Duidelijke site.
Makkelijk bestellen.

Lagere verzendkosten?

Zeezout met biologische kruiden evt los verkrijgbaar van elkaar zodat je het zelf kunt mixen in je zoutpotje.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor de tips.
Lager verzendkosten wordt lastig, het probleem met zout is het gewicht en het maakt de (gemiddeld) pakket met ons producten zwaarder en dus duurder dan met andere producten! Wel is belangrijk dat de producten goed op tijd wordt afgeleverd en bovendien met track&trace en verzekering, die kunnen we wel aan ons klanten aanbieden. Het kan wel misschien goedkoper worden (via andere transport bedrijf) maar om een goede service aan de klant te kunnen garanderen wordt het dan lastiger!
Zout met kruiden en/of kruiden apart te verkopen is zeker een goede idee en idd op korte termijn gepland ! We moeten wel nog de juiste partner vinden en het kost wel tijd om kruiden leverancier(s) te vinden die werken met hetzelfde passie als ons zout leverancier(s)!

Aankoop KZZ

Simpel en overzichtelijk site.
Precies aangeven waarom KZZ zo gezond is tov eet/strooi zout.
Focus en simpelheid geen nonsens verkondigen en gewoon doen wat je beweert.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor de complimenten over ons bedrijf en ons producten.

praktijk voetreflexologie heiligers

Als therapeut heb ik via mail kunnen bestellen met een aangepaste prijslijst. Via de website was ik daar niet zelf achtergekomen.

Niet bijzondere sterke punten. Het ging uiteindelijk alleen maar om 25 kg zout

neen

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel plezier met ons zout.
Keltischzeezout.com

Het zout is nat, had dat graag beter gezien.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor de tips.
Het Keltisch zeezout is inderdaad vochtig, het is een kenmerk van ons zout en het verschil met andere zeezout.
Als u de...
Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor de tips.
Als u de zout te nat vindt dan kunt u het zout een beetje op de zon laten droger, zeker als u wilt het zout gebruiken met de molen. Voor andere gebruikt moet het geen probleem zijn!

Jongen

Goede ervaring! Prettig bestellen.

Snel verzonden netjes verpakt goede prijs

Voor betere verkoop aan de particulier misschien betere reclame en geschenkverpakkingen?

Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor de tips.
Het zijn zeker twee punten die wij moeten op korte termijn verbeteren.
Veel plezier met ons...
Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor de tips.
Het zijn zeker twee punten die wij moeten op korte termijn verbeteren.

PETER van SCHAICK

Eerste keer

Correcte levering

Het was niet duidelijk aangegeven hoe de verpakking van de combinatie van drie molentjes was. Ze werden los geleverd, terwijl het op de website leek of ze in een pakketje zaten.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Misschien is het op de webwinkel niet duidelijk, als het zo is dan alle mijn excuses hiervoor. De molentjes worden inderdaad altijd los geleverd maar wel goed beschermd tijdens het transport.
Veel plezier met ons product(en).

Linda Land

Makkelijke website. Snelle levering.
Goed en veelzijdig product. Ik ben heel tevreden!

Heel leuk om te lezen hoe dit zout met passie gewonnen word. Dus de persoonlijke inbreng vond ik doorslaggevend om mijn bestelling juist bij deze leverancier te doen.

Ga zo door!

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij blijven werken met passie en ons leverancier ook, met de doel om zowel ons klanten en ons distributeur tevreden te maken!
Veel plezier...
Beste klant,
Veel plezier met ons product(en).
keltischzeezout.com

Marjo

goed product

keltischzeezout.com

H.H. Driessen

Keurige en snelle behandeling.

Tot nu toe prima