Ydemdito

Top

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel plezier met ons product(en).

dam m.g.

Prima tot zo ver

de mogelijkheid hebben om een melding mee te sturen naar de bezorgdienst, zoals; het pakket mag voor de deur afgezet worden bij niet thuis....

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
De melding over de bezorgdienst kunt u natuurlijk ook doen bij de bestelling (bij opmerking). De transporteur heeft inderdaad standaard procedure, als niemand thuis is dan wordt het pakket of bij de buurt afgeleverd of krijgt u een notitie in de brievenbus om de pakket bij een afhaalpunt te ophalen.

yvonne van der wal

Prima.

nee, gewoon normaal

Het zou fijn zijn als ik het in Abcoude zelf zou kunnen kopen.

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
In Abcoude hebben we inderdaad nog geen verkooppunt. De dichterbijste winkel is in Amsterdam. Als u ons zout in uw favoriet winkel wilt kopen dan kunt u de gegevens van het winkel per mail naar mij toe sturen (email : info@breizh-import.nl).
Breizgh import / keltischzeezout.com

prima service

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Ons website wordt dit jaar vernieuwd met meer informatie over ons producten en hoe het zout geoogst is.
Breizh...

Prima, efficiënt.

Het bedrijf is simpel maar doeltreffend in zijn aanbod en daarmee prettig overzichtelijk.
Dat het een familiebedrijf betreft, is voor mij deel van de kleinschalige charme.

De informatie rondom de levering was wat vaag, maar dat ligt meer aan de gekozen bezorgdienst dan aan het bedrijf zelf.

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
We zijn tot nu best tevreden over de transportbedrijf met wie wij werken (99,9% van de bestellingen zijn op tijd bezorgd, dus binnen 24:00uur) maar uw verbeterpunt is wel genoteerd.

Lia Marcelis

Snelle levering. Prima verpakt (de 10 kg in de ton is voor mij veel handiger, hoop dat het PBA vrij plastic is?)

snelle levering
mooi product

ook verpakking materiaal vermelden PBA vrij
Ik weet nu niet of ik het zout over moet doen in glazen potten zoals ik vroeger deed

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Alle verpakkingen zijn BPA vrij en dus de 10Kg emmer ook wel. Het zout kunt u dus zonder probleem en zonder enige risico's in dit emmer bewaren.
Breizh import / keltischzeezout.com

Snelle levering, goed verpakt.

De spirulina is super alsof je vloeibare energie drinkt.
Ook het zeezout is prima de combinatie met zeewier echt heerlijk.
Alleen maar lof dus.

Joanne Hollaar

Uitstekend. Het bedrijf geeft heldere informatie over de manier waarop het zout gewonnen wordt. Het komt sympathiek over doordat het een klein familiebedrijf is en er handmatig gewerkt wordt. Het... Uitstekend. Het bedrijf geeft heldere informatie over de manier waarop het zout gewonnen wordt. Het komt sympathiek over doordat het een klein familiebedrijf is en er handmatig gewerkt wordt. Het zout is overheerlijk.

Klantvriendelijk

Breizh import / keltischzeezout.com

Prima ervaring, bestelling ging goed, het bestelde werd snel en netjes geleverd.

Duidelijke website, snelle levering.