Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

CCN

Vriendelijk ontvangst. Sfeervolle ruimte. Heerlijke gerechten. De kok en assistent waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Veel geleerd deze avond wat betreft het koken.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en positieve woorden. Fijn te lezen dat jullie een geslaagde avond hebben gehad. We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen voor één van onze andere kookworkshop!

Great class!

Chef was super!

More supervision by assistants

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en feedback! Fijn om te zien dat jullie een geslaagde avond hebben gehad.
We hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen voor één van onze andere workshops!

George Kaars Sijpesteijn

Zeer prettige ongedwongen sfeer met leuke recepten waar je wat aan hebt

Goede begeleiding

Niet direct verbeterpunten was een gezellige leerzame dag

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en feedback. Fijn te horen dat jullie een geslaagde workshop hebben gehad!
We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen voor een kookworkshop!

Mooi concept op leuke locatie

Mooi concept op leuke locatie

We kwamen met een kleine groep terecht in een ruimte waar al een grote groep bezig was. Het was hierdoor soms moeilijk om elkaar te verstaan. En hierdoor leek de aandacht ook iets minder.

gerechten die je thuis ook goed kunt maken

geef ik persoonlijk

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de reactie, cijfers en feedback. Ook dank voor de persoonlijke verbeterpunten. Fijn elkaar even direct te spreken zodat wij dit kunnen meenemen naar de toekomst.
Hopelijk kijken...
Hopelijk kijken jullie terug op een geslaagde avond samen!

Kook cursus keuken Piemonte gedaan. 4 gangendiner met 5 personen gemaakt. Doordat 2 van de 5 personen niet zo snel werkten in de keuken, vond ik het een beetje stressvol. Ik had het gevoel erg hard... Kook cursus keuken Piemonte gedaan. 4 gangendiner met 5 personen gemaakt. Doordat 2 van de 5 personen niet zo snel werkten in de keuken, vond ik het een beetje stressvol. Ik had het gevoel erg hard te moeten werken om een wel heerlijke maaltijd te maken. Dus ik stel voor om inplaats van 2 antipasti en ook 2 groente gerechten bij het hoofdgerecht daar een aanpassing in te maken. Ook merkte ik dat voor minder ervaren kokers de instructies niet duidelijk genoeg zijn, waardoor tijdnood nog groter werd.

begeleiding koks assistent was uitstekend, maar omdat zij haar aandacht moest verdelen over 16 mensen was het voor minder ervaren koks veel zelf uitvinden en werden er ook fouten gemaakt, waardoor... begeleiding koks assistent was uitstekend, maar omdat zij haar aandacht moest verdelen over 16 mensen was het voor minder ervaren koks veel zelf uitvinden en werden er ook fouten gemaakt, waardoor delen van een gerecht mislukten.
Menu en de recepten zijn uitstekend. Thuis zou ik ze zo namaken.

Menu niet overvol maken, zodat het koken stressvol wordt. Materiaal beter beschikbaar maken. Ovenwanten, vijzel en andere atrributen waren wat lastig te vinden.

Reactie Keizer Culinair:

Hoi Eliane, dank voor je mooie cijfers en feedback, daar kunnen we wat mee! Hopelijk ga je het menu thuis nog eens dunnetjes overdoen en we hopen je nog eens te mogen verwelkomen bij Keizer Culinair!

Tim Wesdorp

Prima bevallen kooksessie, met goed op smaak zijnde gerechten.

Alles staat direct klaar bij binnenkomst, waardoor je aan het zoeken van producten geen tijd kwijt bent. Verder wordt alles keurig opgeruimd zodat ik dit gecovered is.

Wellicht koken op meerder niveaus, dat wil zeggen eenvoudig, gemiddeld en moeilijk. Dit om zo voor eenieder een uitdaging te hebben.

Reactie Keizer Culinair:

Hoi Tim, dank voor je mooie beoordeling en positieve feedback. Dit zullen wij zeker meenemen en we hopen je nog eens te mogen verwelkomen!

Paula Becker

It was amazing. The most generous and kind hearted chef ever. Patient but straight to the point. I have learned, laughed and eat alot.
Great vibe and lots of wine.

Very patient and helpfull

Dear Paula,
Thanks for your review!
We are very happy to hear your positive reaction on the workshop.
Hopefully we will see you another time!
Greetings,
Team Keizer Culinair

Prachtige locatie met mooie uitgebreide kookeilanden waar we terecht konden voor een inspiratiesessie met lunch, koken en borrel.

Ruime opzet en deskundig personeel

Duidelijker aangeven of opslag van gekoelde producten die eerder worden afgeleverd mogelijk is.
duidelijker aangeven bij afzegging welke kosten er in kaart worden gebracht

Reactie Keizer Culinair:

Beste beoordeler, dank voor de recensie! Fijn dat jullie een geslaagde middag hebben gehad. Dank ook voor de verbeterpunten . Graag zou ik hierover met jullie in gesprek gaan om te kijken hoe we dit... Beste beoordeler, dank voor de recensie! Fijn dat jullie een geslaagde middag hebben gehad. Dank ook voor de verbeterpunten . Graag zou ik hierover met jullie in gesprek gaan om te kijken hoe we dit kunnen verbeteren, maar vanwege de anonimiteit kunnen wij helaas geen contact met jullie opnemen.
Nogmaals dank en we horen het graag als jullie de verbeterpunten zouden willen toelichten!

Oscar

Dit was mijn tweede evenement bij Keizer Culinair en het was wederom super! Deze keer waren we met een groep van 20 personen op de locatie aan de keizersgracht. Ideaal voor een besloten evenement... Dit was mijn tweede evenement bij Keizer Culinair en het was wederom super! Deze keer waren we met een groep van 20 personen op de locatie aan de keizersgracht. Ideaal voor een besloten evenement omdat deze locatie geschikt is voor een groep tot 20 personen. Wij waren met een groep met uiteenlopende nationaliteiten maar iedereen heft zich enorm vermaakt en vond het eten en de wijnen voortreffelijk. Extra compliment voor Rogier die ons de hele avond op een relaxte manier wegwijs heeft gemaakt in de keuken en ervoor gezorgd dat we heerlijk hebben gegeten! Groeten, Oscar

Kwaliteit ingredienten, ongedwongen sfeer, goede begeleiding

Hoewel de locatie aan de keizersgracht erg sfeervol is, is deze wel binnenkort toe aan een kleine renovatie. Ook de patio aan de achterkant zou opgeruimd kunnen worden en sfeervol ingericht.

Beste Oscar,
Allereerst, hartelijk dank voor je review!
Wat leuk dat je terug bent gekeerd naar Keizer en fijn dat het weer zo goed is bevallen.
Jouw tip wat betreft de locatie zullen...
Beste Oscar,
Allereerst, hartelijk dank voor je review!
Jouw tip wat betreft de locatie zullen wij zeker in acht nemen!
Met culinaire groet,
Team Keizer Culinair

Het was leuk om met een groep te koken. Ik heb weer letterlijk en figuurlijk geproefd hoe heerlijk het is om dingen zelf te maken. Het samen eten was leuk en de wijnen waren goed, vooral de... Het was leuk om met een groep te koken. Ik heb weer letterlijk en figuurlijk geproefd hoe heerlijk het is om dingen zelf te maken. Het samen eten was leuk en de wijnen waren goed, vooral de dessertwijn bij de tarte Tatin was verrukkelijk. En nog fijner was dat we niet zelf hoefden af te wassen. Wij konden heerlijk natafelen en om ons heen werd alles opgeruimd en schoongemaakt. De ruimte vond ik heerlijk, een heerlijke werkruimte, licht, een echt werklokaal, maar wel met alvast mooie gedekte tafels met bloemen erop, uitnodigend! Een prachtige formule en de begeleiding was enthousiast en deskundig. Mooi receptenboekje kregen we mee om thuis alles nog eens rustig zelf te doen. Hartelijk dank.

Een goed lopend team, alles goed op orde en enthousiast.

Nee

Goedemorgen!
Wat super fijn om zo'n positieve feedback te krijgen!
Wij zijn er erg blij mee dat alles zo goed is verlopen en dat alles naar wens is geweest.
Hopelijk tot een volgende...
Goedemorgen!
Wat super fijn om zo'n positieve feedback te krijgen!
Hopelijk tot een volgende keer :)
Met culinaire groet,