Kemkens

Kemkens Ook benieuwd naar feedback over de webshop Kemkens? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company8601
8.5/10
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Kemkens met 8.5/10. Gebaseerd op 8601 ervaringen.

P.G.A Swart
Matig (5/10)
P.G.A Swart
Score voor Kemkens Service & Onderhoud:2.5/5

Omdat jullie je afspraken niet nakomen.

Kemkens 1 beoordeling

Zonnepanelen volgens planning geplaatst, verder instellingen en uitlezen duurde een dag maar werkt uitstekend.

Peter Geven
Prima (7/10)
Peter Geven
Score voor Kemkens Zonnepanelen:3.5/5

Ik ben zeer te content over de werkwijze en kennis van de installateurs.ook de service is proma.

Matig (5/10)

Reactie Kemkens:

Wij danken u voor uw review.
Excuses dat het maken van de afspraak niet naar wens is verlopen.
Goed om te horen dat u onze monteur vriendelijk vind en dat hij u goede uitleg heeft gegeven.
De factuur zal per mail naar u toe worden gestuurd.
We gaan uw tip zeker doorgeven aan de desbetreffende afdelingen.

Score voor Kemkens Service:2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ik ben altijd klant bij van zeelst uit best geweest. kemkens heeft alle klanten overgenomen inclusief alle contracten. ik zou gebeld worden voor een afspraak omtrent onderhoud van mijn ketel. na een paar maanden heb ik zelf maar contact opgenomen. op de dag van de afspraak was de monteur keurig op tijd alleen de informatie die hij ontvangen klopte niet. hij dacht dat hij een storing kwam verhelpen (er zou geen warm water zijn) terwijl het een afspraak voor onderhoud was..
we zijn nu een anderhalve week verder maar ik heb nog geen rekening gezien of een bevestiging dat de monteur geweest is.

Lettie Houkes
Uitstekend (10/10)
Lettie Houkes

Reactie Kemkens:

Dank u wel voor uw positieve reactie.
We gaan het doorgeven.

Score voor Kemkens Service:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Deskundige monteurs die erg vriendelijk zijn.

Bianca van Leuken
Zeer slecht (2/10)
Bianca van Leuken

Beste mevrouw van Leuken,
Bedankt voor uw review.
Excuses dat de afspraak niet goed is gegaan.
We hebben inmiddels contact gehad en er staat een nieuwe afspraak ingepland.

Score voor Kemkens Service:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

De monteur zou tussen 13.30-15.30 uur bij ons zijn, ik had zelf een afspraak elders staan om 12.15 uur, dus dat kwam goed uit. ik krijg de dag van te voren een sms dat de monteur nu tussen 12.30-14.30 uur kwam, dus heb ik mijn afspraak van 12.15 uur de volgende ochtend met moeite kunnen verschuiven naar een later tijdstip, nl. om 15.00 uur. de monteur was er om 14.25 uur nog niet en toen ben ik naar mijn afspraak gegaan. later zat er in mijn brievenbus een kaartje met de mededeling dat hij om 14.25 uur aan de deur heeft gestaan.

Uitstekend (10/10)
Score voor Kemkens Service:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede ervaring tot nu toe!.

Rene
Voldoende (6/10)
Rene
Score voor Kemkens Service & Onderhoud:3/5

Eerst eens afwachten bij een storing.

H Broeksteeg

Het is allemaal vlot geregeld, ze verzorgen ook de belastingteruggave en in een halve dag lagen ze erop..
het enige probleem was dat ze een paar dakpannen vergeten waren terug te leggen en nadat dat een paar dagen later hersteld was, bleek toch de dakgoot nog te lekken, dat moet nog gemaakt worden.

Zeer goed (9/10)
Score voor Kemkens Service:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb de indruk dat er sedert onder de paraplu van kemkens gewerkt wordt het er ook professioneler aan toe gaat.

Bedrijfsinformatie

Is uw CV-ketel aan vervanging toe? Als u een CV-ketel huurt bij Kemkens hoeft u geen grote investering in één keer te doen. Daarnaast bent u verzekerd van periodiek onderhoud aan uw CV-ketel en profiteert u van snelle hulp bij storingen. U huurt al een CV-ketel vanaf 24 euro per maand!
Adres
Merwedestraat 58