Vriendelijke dame aan de lijn die meteen bij de planning informatie vroeg over datum voor bezoek. Op deze dag een sms dat monteurs onderweg waren. Stelden zich netjes voor en gingen meteen aan de... Vriendelijke dame aan de lijn die meteen bij de planning informatie vroeg over datum voor bezoek. Op deze dag een sms dat monteurs onderweg waren. Stelden zich netjes voor en gingen meteen aan de slag. Euvel snel opgelost.

Beste,
Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn om te lezen dat u goed en vriendelijk geholpen bent door onze collega's. Goed om te lezen dat het euvel snel verholpen kon worden!
Met...
Beste,

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Fijn dat je zo tevreden bent over de werkwijze van onze monteur.

Meulman

Neen

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste mijnheer Meulman, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en voor de mooie beoordeling voor onze service. Wij zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo... Beste mijnheer Meulman, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en voor de mooie beoordeling voor onze service. Wij zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.
Kemkens BV

Ze zijn snel en betrouwbaar, monteurs zijn erg vriendlijk

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Wat leuk, om jouw positieve reactie te lezen en deze mooie beoordeling voor onze service. Bedankt voor de mooie woorden over onze monteurs en service, daar doen we het voor!
Met vriendelijke...

Rob

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Rob, wat leuk om deze positieve review te lezen! Hartelijk dank voor de complimenten voor onze service en de deskundigheid van onze monteurs.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review achter te laten! Dank voor de mooie woorden over de vriendelijkheid van onze monteur.

Ferry Martens

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Wat leuk, Ferry, om jouw positieve reactie te lezen en deze mooie beoordeling voor onze service. Daar doen we het voor!

Jansen

Nvt

Beste mijnheer Jansen,
Beste mijnheer Jansen,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service, klanttevredenheid staat bij ons voorop!
Kemkens BV

Met de warmtepomp waren er veel problemen .

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste klant, dank u wel voor uw moeite om een review achter te laten.
Beste klant, dank u wel voor uw moeite om een review achter te laten.
Ik begrijp dat er problemen waren met de warmtepomp. U geeft ons vier sterren dus ik ga er vanuit dat alles goed en naar tevredenheid is verlopen.
Met vriendelijke groet namens Kemkens
K. van Haaren

Het maken van de afspraak had ik niet helemaal zo verwacht. Het was echter wel duidelijk.