Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Leuke workshop. Ook in het Engels! Erg geslaagd met collega's uit alle windstreken.

Reactie Keizer Culinair:

Hoi Erik, dank voor je mooie cijfers en positieve woorden.
We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Emakina

Leuk als bedrijfsuitje!

Leuk als bedrijfsuitje!

Voeg foto's toe aan de recepten, dan weet je beter hoe je groente moet snijden etc.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en ook dank voor de feedback. Die gaan we meenemen om onze workshops weer te verbeteren. Graag tot een volgende keer!

Michiel

Met ruim 20 internationale collega's hebben wij een erg leuke workshop Italiaans koken gehad.

goede producten en lekkere wijn!

Reactie Keizer Culinair:

Dank Michel voor de mooie cijfers en mooie woorden!
We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen voor een kookworkshop!

Warme ontvangst, goede begeleiding van de kookworkshop, mooie producten om mee te koken en gezellige ruimte

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor jouw reactie!
Fijn om deze goede cijfers terug te mogen zien:)
Hopelijk tot een volgende keer.
Culinaire groet,
Team Keizer Culinair

Kok was zeker erg vriendelijk en enthousiast. Maar van een workshop van 4 uur, hadden we meer gerechten verwacht om te maken. Na 2 uur waren we al klaar, eigenlijk al na een uurtje. Dus het viel... Kok was zeker erg vriendelijk en enthousiast. Maar van een workshop van 4 uur, hadden we meer gerechten verwacht om te maken. Na 2 uur waren we al klaar, eigenlijk al na een uurtje. Dus het viel tegen wat je geld. Ook kreeg iedereen een kookshort (zonder vooraf te hebben betaald) en hebben wij hier eigenlijk voor niks betaald. Tip: betaal hier niet voor, krijg je toch :-)

Kok wist veel

Opnieuw te kijken naar menu. Veel mensen stonden te niksen. Mss aardig als zij wat hapjes maken dat meteen uitgedeeld kan worden.

Hans Hogenhout

De cursus Parijs bistro kregen we cadeau van onze kinderen. We hadden geen idee, maar werden aangenaam verrast .De locatie was sfeervol, de groep leuk en de cursus leerzaam en goed! Een aanrader!

De rust en bevlogenheid van de cursusleider

Ik kan niet vergelijken maar Nee, ik zou niet weten wat er verbetert kan worden.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor jullie mooie cijfers en lovende woorden. Wat fijn dat jullie zo een leuke middag hebben gehad!
We hopen jullie in de toekomst nog een te mogen verwelkomen voor een kookworkshop. Wellicht met de hele familie? :-)

Bibiche

Ontzettend geslaagde workshop in Rotterdam Hofbogen. Hele aardige chef, Isabella. Zouden absoluut weer gaan.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de prachtige cijfers en lovende woorden. Heel fijn te horen dat je een leuke middag hebt gehad. We hopen je nog eens te mogen verwelkomen!

Marleen

Altijd prettige communicatie en duidelijke info gehad. Op het moment dat er iets niet helemaal klopte werd hier direct op geanticipeerd. Komen gemaakte afspraken na.....heel prettig bedrijf!

Duidelijke info voor aanvang workshop en ontvangst met een lekker hapje en drankje heel prettig! Chef gaf duidelijke en leuke uitleg waar je zeker iets van leert! Heerlijke en goede producten!

De zaal waar gegeten werd kan wel iets sfeervoller gemaakt worden met acesoires en verlichting! En een tweede toilet zou geen overbodige luxe zijn......Verder zou het toilet wel iets hygiënischer... De zaal waar gegeten werd kan wel iets sfeervoller gemaakt worden met acesoires en verlichting! En een tweede toilet zou geen overbodige luxe zijn......Verder zou het toilet wel iets hygiënischer mogen zijn!

Hoi Marleen,
Allereerst, dank voor jouw review!
Heel fijn om te horen dat alle info zo duidelijk is overgekomen:)
En natuurlijk ook dat de workshop goed is verlopen, super.
Wij gaan...
Hoi Marleen,
Allereerst, dank voor jouw review!
Heel fijn om te horen dat alle info zo duidelijk is overgekomen:)
En natuurlijk ook dat de workshop goed is verlopen, super.
Wij gaan jouw tips absoluut meenemen, dank daarvoor.
Hopelijk tot ziens?
Met Culinaire Groet,

Barbara

Wij waren met zijn 5-en en hebben een leuke middag gehad! Je kan helaas niet alle gerechten maken waardoor je wel hier en daar wat mist maar het was leerzaam, leuk, gezellig en lekker! Voor... Wij waren met zijn 5-en en hebben een leuke middag gehad! Je kan helaas niet alle gerechten maken waardoor je wel hier en daar wat mist maar het was leerzaam, leuk, gezellig en lekker! Voor herhaling vatbaar.

Verse produkten duidelijke en geduldige uitleg.

doordat alles tegelijkertijd klaar is was het vlees eigenlijk koud en de taart afgekoeld maar de smaak was uitstekend!

Goedemorgen Barbara,
Bedankt voor jouw feedback:)

Heel fijn dat het zo leuk en lekker is geweest.
Het puntje over het eten gaan wij meenemen, bedankt voor de tip!
Tot een...
Goedemorgen Barbara,
Bedankt voor jouw feedback:)

Heel fijn dat het zo leuk en lekker is geweest.
Het puntje over het eten gaan wij meenemen, bedankt voor de tip!
Tot een volgende keer!
Met culinaire groet,

Aniek de Rooij

Ik vond de recepten erg leuk, de locatie is prachtig en de begeleiding was leuk en erg aardig. Echter, je boekt een individuele kookworkshop omdat je graag echt wat zou willen leren. Na een uur was... Ik vond de recepten erg leuk, de locatie is prachtig en de begeleiding was leuk en erg aardig. Echter, je boekt een individuele kookworkshop omdat je graag echt wat zou willen leren. Na een uur was ik klaar met de bereiding en is er eigenlijk nog 3 uur voorbij gegaan aan enkel het opeten van de gerechten. Gezellig, zeker! Maar ik kwam ook wel echt om te leren. Ik zou graag meer achtergrondinformatie willen over de specifieke kookstijl, bijvoorbeeld achtergrond of meer informatie over ingrediënten/kruiden die vaak gebruikt worden. Meer begeleiding en advies over kooktechnieken. Ook had ik het fijn gevonden als we wat meer verschillende gerechten per persoon hadden gemaakt. Het voelde mij een beetje als een teambuilding uit je aan, prima voor teambuilding, maar niet voor een individuele kookworkshop.

Reactie Keizer Culinair:

Hoi Aniek, dank voor je reactie en feedback. Wij gaan de tips meenemen en bespreken binnen het team. We hopen dat je toch terugkijkt op een geslaagde middag en hopen je in de toekomst nog eens te... Hoi Aniek, dank voor je reactie en feedback. Wij gaan de tips meenemen en bespreken binnen het team. We hopen dat je toch terugkijkt op een geslaagde middag en hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!