Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Leuke knusse locatie in Haarlem met een vrijgezellendag, alleen vrouwen. Alles was goed voorbereid en de keuken zag er schoon en netjes uit. Wij hadden een hele leuk kok: Piet! Hij was erg enthousiast en professioneel. Humor, koken, lekker eten en gezelligheid stonden deze middag centraal. Boven verwachting zeer geslaagd!

Professioneel en vriendelijke kok. (PIET aka gekke pietje) Mooie ruimte. Schone keuken met volledige inhoud keukenvoorwerpen.
Goede verse producten genoeg ingekocht. Alles stond goed voorbereid klaar.

Qua aankleding en sfeer miste ik verse bloemen. Veel ruimte om de tafel heen. Meer ruimte creëren voor tassen jassen etc. Niet achter de schotten waar ook de opslag staat.
Ik zou 4 uur als standaard tijd nemen en niet 3 uur (eten bereiden en opeten) mensen willen lekker tafelen en kletsen. Je zit toch meer gehaast te eten in 3 uurtjes.

Reactie Keizer Culinair:

Hoi Leonie,
Dank voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat jullie zo'n geslaagde vrijgezellendag hebben gehad in Haarlem! Dank voor jouw tips met betrekking tot het decor en de tijdsinrichting, we nemen het zeker mee.
Met culinaire groet,
Team Keizer Culinair