Jacqueline de Ridder Ambags

Omdat ze heel vriendelijk zijn en veel ervaring.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Wat leuk om uw positieve reactie te lezen, Jacqueline! Dank voor uw recensie en de mooie beoordeling met 5 sterren.
Helga
Kemkens BV

Teun

Als men een afspraak inplant, laat het dan ook de familie weten.

bert de gans

Dagdeel is bekend gedurende dit dag deel zou het fijn als je via sms of app een betere indicatie krijgt van het feitelijke tijdstip

Goedemiddag Bert,
We begrijpen dat het heel vervelend is om lang te moeten wachten op de monteur, maar in deze drukke tijd, het stookseizoen, is het heel lastig om kortere blokken af te spreken....
Goedemiddag Bert,
Bedankt voor je review en fijn te horen dat u tevreden bent over onze medewerker.
Groet Lenny namens Kemkens BV

Tot nog toe altijd goede ervaringen met oplossen van storingen

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste mijnheer/mevrouw fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven!
Met vriendelijke...
Helga
Kemkens BV

Zat 2 1/2 jaar tussen controle. Het contract zou eigenlijk jaarlijks moeten plaatsvinden

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Dank voor je review, goed te zien dat je tevreden bent. Er is alleen een vraag over het onderhoud en of deze op tijd is geweest. Dit zou ik graag willen nakijken maar kan via deze site je gegevens niet achterhalen.
Als je je klacht doorstuurt naar klantenservice@kemkens.nl met vermelding van review, postcode en huisnummer dan nemen wij contact met je op om dit voor je na te kijken.
Groet Lenny namens Kemkens BV