Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Leuke knusse locatie in Haarlem met een vrijgezellendag, alleen vrouwen. Alles was goed voorbereid en de keuken zag er schoon en netjes uit. Wij hadden een hele leuk kok: Piet! Hij was erg... Leuke knusse locatie in Haarlem met een vrijgezellendag, alleen vrouwen. Alles was goed voorbereid en de keuken zag er schoon en netjes uit. Wij hadden een hele leuk kok: Piet! Hij was erg enthousiast en professioneel. Humor, koken, lekker eten en gezelligheid stonden deze middag centraal. Boven verwachting zeer geslaagd!

Professioneel en vriendelijke kok. (PIET aka gekke pietje) Mooie ruimte. Schone keuken met volledige inhoud keukenvoorwerpen.
Goede verse producten genoeg ingekocht. Alles stond goed...
Goede verse producten genoeg ingekocht. Alles stond goed voorbereid klaar.

Qua aankleding en sfeer miste ik verse bloemen. Veel ruimte om de tafel heen. Meer ruimte creëren voor tassen jassen etc. Niet achter de schotten waar ook de opslag staat.
Ik zou 4 uur als...
Ik zou 4 uur als standaard tijd nemen en niet 3 uur (eten bereiden en opeten) mensen willen lekker tafelen en kletsen. Je zit toch meer gehaast te eten in 3 uurtjes.

Hoi Leonie,
Hoi Leonie,
Dank voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat jullie zo'n geslaagde vrijgezellendag hebben gehad in Haarlem! Dank voor jouw tips met betrekking tot het decor en de tijdsinrichting, we nemen het zeker mee.
Team Keizer Culinair

We hebben een gezellige en leerzame avond bij Keizer Culinair in Rotterdam gehad!

Behulpzame en gezellige kok en dito assistent, soepel omgegaan met de dieetwensen en voorkeuren van de verschillende deelnemers, heerlijke gerechten. De schorten en receptenboekjes zijn ook erg leuk.

De 3 uur die staat voor een kookworkshop & diner (voor 16 man) is erg krap. Het is realistischer om er 4 uur van te maken.

Hoi Tinka!
Dank voor jouw review! Heel fijn te horen dat jullie een geslaagde avond bij ons hebben gehad. Gaan jullie nu zelf ook thuis aan de slag met de recepturen?
Dank voor je tip met...
Hoi Tinka!
Dank voor je tip met betrekking voor de tijd, we gaan er even induiken.

Amstelring

We hebben een prima avond gehad, erg leuk om op deze manier met collega's samen te werken .

Ha Kitty!
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review, zijn we erg blij mee!
Wanneer zien we jou en jouw collega's van Amstelring weer bij ons terug?
Team...
Ha Kitty!
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review, zijn we erg blij mee!
Wanneer zien we jou en jouw collega's van Amstelring weer bij ons terug?

Anoniema

Superleuk en superlekker! Ik heb ook veel technieken/recepten geleerd die ik thuis zeker nog ga gebruiken/maken!

Lekker, leuk en leerzaam!

Het was een beetje chaotisch, omdat iedereen alles tegelijk wilde maken.

Hi Laura,
Hi Laura,
Dank voor deze review! Superfijn te horen dat je een geslaagde middag hebt gehad bij Keizer Culinair. Als je er thuis mee aan de slag gaat, stuur je ons dan een foto toe? We zijn heel benieuwd!
Kom je de volgende keer een ander menu uitproberen?
Team Keizer Culinair

Gisteren met het MT van NL en Fr wezen koken bij jullie in Rotterdam.
De sfeer en entourage was echt fantastisch. De begeleiding was zelfs beter. Zeer ongedwongen.

Maw echt een...
Gisteren met het MT van NL en Fr wezen koken bij jullie in Rotterdam.

Maw echt een aanrader

Als sterk punt wil ik benoemen de begeleiding van de koks.

Hoi Edwin,
Wauw, wat een lovende review! Ik heb jouw complimenten gelijk doorgestuurd naar ons koks Jeroen en Mirna, dat maakt vast hun dag!
Zien we jullie snel weer?
Met culinaire...
Hoi Edwin,
Zien we jullie snel weer?
Team Keizer Culinair

Met ons bedrijf een gezellige en leuke avond gehad. Goed verzorgd leuke locatie aan de Keizersgracht.

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor je review!
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor je review!
Goed om te lezen dat jullie een leuke avond hebben gehad. Jammer om te horen dat jullie de gerechten en begeleiding een 'prima' geven. Wij gaan natuurlijk voor 'goed'!
Met deze review ontvang je een kortingscode voor een eventuele volgende boeking. Dan kunnen wij laten zien dat we ook op alles 'super goed' kunnen scoren.
Team Keizer Culinair

Met ons gezin de Puur BBQ workshop gedaan op vaderdag. Helemaal leuk! Iedereen had zijn/haar taak. Leuk viergangen menuutje gemaakt op de BBQ. Veel goede ideeën opgedaan. Relaxte sfeer.

Relaxte, vriendelijke sfeer, rustige uitleg, lekker eten.

Hoi Ellis,
Wat leuk om te horen! Dat wordt lekker BBQ'en deze zomer! :)

GGD Haaglanden

Fijne avond met collega's, goede verzorging, heerlijk eten.

Tijdsmanagement

Hoi,
Wat leuk om te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad met goede verzorging en heerlijk eten!
Zien we jullie snel weer voor een van onze andere menu's?
Met culinaire...
Hoi,
Zien we jullie snel weer voor een van onze andere menu's?

Stefanie van Keimpema

Afgelopen woensdag een kookworkshop gehad bij Keizer Culinair met jonge radiotalenten. We wilden een parallel trekken tussen radio maken en koken en hadden de groep in twee groepen verdeeld die voor... Afgelopen woensdag een kookworkshop gehad bij Keizer Culinair met jonge radiotalenten. We wilden een parallel trekken tussen radio maken en koken en hadden de groep in twee groepen verdeeld die voor elkaar moesten koken. Dit betekende twee verschillende menu's. Het was een ontzettend leuke en leerzame avond en we hebben de boodschap goed over kunnen brengen. Keizer Culinair vond het ook een heel leuk idee en heeft enthousiast met ons meegedacht om dit te kunnen realiseren. Daarnaast was het een super gezellige avond waar we heerlijk hebben gekookt en gegeten.

Keizer Culinair was heel enthousiast en heeft actief met ons meegedacht hoe we onze workshop vorm konden geven.

Hoi Stefanie,
Wat goed om te horen dat jullie de boodschap goed hebben kunnen overbrengen!
Hoi Stefanie,
Wat goed om te horen dat jullie de boodschap goed hebben kunnen overbrengen!
Het was inderdaad een hele leuke avond met een leuk concept. Als jullie nog een keer een groep hebben dan zijn jullie uiteraard weer van harte welkom om nog zo'n evenement te organiseren!

Lisa

Lekker eten en fijne sfeer!

Hi Lisa,
Wij zijn blij om te horen dat de open kookworkshop Puur Piemonte goed bevallen is!