Patrick

Misschien meer reclame maken in de wijk, zodat anderen ook een contract afsluiten. Jaarlijks onderhoud kan dan in een vaste periode zonder al te veel te reizen.

Nvt

Snelle actie ook op n feestdag

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste heer, mevrouw, Dank dat u de moeite heeft genomen om een reactie te plaatsen, Hier wordt iedereen blij van, fijn dat het allemaal goed verlopen is. met vriendelijke groet namens Yvonne,... Beste heer, mevrouw, Dank dat u de moeite heeft genomen om een reactie te plaatsen, Hier wordt iedereen blij van, fijn dat het allemaal goed verlopen is. met vriendelijke groet namens Yvonne, Kemkens BV

de Beer

Zeer kundig personeel en vriendelijk

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Best mijnheer/mevrouw de Beer, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het invullen van deze review. Fijn om te lezen dat u keurig geholpen bent en tevreden over onze service van onze... Best mijnheer/mevrouw de Beer, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het invullen van deze review. Fijn om te lezen dat u keurig geholpen bent en tevreden over onze service van onze monteur. Wat betreft uw storing, zie ik dat er een nieuwe afspraak al is gemaakt. Wij gaan ervoor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven. Met vriendelijke groet namens Yvonne, Kemkens B.V.