Firas

Slecht service

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Dat is niet zo mooi om te lezen beste Firas, dat u onze service zo'n slechte beoordeling geeft. Dat terwijl wij u als nieuwe klant zo goed mogelijk hebben geholpen met de bestaande storing aan uw... Dat is niet zo mooi om te lezen beste Firas, dat u onze service zo'n slechte beoordeling geeft. Dat terwijl wij u als nieuwe klant zo goed mogelijk hebben geholpen met de bestaande storing aan uw toestel. Mocht u nog in de gelegenheid zijn dan zou ik u graag willen vragen om deze review te herzien. In het geval er nog problemen zijn met uw cv-ketel dan zou ik u willen vragen om contact met ons op te nemen en te vragen naar Helga. Dit kan via de mail: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.

Kees van Leeuwen

De monteur heeft prima zijn werk verricht maar de communicatie tussen middelburg en Bergen op Zoom (P.Jansen) loopt nog stroef. hierdoor een dag extra in de kou moeten zitten zonder verwarming.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Fijn om te lezen, Kees dat u zo tevreden bent over de vriendelijkheid en kennis van onze monteur. Dank u wel dat u de moeite heeft genomen voor het invullen van deze review. Wij nemen uw opmerking... Fijn om te lezen, Kees dat u zo tevreden bent over de vriendelijkheid en kennis van onze monteur. Dank u wel dat u de moeite heeft genomen voor het invullen van deze review. Wij nemen uw opmerking over het leveren van het onderdeel ter harte als verbetering voor onze service.

Manders

Wel omdat de monteur zelfde dag verscheen. Niet omdat hij de ketel niet kende en uiteindelijk (ook na contact met leverancier) niet kon repareren

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Bedankt, Mijnheer Manders, dat u de moeite heeft genomen om deze review in te vullen. Fijn om te lezen dat het bezoek van onze monteur naar wens is verlopen; helaas heeft hij de storing niet op... Bedankt, Mijnheer Manders, dat u de moeite heeft genomen om deze review in te vullen. Fijn om te lezen dat het bezoek van onze monteur naar wens is verlopen; helaas heeft hij de storing niet op kunnen lossen voor u en is hierop de fabrikant aangestuurd. Voor uw informatie: de fabrikant koppelt de bevindingen terug naar onze monteur. Hopelijk werkt alles nu naar tevredenheid voor u en bent u voorzien van warmte en warm water in uw huis.
Kemkens BV

Helaas beschikt de monteur over slechte testapparatuur ( gaf hij zelf aan) waardoor er grote uitstoot van binnenunit gemeten werd, monteur geeft aan dat er voor 99% zeker niets aan de hand is en dat... Helaas beschikt de monteur over slechte testapparatuur ( gaf hij zelf aan) waardoor er grote uitstoot van binnenunit gemeten werd, monteur geeft aan dat er voor 99% zeker niets aan de hand is en dat hij een nieuwe afspraak zal laten.maken wanneer hij beschikt over andere apparatuur........prettig is dit niet, niet voor hem maar zeker niet voor ons....

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Dank voor uw review maar vervelend te horen dat het niet helemaal goed is verlopen. Wanneer u wilt dat ik dat voor u verder ga uitzoeken mag ik u dan verzoeken contact met ons op te nemen omdat we via deze site uw gegevens niet kunnen achterhalen.
U kunt ons bereiken op 088-5050330 of klantenservice@kemkens.nl
Groet Lenny namens Kemkens BV