Kemkens

S.Melis

Voor mij was het goed dus ga zo door.

Reactie Kemkens:

Vriendelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review in te vullen, mevrouw Melis. Wij gaan uw woorden ter harte nemen en voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven over... Vriendelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review in te vullen, mevrouw Melis. Wij gaan uw woorden ter harte nemen en voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven over onze service!
Namens Kemkens BV

Reactie Kemkens:

Beste mijnheer/mevrouw, hartelijk dank voor de mooie beoordeling van onze service! Mooi om te zien dat u zo tevreden bent over onze service.

Mike van Lokven

Reactie Kemkens:

Wat mooi om te zien dat u onze service zo positief beoordeeld, Mike! Dank u wel dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review.

Langejan

Misschien wat eerder onderhoud

Reactie Kemkens:

Beste heer Langejan, Dank dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven.
Graag willen we met u in contact komen en inmiddels hebben we ook uw voice mail al ingesproken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen zodat we het een en ander kunnen uitzoeken voor u. U kunt dan vragen naar Yvonne. Het telefoonnummer is 088-5050330. Met vriendelijke groet, Kemkens BV

Timmers

Prettige en duidelijke werknemers.

Reactie Kemkens:

Mijnheer Timmers, bedankt voor de mooie woorden over onze collega's! Fijn dat we zojuist het onderhoud voor uw cv-ketel hebben kunnen inplannen.
Namens...
Namens Kemkens BV

Alles naar wens

Reactie Kemkens:

Beste mijnheer/mevrouw, hartelijk dank voor de mooie woorden en het invullen van deze review. Fijn om te lezen.

Komen afspraken na

Reactie Kemkens:

Beste mijnheer/mevrouw, wat fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen met de storing. Wij nemen uw opmerking ter harte en gaan er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult... Beste mijnheer/mevrouw, wat fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen met de storing. Wij nemen uw opmerking ter harte en gaan er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.