Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Selma

Voldeed volledig aan de verwachting, relaxte sfeer en prettige begeleiding ,leuke locatie ( Den Haag)

Meedenken in het voortraject en volledige vrijheid in keuze, prettige intieme sfeer door zowel locatie als vriendelijk personeel

Geen, in ons geval was kookworkshop middel fijne avond met elkaar
En niet doel perfecte maaltijd. Dus de imperfecties van de maaltijd, door onze schuld ,deden hier geen afbreuk aan.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en feedback. Fijn te lezen dat de middag/avond naar wens is geweest.

Graag tot een volgende keer!

De Kroon

Het viel erg tegen. De groep was groot (wij met 2en) totaal 25 mensen
We werden in groepjes verdeeld en kregen een gang om deze te maken
We konden dus niet elke gang zelf maken en ook...

Eten was goed
Koks aardig en vriendelijk

Kleinere groepen zodat ieder eigen eten kan bereiden
Gezelligere sfeer creëeren

Reactie Keizer Culinair:

Hoi Conny, dank voor de feedback en fijn dat we elkaar telefonisch hebben kunnen spreken. Helaas is deze eerste ervaring niet gelopen zoals verwacht, maar dit moet bij de volgende les goed komen!

Graag tot snel!

anonymous

Zeer geslaagde avond: goede begelieding en mooie menu's! We hebben zelfs inspiratie opgedaan voor het kerstdiner....

goede niet alledaagse gerechten, selfservice drank, fijne begeleiding

Zet het juiste adres in de brief (wij stonden nu bij de verkeerde locatie: We hadden een quiz besproken maar dat was niet doorgekomen.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en woorden. Fijn te lezen dat jullie een geslaagde avond hebben gehad en vol nieuwe inspiratie zitten richting de feestdagen.
Ook dank voor de feedback, hier gaan we uiteraard kritisch naar kijken. Graag tot een volgende keer!

Het was een zeer geslaagde avond! Dank je wel!

zeer professioneel

Reactie Keizer Culinair:

Fijn te horen dat jullie een geslaagde avond hebben gehad. Graag tot een volgende keer!

Een zeer geslaagde avond!

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en graag tot een volgende keer!

Actis

Fantastische locatie, erg leuke en professionele begeleiding door kok Remco en heerlijk gegeten in het gezellige gezelschap van ons team!

Heerlijke kwalitatief zeer goede ingredienten

Marta

Alles was na wens.
We hebben zelf gekook met eigen recepten, Jessica heeft geholpen met het bestellen van de ingredienten en Inge was heel erg hulpzaam.
Iedereen heeft genoten van onze...

Sfeer is een absoluut sterk punt, ook d

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers! Fijn te horen dat alles naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer!

Het was een ontzettend leuk uitje! Goede gerechten, goede begeleiding en al met al een goede sfeer!

De begeleiding was goed en vriendelijk. Vragen werden beantwoord, spullen werden gehaald (indien nodig) en terwijl wij aan het eten waren, werden de ovens etc in de gaten gehouden, zodat niks verkeerd zou gaan.

Bij het hoofdgerecht lagen 3 verschillende recepten pagina's. Dit was een beetje verwarrend, omdat niet helemaal duidelijk was wat waar op stond. Misschien beter om of alle stappen van het hoofdgerecht op elk blad te zetten, of om de verschillende onderdelen apart te zetten met daarbij een korte omschrijving waar eerst mee te beginnen.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en feedback! Fijn te horen dat jullie lekker hebben kunnen koken en goede begeleiding hadden. De feedbackpunten nemen we zeker mee. We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen!

Respondenten.nl

Na een feestelijk ontvangst met bubbels legde Ed, onze Italiaanse kok, uit wat we allemaal gingen bereiden. Het menu was leuk en leerzaam om te maken en nog leuker om op te eten.

De ruimte, erg mooi en ruim, en toch gezellig

De drank, we hadden een Top arrangement, en daar zou per gang een passende wijn bij horen. daar hebben we niets van gezien, er stond wat wijn op de bar en dat was het.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en woorden! Fijn dat jullie een geslaagde avond bij ons hebben gehad.
Betreffende de drank; bij het top arrangement schenken wij één bijpassende wijnsoort die bij het gehele menu past. Wel bedankt voor de opmerking want dan kunnen wij weer zorgen dat dit duidelijker gecommuniceerd wordt.

Graag tot een volgende keer!

We hebben de borrelworkshop gedaan en hebben een super gezellige middag gehad. Fijne ruimte, goede begeleiding, lekker eten en een relaxte sfeer

Vooraf hebben we veel contact gehad. Op elke vraag werd keurig en snel antwoord gegeven.
Tijdens het bereiden van de gerechten was er zeer goede begeleiding. Ook werden bepaalde technieken rustig aangeleerd.
Borrelhapjes waren heel erg lekker

Het drankarrangement is vrij prijzig. Zeker als je bedenkt er tijdens het koken weinig/geen tijd is om wat te drinken.

Goedemiddag,

Dank voor je reactie!

Erg leuk te lezen dat het zo goed is bevallen.
Ook de tips zal ik absoluut meenemen, wij hopen jullie weer terug te zien!

Met Culinaire groet,

Team Keizer Culinair