Altijd prettige en goede service van Kemkenspersoneel ondervonden.

Het verzetten van de afspraak ging prima, maar er gaat veel (maand) tijd overheen voordat er een nieuwe afspraak mogelijk is.

Snelle reactie op problemen met de cv (expansievat stuk}

Lenny van Buul

Nvt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Zeer tevreden over de gang van zaken.

Wat viel u in positieve zin op?

Netheid en snelheid van het plaatsen.

?

Goedemorgen mijnheer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. U geeft aan dat u niet tevreden bent geweest over het bezoek van onze monteur. Graag had ik dit in een persoonlijk gesprek met u besproken. Omdat u anoniem gereageerd heeft, vraag ik u contact op te nemen via telefoonnummer 088-5050330 of via email klantenservice@kemkens.nl onder vermelding van review met uw postcode en huisnummer.

Snelle service

Goedemorgen mijnheer/mevrouw Abels,
Dank u wel voor uw feedback, wij gaan uw verbeterpunt in behandeling nemen zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Met vriendelijke...
Goedemorgen mijnheer/mevrouw Abels,

Loon

Geen idee

Goedemorgen mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor de feedback.

C v tuijl

3x gebeld nog steeds niemand gekomen of überhaupt iets gehoord

Hans

Nvt

nee

Wat viel u in positieve zin op?

snelle levering