Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

alles verliep naar wens

Wat viel u in positieve zin op?

goede communicatie " achterlaten v.d. wekruimte"SCHOON

G.M.A. van der Burg

Ga zo door

Goede communicatie en uitgevoerd zeer prettig vakmensen

goede praktische benadering

Zeer vriendelijke heren/duidelijke uitleg

Driessen

Nvt

Uiterst gemakkelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Kundige monteurs, 15min voor aankomst een bericht gekregen dat ze er aan kwamen. Dus nier onnodig hoeven wachten..

Monteur is fantastisch, zeer vriendelijk en professioneel. De klantenservice valt tegen

P.de Groot

goedkoop en betrouwbaar

Wat viel u in positieve zin op?

monteur kwam op afgesproken tijd

Hopelijk wordt de volgende beurt ook een goede ervaring

Prima gegaan, de 1e onderhoudsbeurt verwarmingsketel.

Monteur vriendelijk en vakkundig

De Leeuw

Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, snel ingepland voor reparatie. Hadden al de juiste spullen bij

j.geurts

Onderhoudsbeurt uitvoeren

onderhoud is gewijgerd

niets

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste heer Geurts, naar aanleiding van ons telefonisch contact en de uitleg waarom de cv ketel niet meer veilig was en daardoor niet goed gekeurd mocht worden door onze monteur, hoop ik u voldoende... Beste heer Geurts, naar aanleiding van ons telefonisch contact en de uitleg waarom de cv ketel niet meer veilig was en daardoor niet goed gekeurd mocht worden door onze monteur, hoop ik u voldoende uitleg te hebben gegeven. Ik zie inmiddels dat er ook al een nieuwe afspraak is gemaakt met een adviseur. fijn om te zien.
met vriendelijke groet, Yvonne namens Kemkens.B.V.