Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Linda

Geweldige sfeer en een prachtige locatie. Veel geleerd in korte tijd. Dit is een geschikte school voor diegenen die serieus beter willen leren koken.

Leuke, vlotte begeleiding. Mooie selectie aan gerechten. Uitstekend leertempo. Heerlijk gegeten ook.

Wil van Doorn

Leuke avond , lekker eten.

Mooie locatie

De verlichting kan beter.

Jos

Geheel nieuwe zaken geleerd; prima maaltijd, mede door de uitstekende begeleiding.

nieuwe kooktechnieken en uitstekende begeleiding.

Liesbeth

Het was een gezellige middag, maar had meer kooktechnieken en uitleg verwacht. Locatie en kwaliteit ingredienten, kookspullen en kennis koks was heel goed.

Mooie locatie, mooie keuken apparatuur

De technieken kwamen niet voldoende aan bod. Als je aan het voorgerecht bezig was, miste je toch een groot deel van wat de anderen aan het doen zijn. Wij hadden verwacht dat meer centraal zaken uitgelegd zouden worden en dat je dan aan de slag ging. Ook stond op een groep van 24 mensen maar drie koksassistenten en zij legden zaken goed uit als je het vroeg, maar ze kunnen niet overal tegelijk zijn.

Hi Liesbeth,

Bedankt voor je feedback! Jammer dat de workshop niet aan jouw verwachten heeft voldaan. Het is wel de bedoeling dat je van alle gerechten wat mee krijgt.

Fijn dat het wel een gezellige middag was en dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan de workshop!

Jouw punten nemen we mee.

Eline

Super mooie locatie, de chefs waren heel aardig en behulpzaam, menu was top (wij deden Italiaans in de Jordaan). Het enige wat ik zou zeggen is dat ik eigenlijk had verwacht dat je alles zou leren...

Hi Eline,

Bedankt voor je uitgebreide feedback! Jammer om te horen dat de workshop niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan. Zoals je zelf al aan geeft was er eigenlijk niet eens tijd om bij de andere gerechten te kijken, moet je nagaan als je alle gangen zelf gaat maken. De workshop zou dan wel 6 uur of langer moeten duren. Ik begrijp echter wel dat het een teleurstelling is als je verwacht het hele menu te koken.

Team Keizer Culinair

Het gehele concept spreekt aan, combinatie van koken, borrelen, eten. Ideaal voor een gemixte groep, al kokend leren mensen elkaar beter kennen

Hoewel van te voren goed aangegeven, jammer dat uitloop na 12 uur beperkt mogelijk was. Sommelier was onzichtbaar

Hoi Raymond,

Wat heerlijk om te lezen dat jouw 50e verjaardags feest zo'n succes was!
Wij zijn erg blij dat wij hebben kunnen bijdragen aan het slagen van deze avond :).

Excuus dat wij jullie na 12en weg moesten sturen, maar onze buren willen op een gegeven moment ook naar bed. Gelukkig begreep ik dat jullie nog wel een leuke avond hebben gehad!

Tot de volgende keer!

Team Keizer Culinair

Heel geslaagde en gezellige avond. Goede ontvangst, alles perfect verzorgt. Heerlijk menu en kwaliteit was heel goed.

Kwaliteit producten en personeel

Goedemorgen!

Bedankt voor jouw fijne feedback! :) We zijn altijd blij om te horen dat de workshop goed bevallen is. Erg leuk dat ook de begeleiding zo prettig was en jullie het zo gezellig hebben gehad!

Tot de volgende keer!

Annemarie

Wij hebben een prima vond gehad met de afdeling onder de leiding van kok Rogier. De ontvangst was hartelijk, de begeleiding prettig en de recepten waren heerlijk. Voor herhaling vatbaar!

De borden konden wel wat schoner :)

Hai Annemarie,

Dank voor het schrijven van deze review! We zijn heel blij te horen dat jullie een leuke avond hebben gehad in Haarlem met Rogier.

We hopen jullie snel weer terug te zien.

Met culinaire groet

Irdeto BV

Wat een geweldige locatie (Haarlem), hele gezellige sfeer en de 'kok' die ons leerde hoe we moesten koken was top. De hele avond was een succes en voor herhaling vatbaar.

Hai Ingeborg,

Wat fijn om te lezen dat jullie gister een leuke avond hebben gehad in Haarlem. Ik zal aan Rogier doorgeven dat jullie zijn begeleiding top vonden. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!

Elaine van Driel

Het was een inspirerende middag: veel geleerd, hard gewerkt en heerlijk gegeten met een leuke groep mensen!

de begeleiding was prima, niet te dwingend, eigen inbreng werd ook op prijs gesteld.
de sfeer in de groep was ontspannen en hoewel we elkaar nog niet kenden was dat geen enkel probleem

schoonmaak zou iets beter kunnen (materiaal en lades, toilet)

Hoi Elaine,

Dank voor het schrijven van de review! Wat leuk te horen dat je een geslaagde middag hebt gehad in Breukelen afgelopen zondag. Je bent van harte welkom om de volgende keer een ander menu te komen uitproberen :).

Tot dan!