Grandjean

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Vriendelijke monteur , luisterend oord ,kennis van zaken 👍

Alles was top

Beste mijnheer,
Dank voor dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling met 5 sterren. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service.
Met...
Beste mijnheer,
Helga

Te vroeg

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Mijnheer/mevrouw, dank u wel voor het invullen van deze review. Helaas begrijp ik de opmerking "te vroeg" niet. Als u in de gelegenheid bent om dit toelichten zou u dan contact met ons op... Mijnheer/mevrouw, dank u wel voor het invullen van deze review. Helaas begrijp ik de opmerking "te vroeg" niet. Als u in de gelegenheid bent om dit toelichten zou u dan contact met ons op willen nemen? U mag vragen naar Helga. Ons mailadres is: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.
Vriendelijke groet,
Helga

Niks

Heel behulpzaam

Wat viel u in positieve zin op?

Veel kennis wat mij nooit verteld is

Ik vind dat iedereen dit zelf moet beslissen. Ik wil best vertellen dat we eea door Kemkens hebben laten plaatsen, maar ik doe geen aanbeveling.

Nelliewils

Even wennen alles wat hij gedaan was goed

Goed weet iknog niet

Evelien

Geen onnodige uitnodigingen sturen voor een onderhoudsafspraak en mensen een dag thuis houden voor niks.

Ik kreeg een verzoek om een afspraak voor onderhoud te maken, op de dag zelf, waar ik voor thuis ben gebleven nam Kemkens contact op dat het niet nodig was omdat er onlangs een reparatie was... Ik kreeg een verzoek om een afspraak voor onderhoud te maken, op de dag zelf, waar ik voor thuis ben gebleven nam Kemkens contact op dat het niet nodig was omdat er onlangs een reparatie was gedaan.
Daarna 20 minuten in de wacht gezeten om geholpen te worden.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs zijn vriendelijk en denken mee met de klant.

Prima service. Afspraken worden nagekomen. Deskundige monteur.

Vriendelijk
Deskundig
Alles netjes achterlaten

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw positieve review, fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze serviceverlening.

alles verliep naar wens

Wat viel u in positieve zin op?

goede communicatie " achterlaten v.d. wekruimte"SCHOON

G.M.A. van der Burg

Ga zo door

Goede communicatie en uitgevoerd zeer prettig vakmensen

goede praktische benadering