Ton

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Betaalbaar, makkelijk, goede communicatie en zeker belangrijk, nette service monteurs

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Ton, dank voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling met 5 sterren!
Helga
Kemkens BV

Snelle service en goed opgelost, kon niet dezelfde dag gemaakt worden ivm onderdelen maar we de dag erna.

Geef bij het goed bereikbaar maken van de cv-installatie aan bij nieuwe klanten dat een wasmachine in die ruimte niet /niet altijd door de servicemonteur wordt verschoven

Snelle reactie toen ik een contract af wilde sluiten, wel nog even zelf na moeten bellen om de eerste afspraak te maken

Wat viel u in positieve zin op?

Een heel vriendelijke en behulpzame servicemonteur die me voorzag van tips om m'n wasmachine wat gemakkelijker uit de cv-ruimte te kunnen halen

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw positieve reactie, ik begrijp dat er bij niet was aangegeven dat de toestellen goed bereikbaar dienen te zijn voor onze monteur, dit is een miscommunicatie vanuit onze kant onze excuses daarvoor.

Geen bedrijf.Was chef centrale bij Akzo Ede

De monteur had het er over om de 19.95 euro terug te vragen. Geeft mij de indruk dat men geen interesse heeft in een klant in de provincie Utrecht.

Monteur heeft overal bezwaar tegen ,als ik dit niet goed doe moet ik de 19.95 euro maar terug vragen

Wat viel u in positieve zin op?

Weinig ,daarom kan ik geen antwoord geven op voorgaande vragen

Geachte mijnheer Kok,
Geachte mijnheer Kok,
Na de bevindingen van onze monteur is er besloten om uw toestel niet in contract te nemen omdat het toestel niet voldoet aan de huidige richtlijnen. De monteur heeft u geadviseerd om contact op te nemen met de installateur die het toestel geplaatst heeft. Zodra de ketel voldoet aan de richtlijnen kunnen wij het toestel in contract nemen. Uw installateur hoort dit eerst voor u op te lossen. Jammer dat wij hiervoor een slechte beoordeling krijgen buiten onze schuld om.

J.W.M van den Berg

Help ook klanten zonder een onderhoudscontract te eisen af te moeten sluiten. Het kan ook voorkomen dat klanten geen contractuele verplichtingen kunnen/willen aangaan i.v.m (gewijzigde) onzekere... Help ook klanten zonder een onderhoudscontract te eisen af te moeten sluiten. Het kan ook voorkomen dat klanten geen contractuele verplichtingen kunnen/willen aangaan i.v.m (gewijzigde) onzekere financiële situatie.

Houd niet van verplichtingen, je moet ook service/onderhoud willen leveren zonder contract. voorheen was dit wel mogelijk.is weinig klantvriendelijk.

Wat viel u in positieve zin op?

bijzonder vriendelijke en behulpzame monteur

Geachte mijnheer van den Berg,
Geachte mijnheer van den Berg,
Sinds januari 2023 is er besloten om alleen nog klanten te helpen met onderhoudscontracten, dit doen we zodat we onze eigen klanten optimaal kunnen helpen en niet af hoeven te bellen in verband met storingen die we dan op zouden moeten lossen voor mensen zonder contract.
Kemkens BV

Relatief lang wachten (na aanvraag contract) op eerste afspraak voor onderhoudsbeurt

Tijdigheid

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw positieve review, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze serviceverlening.

christianen

Een tijdvak tussen 12:00 en 17:00 is veel te ruim. dit kan volgens mij meer klant vriendelijk gepland worden

het wordt vanzelf goed geregeld

netjes te woord gestaan

Geachte mijnheer/mevrouw,
Onze service monteurs behandelen storings- en onderhoudsafspraken vandaar dat wij plannen op dagdelen. We weten van tevoren niet precies hoe lang een monteur met een storing bezig is. De enige mogelijkheid voor ons om een bepaalde tijd af te spreken is als eerste in de ochtend rond 8.00 uur. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Diny Kastelijns

Dat de onderlinge communicatie van klant naar Kemkens en van Kemkens naar de mannen die het moeten uitvoeren, beter kan.

Boogaart marius

Weet ik zo niet

Alles volgens afspraak en meerwerk duidelijk aangegeven ook wat betreft de kost prijs

Accuraat en netjes

Mevr E.M. van Stipriaan

Ik snap dat een monteur het druk heeft maar enige uitleg over hoe en wat zou prettig zijn, de monteur had haast zoals ik al benoemde

De monteur is heel kort binnen geweest en heeft niet uitgelegd wat hij gedaan heeft, hij had haast en ook niet wanneer een volgend onderhoud plaats zal vinden

Wat viel u in positieve zin op?

Tenzij ik het me verbeeld maar het water uit de kraan lijkt heter

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten Mevrouw van Stripiaan. Mocht u nog vragen hebben over het onderhoud aan uw toestel zou u dan contact met ons op willen nemen? U kunt... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten Mevrouw van Stripiaan. Mocht u nog vragen hebben over het onderhoud aan uw toestel zou u dan contact met ons op willen nemen? U kunt bellen met 088-5050330 en vragen naar Helga of mailen naar klantenservice@kemkens.nl
Helga