Cees Hornman

Geeb

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Dit is het eerste contact.

Vriendelijkheid monteur

Imro

Zeer vriendelijke monteur!

Wat viel u in positieve zin op?

De ervaring en vriendelijkheid van de monteur

Nette service en ook op tijd aangeven hoe laat hij aanwezig is

nette monteur(s)

Ga zo door.

volgens mij gebeurd het onderhoud goed

Wat viel u in positieve zin op?

bijna alles gaat naar tevredenheid.

Met vriendelijk groet,

Ed Struik

Monteurs waren prima. Moest alleen zelf bellen voor afspraak. Blijkbaar iets mis met de planning.

Goedemiddag mijnheer Struik,
Dank u wel voor uw verbeterpunt, ik ga dit intern doorzetten zodat we dit voor de toekomst kunnen verbeteren.

I.AMZIREN

Door jullie monteur Patrick

Goedemiddag mijnheer/mevrouw Amziren,
Dank u wel voor uw positieve reactie, fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.
Kemkens BV.

Gelauff

Snelle service en vriendelijke monteurs

Goedemiddag mijnheer/mevrouw Gelauff,
Dank u wel voor uw positieve reactie, fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan.
Kemkens BV

Ik heb een onderhoudscontract. Monteur gaf mij een rekening van xxx bedrag. Op mijn vraag waarvoor ik moest betalen werd er gezegd voor vervangende onderdelen. Op mijn vraag welke onderdelen waren... Ik heb een onderhoudscontract. Monteur gaf mij een rekening van xxx bedrag. Op mijn vraag waarvoor ik moest betalen werd er gezegd voor vervangende onderdelen. Op mijn vraag welke onderdelen waren vervangen en waar de oude waren mompelde hij wat en moest ik ineens €55,- minder betalen. Zeer vreemde gang van zaken. Geef duidelijkheid.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur gaf duidelijk en helder antwoord op mijn vragen

Goedemiddag mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw review, aangezien u anoniem reageert kunnen wij uw gegevens niet inzien. Graag willen wij contact met u zodat we uit kunnen zoeken wat hier nu precies gebeurt is.
Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 088-5050330 of via email op klantenservice@kemkens.nl met vermelding van review en uw postcode en huisnummer.

Tony Maes

Tijdvak is veel te lang.

Er was een leerling meegekomen. Het ging meer on de training dan om het onderhoud had ik het gevoel

Vriendelijke, nette monteur

Goedemiddag mijnheer Maes,
Goedemiddag mijnheer Maes,
Dank u wel voor uw review. Helaas is het op dit moment zo druk op onze afdelingen dat wij de 2 uurs tijdblokken aan hebben moeten passen naar dagdelen om alles zo goed mogelijk te laten lopen. Excuses voor dit ongemak, wij hopen dat we ter zijner tijd weer terug kunnen naar de 2uurs tijdblokken.
Kemkens BV

ik vind dat iedereen zijn eigen keuze moet maken. Maar mijn ervaringen met Kemkens zijn goed.

Wat viel u in positieve zin op?

de duidelijkheid van de monteur over waarom sommige handelingen al dan niet werden uitgevoerd

Goedemiddag mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw reactie , U geeft met het aantal sterren aan dat u niet geheel tevreden bent. Helaas reageert u anoniem en kunnen wij geen gegevens van u zien. Graag had ik met u persoonlijk gesproken en daarom vragen wij u om contact op te nemen met ons via klantenservice@kemkens.nl onder vermelding van review en postcode en huisnummer.