Ton

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Ton, dank voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling met 5 sterren!
Helga
Kemkens BV

Snelle service en goed opgelost, kon niet dezelfde dag gemaakt worden ivm onderdelen maar we de dag erna.

Geef bij het goed bereikbaar maken van de cv-installatie aan bij nieuwe klanten dat een wasmachine in die ruimte niet /niet altijd door de servicemonteur wordt verschoven

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw positieve reactie, ik begrijp dat er bij niet was aangegeven dat de toestellen goed bereikbaar dienen te zijn voor onze monteur, dit is een miscommunicatie vanuit onze kant onze excuses daarvoor.

Geen bedrijf.Was chef centrale bij Akzo Ede

De monteur had het er over om de 19.95 euro terug te vragen. Geeft mij de indruk dat men geen interesse heeft in een klant in de provincie Utrecht.

Geachte mijnheer Kok,
Geachte mijnheer Kok,
Na de bevindingen van onze monteur is er besloten om uw toestel niet in contract te nemen omdat het toestel niet voldoet aan de huidige richtlijnen. De monteur heeft u geadviseerd om contact op te nemen met de installateur die het toestel geplaatst heeft. Zodra de ketel voldoet aan de richtlijnen kunnen wij het toestel in contract nemen. Uw installateur hoort dit eerst voor u op te lossen. Jammer dat wij hiervoor een slechte beoordeling krijgen buiten onze schuld om.

J.W.M van den Berg

Help ook klanten zonder een onderhoudscontract te eisen af te moeten sluiten. Het kan ook voorkomen dat klanten geen contractuele verplichtingen kunnen/willen aangaan i.v.m (gewijzigde) onzekere... Help ook klanten zonder een onderhoudscontract te eisen af te moeten sluiten. Het kan ook voorkomen dat klanten geen contractuele verplichtingen kunnen/willen aangaan i.v.m (gewijzigde) onzekere financiële situatie.

Geachte mijnheer van den Berg,
Geachte mijnheer van den Berg,
Sinds januari 2023 is er besloten om alleen nog klanten te helpen met onderhoudscontracten, dit doen we zodat we onze eigen klanten optimaal kunnen helpen en niet af hoeven te bellen in verband met storingen die we dan op zouden moeten lossen voor mensen zonder contract.

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw positieve review, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze serviceverlening.

christianen

Een tijdvak tussen 12:00 en 17:00 is veel te ruim. dit kan volgens mij meer klant vriendelijk gepland worden

Geachte mijnheer/mevrouw,
Onze service monteurs behandelen storings- en onderhoudsafspraken vandaar dat wij plannen op dagdelen. We weten van tevoren niet precies hoe lang een monteur met een storing bezig is. De enige mogelijkheid voor ons om een bepaalde tijd af te spreken is als eerste in de ochtend rond 8.00 uur. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Diny Kastelijns

Dat de onderlinge communicatie van klant naar Kemkens en van Kemkens naar de mannen die het moeten uitvoeren, beter kan.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Kemkens wel/niet aanbevelen?

De gesprekken die we gehad hebben over het plaatsen van de panelen, de uitvoering (de mannen die ze geplaatst hebben, de uitleg van de elektra-man) prima voor elkaar. Dus ik raad Kemkens aan voor... De gesprekken die we gehad hebben over het plaatsen van de panelen, de uitvoering (de mannen die ze geplaatst hebben, de uitleg van de elektra-man) prima voor elkaar. Dus ik raad Kemkens aan voor het plaatsen van zonnepanelen.

Wat viel u in positieve zin op?

De bereidbaarheid van de mensen om mij te helpen met beslissingen nemen want ik sta er alleen voor door ziekte van mijn man.