Service is prima tot nu toe, maar hoop gedoe gehad bij plaatsing ketel.

Beste mijnheer/mevrouw,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn dat u tevreden bent over onze service en technisch personeel.
Met vriendelijke...

v.d.Heuvel

??????????????????????????????????????????????????????

Best mijnheer van den Heuvel,
Dank voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling voor onze service!
Kemkens BV

Monteur ruimde niet op (emmer vol meter water laten staan, niet vloer gestofzuigd waar het vies was geworden terwijl hij de stofzuiger had)
Tijd indicatie was erg ruim 5u, neem aan dat de...
Tijd indicatie was erg ruim 5u, neem aan dat de planning een dag van te voren wel bekend is dus zou goed zijn om al eerder een exacter tijds indicatie te ontvangen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Volgens mij prima werk gedaan, mag wel beter opruimen

Snel en professikneel

Beste mijnheer/mevrouw.
Beste mijnheer/mevrouw.
We begrijpen dat er mogelijk misverstanden zijn ontstaan en zouden graag meer details willen ontvangen, is het voor u mogelijk om contact met ons op te nemen? U mag vragen naar Helga. Ons mailadres is: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.

Zie boven

Omdat de monteur alleen mijn warmtepomp in onderhoud wil nemen en niet het ventitalie apparaat. Reden is dat het schoonmaken daarvan meer dan een kwartier zou duren, omdat het uit elkaar moet. Dit... Omdat de monteur alleen mijn warmtepomp in onderhoud wil nemen en niet het ventitalie apparaat. Reden is dat het schoonmaken daarvan meer dan een kwartier zou duren, omdat het uit elkaar moet. Dit onderhoud moet eens in de 2 jaar gebeuren. De kosten daarvoor zijn €380,00. Voor dat bedrag mag ik toch verwachten dat men iets langer dan een kwartier werkt.

Wat viel u in positieve zin op?

Ik heb weinig positieve ervaringen door bovenstaande

Beste mijnheer/mevrouw,
Dank u voor het invullen van deze review. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en onze service te verbeteren. Helaas is het mogelijk zijn dat er geen onderhoudscontract op een toestel kan afgesloten worden. Mocht u nog vragen hebben hierover zou u dan contact met ons op willen nemen? U mag vragen naar Helga.
Klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330
Klantenservice Kemkens

Dams

Nvt

Deze betreffende monteur was vakkundig, professioneel en vriendelijk.

Zie vorige

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Dank u wel voor deze review mijnheer Dams en de positieve beoordeling met 4 sterren. Wat een mooie woorden voor de service van onze monteur! Daar doen we het voor!
Met vriendelijke...

Ja

Op tijd, goede communicatie, nette monteur 👍

Beste mijnheer,
Dank voor uw recensie en de mooie beoordeling met 5 sterren.
Kemkens BV

Ik zou aanraden de monteurs vooraf beter te informeren over de situatie, zodat die niet nog een keer uitgelegd hoeft te worden en zij weten aan wat voor klus ze beginnen. Een goed klantsysteem waar... Ik zou aanraden de monteurs vooraf beter te informeren over de situatie, zodat die niet nog een keer uitgelegd hoeft te worden en zij weten aan wat voor klus ze beginnen. Een goed klantsysteem waar alle gegevens die ik al heb verstrekt via verschillende formulieren en telefoontjes, duidelijk bij elkaar staat.

En met monteurs afstemmen dat ze beter weten wat de kosten van een nieuwe cv-ketel zijn, zodat er betere verwachtingsmanagement plaats vindt.

Service was vriendelijk. Maar ze waren niet goed geïnformeerd vanuit kantoor over de situatie, die ik de dag ervoor telefonisch ook al had besproken. Er stond al een servicebeurt gepland, die naar... Service was vriendelijk. Maar ze waren niet goed geïnformeerd vanuit kantoor over de situatie, die ik de dag ervoor telefonisch ook al had besproken. Er stond al een servicebeurt gepland, die naar voren is gehaald i.v.m. een storing. De monteurs die op locatie kwamen waren van die storing helemaal niet op de hoogte, terwijl ik daar alle informatie over al aan Kemkens had verstrekt.

Daarnaast moest er een onderdeel vervangen worden of een nieuwe cv-ketel komen. De verwachtingen die de monteur over de kosten van een nieuwe schepte, kwamen totaal niet overeen met de offerte die ik kreeg.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren vriendelijk en kundig

Beste mijnheer/mevrouw,
Dank u voor uw review en uw tijd. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en onze communicatie naar de klant te verbeteren. Ik zal uw reactie intern terugkoppelen naar de desbetreffende afdeling.

Hopstaken

Betere bereikbaarheid ; zowel voor klanten als interne werknemers

Erg veel schijven en miscommunicatie

Wat viel u in positieve zin op?

Best kennis van zaken, maar erg formeel

Beste mevrouw Hopstaken,
Beste mevrouw Hopstaken,
Dank dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen, we nemen uw opmerking ter harte ter verbetering van de communicatie zowel intern als naar de klanten.

theo

De snelheid en deskundigheid, ook klantvriendelijkheid.

Ga zo door. Behoud deze kwaliteit en service.

Ik had een berichtje gestuurd of ze ipv tussen 12 en 17. Graag zo vroeg mogelijk wilde komen. En kreeg gelijk mail terug. Dat ze het aan de monteur door zouden geven. En die kwam netjes om 13 uur.... Ik had een berichtje gestuurd of ze ipv tussen 12 en 17. Graag zo vroeg mogelijk wilde komen. En kreeg gelijk mail terug. Dat ze het aan de monteur door zouden geven. En die kwam netjes om 13 uur.

En ook als er iets is qua storing. Het wordt gelijk geregeld en opgelost.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle reactie op mail. Nette monteur. Goede service.