natuurlijk en lekker

Breizh import / keltischzeezout.com

CC

Prima bedrijf. Snelle levering. Veel en goede informatie over hun producten!

Veel en goede product info

Breizh import / keltischzeezout.com

Rinske

Zeer positief

Snel en betrouwbaar

eddie

Slechte ervaring. Bestelde 2 zoutmolens en 2 kg keltisch zeezout voor de betreffende molens.Na levering stond op etiket , dat dit zout niet geschikt is voor zoutmolen. Meerder malen hierover gebeld,... Slechte ervaring. Bestelde 2 zoutmolens en 2 kg keltisch zeezout voor de betreffende molens.Na levering stond op etiket , dat dit zout niet geschikt is voor zoutmolen. Meerder malen hierover gebeld, er werd echter niet opgenomen.

Eerlijk duurt t langst.

Beste Klant,
Ik heb twee bericht via email naar u toe gestuurd maar tot nu toe zonder reactie.
Ik vind het in ieder geval heel vervelend dat u met ons product niet tevreden bent.
Mijn...
Beste Klant,
Mijn excuses als ons webwinkel voor u niet allemaal duidelijk was.
Bij de omschrijving van de molentje staan wel het volgende:
Gebruik
Deze navulbare molen is uitsluitend geschikt voor het malen van gedroogd, grof Keltische zeezout.......
Maar misschien heeft u het niet gezien?
Maar goed, het grof zeezout in de Kg verpakking is inderdaad een beetje vochtig (dus niet gedroogd), mijn advies is dus om dit zout in de molen niet rechtstreeks te gebruiken anders zal het zout in de maalwerk plakken. Wat is wel mogelijk om te doen (en makkelijk) is dus om een kleine beetje zout te laten drogen, dan kan het zout prima in de molen gebruik worden. Om het zout te laten drogen kunt u gewoon een beetje zout op de zon (of op de verwarming) een paar uur in een boord zetten. Als het zout in je hand niet meer plakt dan is het droog genoeg om in de molen te kunnen gebruiken. Wel moet het (gedroogd) zeezout in een dicht glazen potje gestopt want het zout trekt snel het vocht van het lucht. Een paar rijstkorrel in een potje toevoegen kan ook goed helpen om het zout goed droog te blijven.
Gedroogd zeezout (kant & klaar voor de molen) wordt inderdaad binnenkort in ons webwinkel toegevoegd want het is voor de klant een st makkelijker (maar wel duurder dan "gewoon" vochtig zeezout!).
Zoals gezegd in mijn email, ik ben absoluut niet blij als de klant niet 100% tevreden is over mijn product en/of mijn bedrijf dus hoop ik dat u met deze oplossing tevreden zal worden.
Breizh import

Ervaringen zijn er uitsluitend via de website/internet. Goede, uitgebreid informatie op de website; Product beantwoordt aan de verwachtingen; via mail wat lastig bereikbaar (is alweer enige tijd... Ervaringen zijn er uitsluitend via de website/internet. Goede, uitgebreid informatie op de website; Product beantwoordt aan de verwachtingen; via mail wat lastig bereikbaar (is alweer enige tijd geleden, dat ik iets heb gevraagd, echter geen antwoord ontvangen); super snelle levering van bestellingen wordt als zeer positief ervaren!

Zeer goed product en gedachtegoed!

Mail contact toegankelijker maken bij vragen; alhoewel geen antwoord krijgen niet betekent dat u slechte service levert, integendeel zelfs. Betere communicatie zal jullie bedrijf nog toegankelijker... Mail contact toegankelijker maken bij vragen; alhoewel geen antwoord krijgen niet betekent dat u slechte service levert, integendeel zelfs. Betere communicatie zal jullie bedrijf nog toegankelijker en krachtiger maken.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik doe wel mijn best om mijn mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden maar het lukt helaas niet altijd. Mijn excuses alvast als ik op uw bericht nog niet gereageerd heb. A.u.b. stuur me nog een keer uw bericht naar info@breizh-import.nl en ik zal zorgen om binnen 24 uur een antwoord naar u toe te sturen.

Rik Albers

Zeer positief ?

Alleen maar

keltischzeezout.com

Goede info en snelle levering

M. van de Kamp

Beste klant,
Hartelijk dank met uw reactie en veel plezier met ons zout.
pascal

MM Beautysalon

Zeer tevreden.

Snelle communicatie, denken mee en snelle levering

Beste klant,
Hartelijk dank voor jullie beoordeling en veel succes met de verkoop van ons zout.

Snelle en correcte levering