Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Respondenten.nl

Na een feestelijk ontvangst met bubbels legde Ed, onze Italiaanse kok, uit wat we allemaal gingen bereiden. Het menu was leuk en leerzaam om te maken en nog leuker om op te eten.

De ruimte, erg mooi en ruim, en toch gezellig

De drank, we hadden een Top arrangement, en daar zou per gang een passende wijn bij horen. daar hebben we niets van gezien, er stond wat wijn op de bar en dat was het.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en woorden! Fijn dat jullie een geslaagde avond bij ons hebben gehad.
Betreffende de drank; bij het top arrangement schenken wij één bijpassende wijnsoort die bij het gehele menu past. Wel bedankt voor de opmerking want dan kunnen wij weer zorgen dat dit duidelijker gecommuniceerd wordt.

Graag tot een volgende keer!

We hebben de borrelworkshop gedaan en hebben een super gezellige middag gehad. Fijne ruimte, goede begeleiding, lekker eten en een relaxte sfeer

Vooraf hebben we veel contact gehad. Op elke vraag werd keurig en snel antwoord gegeven.
Tijdens het bereiden van de gerechten was er zeer goede begeleiding. Ook werden bepaalde technieken rustig aangeleerd.
Borrelhapjes waren heel erg lekker

Het drankarrangement is vrij prijzig. Zeker als je bedenkt er tijdens het koken weinig/geen tijd is om wat te drinken.

Goedemiddag,

Dank voor je reactie!

Erg leuk te lezen dat het zo goed is bevallen.
Ook de tips zal ik absoluut meenemen, wij hopen jullie weer terug te zien!

Met Culinaire groet,

Alain

Super leuk alles zeeg goed!

Hi Alain,

Wat een fijne reactie, hartelijk dank!

Met Culinaire groet,
Team Keizer Culinair

Super gezellig personeelsavondje op prima locatie!

Heel gezellig en leuke locatie, goed bereikbaar

Tarieven zijn stevig, met name voor drank

Reactie Keizer Culinair:

Bedankt voor de mooie cijfers en mooie woorden. Fijn dat jullie zo een leuke avond hebben gehad. Graag tot ziens!

Roderick Madna / K3

Ontzettend gezellige en leuke avond gehad bij Keizer Culinair in Den Haag met een groep van 9 personen. We werden uiterst gastvrij en plezierig onvangen met een welkomst drankje en lekkere borrel...

Goede en leuke begeleiding
Mooie verse producten
Gezellige sfeer
Gastvrij

Geen duidelijke minpunten kunnen ontdekken

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en zeer positieve woorden. We hopen jullie nog eens te mogen voorzien van een culinaire avond!

Renee ter Horst/Onkenhout&Onkenhout BV

Alles was top georganiseerd! Perfecte avond gehad.

Enthousiast personeel

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en woorden Renee. Fijn te horen dat jullie uitje een super avond is geworden.

We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen bij Keizer Culinair!

Was een uitstekend georganiseerde relaxte dag.

Duidelijke communicatie, flexibel in aanpassingen, goede sfeer

bloemen op tafel voor de sfeer

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en woorden. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en jullie een leuke, goed georganiseerde kookworkshop hebben gehad.
Verbeterpunt nemen we uiteraard mee en we hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen!

Jan van Liempt/Peopleware ICT Solutions

Ruim 20 jaar geleden al eens een paar workshops gedaan met Maartje, vandaar bekendheid met KC.
Toen goed bevallen en ik wilde weer een workshop doen met medewerkers. Alles was weer top!...

Alles klopte ! Niets op aan te merken..

Adres van de locatie vermeld geen huisnummer, was even zoeken.

Hallo Jan,

Bedankt voor je review! Daar zijn we blij mee.

Goed om te lezen dat het weer bevallen is en uiteraard erg leuk dat je terug bent gekeerd!:)

Hopelijk wederom tot de volgende keer.

Met culinaire groet,
Team Keizer Culinair

Gezellige ongedwongen sfeer, fijne recepten en goede begeleiding!

Het was een relaxte bedoening en toch hebben we veel voor elkaar gekregen en heerlijk gegeten, hulde voor de kok.

Hooguit de drankvoorraad een beetje updaten, er was helaas geen spa rood deze keer of ander water met bubbels.

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor je mooie review!

Wij zijn erg blij met deze positieve feedback:)
Ook de tip zullen we zeker meenemen, dank daarvoor.

Team Keizer Culinair

Fantastische dag!! En ondanks dat koken onze hobby is hebben we een hoop geleerd.

Heel veel plezier gehad vooral. Hiernaast ook nieuwe dingen geleerd. Fijne chef en souschef!

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en woorden! Fijn te lezen dat jullie zowel een gezellige dag hebben gehad als ook nieuwe dingen geleerd hebben.

Graag tot een volgende keer!