Schulte

Komt gemaakte afspraken na. Zeer vriendelijke monteur die veel moeite deed om ons probleem te verhelpen zonder extra kosten te moeten maken.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Bedankt voor uw uitgebreide review Ronald! Wat mooi om te zien en te lezen dat u onze service zo'n mooie beoordeling geeft.
Vriendelijke groet,

Jan de Laat

Eerste ervaring met Kemkens dus nog geen tips

Afspraak tussen 8en 1 uur werd half 2 jammer dat je dan de hele ochtend thuis zit te wachten

Volgende keer de onderhpudskaart even invullen aub. Heb het nu zelf gedaan met de info van de monteur.

Geachte mijnheer/mevrouw,
Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw review. onze monteurs plakken tegenwoordig een QR code op uw ketel waar u de gegevens van de ketel in af kunt lezen met behulp van uw mobiele telefoon. Mocht u het liever op de onderhoudskaart van de ketel genoteerd zien dan mag u dit altijd aan de monteur vragen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Canninga

De service is goed, maar de puntje op d I ontbreken nog (meermaals).

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Mijnheer Canninga, wij hebben elkaar inmiddels gesproken. Er wordt zo snel mogelijk een afspraak met u gemaakt.
Beste mijnheer Canninga,...
Beste mijnheer Canninga,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Ik ga contact met u opnemen.
Kemkens BV

De service is goed, en de monteurs vriendelijk en behulpzaam

Beste mijnheer/mevrouw,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten, we hechten veel waarde aan uw feedback en zullen uw opmerkingen over onze klantenservice meenemen als verbeterpunt. Ik wil u verder nog bedanken voor de mooie beoordeling met 4 sterren!
Kemkens BV

Service is prima tot nu toe, maar hoop gedoe gehad bij plaatsing ketel.

Beste mijnheer/mevrouw,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn dat u tevreden bent over onze service en technisch personeel.
Met vriendelijke...