Beste,
Bedankt voor het plaatsen van deze review en de positieve beoordeling! Wat een mooie woorden over onze service en de vriendelijkheid van onze collega's. Wij zullen er voor zorgen dat je in de toekomst net zo tevreden zult blijven.

Probleem verholpen

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Wat leuk om uw positieve reactie te lezen, fijn dat u zo tevreden bent!

Ruud van Haaften

Zorg dat de monteurs over voldoende kennis beschikken.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste Ruud bedankt voor je uitgebreide review. Ik heb de gegevens er even bij gezocht zie dat de installatie op jouw adres door een andere firma is aangelegd. Het is jammer dat onze monteur de... Beste Ruud bedankt voor je uitgebreide review. Ik heb de gegevens er even bij gezocht zie dat de installatie op jouw adres door een andere firma is aangelegd. Het is jammer dat onze monteur de storing aan de WTW-unit niet heeft kunnen verhelpen; het is nu eenmaal zo dat in sommige situaties de fabrikant aangestuurd moet worden maar dat een servicemonteur dit eerst moet constateren. Ik hoop dat de fabrikant (Daalderop) op korte termijn een afspraak kan maken voor het defect aan de WTW-unit.
Gelukkig heeft onze monteur u kunnen helpen met het onderhoud aan de warmtepomp.
Mocht u nog vragen hebben zou u dan contact met ons op willen nemen? U mag vragen naar Helga. Ons mailadres is: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.
Kemkens BV

Goede monteurs maar lastig afspraken in te plannen of het systeem geeft zaken niet goed door.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Dank u voor uw bericht. Allereerst wil ik u bedanken voor de mooie woorden over het vakmanschap van onze monteurs!
Het spijt ons om te horen dat uw ervaring met het maken van afspraken niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en onze service te verbeteren.
Mochten er nog vragen of problemen zijn met uw installatie zou u dan contact met ons op willen nemen? U mag vragen naar Helga. Ons mailadres is: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.

Snelle en correcte afhandeling

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Wat leuk om uw positieve reactie te lezen! Fijn dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Goed om te lezen dat wij u nog dezelfde dag hebben kunnen helpen met het verhelpen van... Wat leuk om uw positieve reactie te lezen! Fijn dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Goed om te lezen dat wij u nog dezelfde dag hebben kunnen helpen met het verhelpen van de storing en dat u zo tevreden bent over onze service.

X

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste, we begrijpen dat er mogelijk misverstanden zijn ontstaan en zouden graag meer details willen ontvangen. Ik kan u alvast uitleggen dat het een onderhouds- en storingscontract is, in het geval... Beste, we begrijpen dat er mogelijk misverstanden zijn ontstaan en zouden graag meer details willen ontvangen. Ik kan u alvast uitleggen dat het een onderhouds- en storingscontract is, in het geval van een storing komen wij naar u toe, dit zit ook in de kosten van het contract verwerkt. Mocht u mij in de gelegenheid willen stellen om een en ander uit te zoeken, dan zou ik dit zeer op prijs stellen. Zou u willen mailen naar: klantenservice@kemkens.nl of bellen met 088-5050330 en vragen naar Helga.

van Wijk Annemieke

Slecht

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Hoi Annemieke, ik lees hier deze review; wij hebben elkaar gisteren (1 juli) gesproken over de afspraak die misgelopen is, begrijpelijk dat het frustrerend is als je tevergeefs hebt zitten wachten.... Hoi Annemieke, ik lees hier deze review; wij hebben elkaar gisteren (1 juli) gesproken over de afspraak die misgelopen is, begrijpelijk dat het frustrerend is als je tevergeefs hebt zitten wachten. Ik gaf aan dat de monteur aan de deur is geweest en je vertelde dat je achter in de tuin zat waardoor jullie elkaar gemist hebben. Gelukkig hebben we een passende nieuwe afspraak kunnen maken, naar tevredenheid. Ik zou willen vragen of je je review zou willen herzien, ik zal hiervoor een persoonlijk bericht sturen. Alvast hartelijk dank voor je medewerking.
Kemkens BV

Ben zuinig op je personeel, koester.

Beste,
Wat een mooie woorden voor onze monteur Tom! Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat hij de complimenten ontvangt. Verder wil ik je graag bedanken dat je de tijd hebt genomen om deze review in te vullen en voor de positieve beoordeling van onze service.

Gerard

Voorkom (zoveel mogelijk) geautomatiseerde communicatie via chatbots, eindeloze FAQ zoekopties of call center medewerkers met een zeer beperkt informatie mandaat. Je wilt als klant liefst... Voorkom (zoveel mogelijk) geautomatiseerde communicatie via chatbots, eindeloze FAQ zoekopties of call center medewerkers met een zeer beperkt informatie mandaat. Je wilt als klant liefst rechtstreeks contact met een deskundige van het bedrijf om al jouw persoonlijke vragen te kunnen beantwoorden of eventueel te kunnen onderhandelen.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Het spijt ons om te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We geven na 5 minuten wachten ook de optie om het bandje in te spreken , dan wordt u zo spoedig... Het spijt ons om te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We geven na 5 minuten wachten ook de optie om het bandje in te spreken , dan wordt u zo spoedig mogelijk terug gebeld.
We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en onze service te verbeteren. Dank u voor uw bericht.

Nvt

Beste,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Fijn dat je zo tevreden bent over de de kundigheid van onze monteurs!