Jos Berendsen

Na de door mij gemelde storing is er direct actie op uitgezet en was de storing nog diezelfde middag verholpen.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Dank je wel Jos voor je positviteit mbt onze service! Een tevreden klant. :-)

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Wat leuk om uw positieve reactie te lezen! Fijn dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service.
Met vriendelijke...
Yvonne
Kemkens BV

M.A.Nguyen

Ev. toelichting aan de klant over de staat van zijn installatie, de bevinding(en) na het onderhoud.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Fijn dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Dank voor uw feedback, Wij nemen het mee ter verbetering van onze service.
Met vriendelijk groet, Yvonne namens Kemkens BV

Timmermans

Goede begeleiding en voorstel maken

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste heer of mevr Timmermans, we hebben het even voor u nagekeken, spijtig genoeg voldoet de ketel niet aan de normen van de nieuwe gasketel wet, waardoor hij niet goed genoeg is om door de 1e... Beste heer of mevr Timmermans, we hebben het even voor u nagekeken, spijtig genoeg voldoet de ketel niet aan de normen van de nieuwe gasketel wet, waardoor hij niet goed genoeg is om door de 1e inspectie te komen. Wilt u hier nog meer informatie over, zou u zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar Klantenservice@kemkens.nl of te bellen naar onze klantenservice en te vragen naar Yvonne? Het telefoonnummer is 088-5050330. Met vriendelijke groet, Kemkens BV

Wanneer de datum al is afgesproken, zodat ze komen opdagen.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste heer, mevrouw, Heel vervelend om te lezen, dat het niet zo gelopen als u van ons mag verwachten. Graag zou ik persoonlijk met u hierover in contact komen om te kijken waar het fout is gelopen... Beste heer, mevrouw, Heel vervelend om te lezen, dat het niet zo gelopen als u van ons mag verwachten. Graag zou ik persoonlijk met u hierover in contact komen om te kijken waar het fout is gelopen en hoe we u nog kunnen helpen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar Klantenservice@kemkens.nl onder vermelding van deze review of te bellen naar onze klantenservice en te vragen naar Yvonne? Het telefoonnummer is 088-5050330. Met vriendelijke groet, Kemkens BV