Fam. P.A. Yntema

Het heeft ons veel grijze haren bezorgd toen wij te horen kregen dat men bij ons het dak niet op zouden kunnen komen. Toen er ook nog vermeld werd dat men de opdracht eigenlijk terug wilde trekken... Het heeft ons veel grijze haren bezorgd toen wij te horen kregen dat men bij ons het dak niet op zouden kunnen komen. Toen er ook nog vermeld werd dat men de opdracht eigenlijk terug wilde trekken was dit echt niet prettig. De jongemannen die alles bij ons geïnstalleerd hebben, zagen het probleem totaal niet en loste dat op hun manier op. Zo hadden wij al eind augustus de panelen op ons dak kunnen hebben en niet de stress en het uitstel van de levering. Meer overleg tussen uitvoerders intern kan dit oplossen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Kemkens levert goed materiaal en de installateurs gaan goed en met zorg om met de materialen. Dit hebben wij ook anders gezien.

Wat viel u in positieve zin op?

De jongemannen die alles hebben geïnstalleerd waren kundig, werkte snel en hard door en waren oplossingsgericht.

Aardige monteurs, ook de storingsmonteur was vriendelijk en behulpzaam ondanks dat hij de storing niet op kon lossen

Snelle reactie en snelle, goede oplossing Binnen 20 uur was alles geregeld.