Werk aan de kwaliteit van kennis bij medewerkers. Helaas een slechte ervaring bij eerste onderhoud ketel en warmte pomp.

Wat viel u in positieve zin op?

Helaas niets bij bezoek van monteurs

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste mijnheer/mevrouw,
Beste mijnheer/mevrouw,
Dank u voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en onze service te verbeteren.
Helga
Kemkens BV

Venrooy

Wel

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Best mijnheer Venrooy,
Best mijnheer Venrooy,
Dank u voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring met het bezoek van de monteur niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik heb het nog even opgezocht voor u en onze monteur heeft de rookgasafvoer gebeugeld volgens de laatste richtlijnen, jammer dat hij dit met u gecommuniceerd heeft, wij nemen uw opmerking mee ter verbeterpunt van onze service
Helga
Kemkens BV

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Op tijd en goede uitleg.

Vriendelijkheid

Willems

Zo doorgaan

Fijn op tijd en correct werk en vragen die er waren duidelijk beantwoord.

Wat viel u in positieve zin op?

op tijd en kennis van zaken en tijd nemen voor vragen.

Versfeld

Snelle service, professionele monteur

Wat viel u in positieve zin op?

De uitleg van de monteur

Angelique

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer kundig en vriendelijk personeel