeel

Reactie Kemkens:

Heel erg bedankt voor je mooie review, hier doen we het voor.

Snelle respons. Deskundig

Reactie Kemkens:

Dank je voor je mooie review. Hier doen we het voor.
namens Kemkens BV

Lange wachttijd na aanvragen contract

Reactie Kemkens:

Dank je voor je reactie/review. De wachttijd heeft te maken met het groot aantal aanvragen van de laatste periode. Excuus hiervoor. Fijn te horen dat je onze service op prijs stelt.
Groet...
namens Kemkens BV

Informatie op de website zou iets duidelijker kunnen, bijv. de opzegtermijn van een contract moest ik navragen.

Reactie Kemkens:

Dank je voor je positieve review. Als er zaken onduidelijk zijn staan we altijd voor je klaar met ons team van de klantenservice. Wij kunnen dan ook de verschillende vormen met je... Dank je voor je positieve review. Als er zaken onduidelijk zijn staan we altijd voor je klaar met ons team van de klantenservice. Wij kunnen dan ook de verschillende vormen met je bespreken.

Initiatief nemen voor afspraak

Reactie Kemkens:

Dank voor de mooie beoordeling en fijn om te lezen dat je goed geholpen bent door onze monteur. Jammer dat het zelf heeft moeten bellen, Het is de bedoeling dat u automatisch een afspraak toe... Dank voor de mooie beoordeling en fijn om te lezen dat je goed geholpen bent door onze monteur. Jammer dat het zelf heeft moeten bellen, Het is de bedoeling dat u automatisch een afspraak toe gestuurd, zodra u weer aan de beurt bent voor het onderhoud. Jammer dat dit bij u is misgelopen .
Yvonne

Investeren in kennis ( Training ) van monteurs

Reactie Kemkens:

Fijn dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Dank voor uw feedback, Wij nemen het mee ter verbetering van onze service.
Met vriendelijk groet, Yvonne namens Kemkens BV

Prive

Reactie Kemkens:

Wat fijn dat u ons zo'n mooie beoordeling geeft! Goed om te lezen dat u tevreden bent over de het werk van onze monteur. Wij gaan er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.... Wat fijn dat u ons zo'n mooie beoordeling geeft! Goed om te lezen dat u tevreden bent over de het werk van onze monteur. Wij gaan er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven. met vriendelijke groet namens Yvonne, Kemkens BV

John van der Klugt

Op basis van het verleden. Want nu storing niet opgelost🤨

Reactie Kemkens:

John, wat vervelend om te lezen dat de storing nog niet verholpen is. Ik heb geprobeerd u te bellen voor een nieuwe afspraak. Zou u contact met ons op willen nemen? U kunt mailen naar:... John, wat vervelend om te lezen dat de storing nog niet verholpen is. Ik heb geprobeerd u te bellen voor een nieuwe afspraak. Zou u contact met ons op willen nemen? U kunt mailen naar: klantenservice@kemkens.nl of bellen met 088-5050330.
Helga