Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Fred Vorst

Kookworkshop met de afdeling van een zakelijke relatie en van ons bedrijf gedaan. Een prima manier om elkaar nog beter te leren kennen in een leuke ontspannen ambiance waarbij een ieder een bijdrage... Kookworkshop met de afdeling van een zakelijke relatie en van ons bedrijf gedaan. Een prima manier om elkaar nog beter te leren kennen in een leuke ontspannen ambiance waarbij een ieder een bijdrage levert aan het diner. Top avond!

We hadden de ruimte voor ons zelf en dat gaf een geweldige sfeer!

De ruimte had iets sfeervoller mogen zijn.

Goedemiddag Fred,
Goedemiddag Fred,
Dankjewel voor de review, hier worden we erg blij van! Dat is precies waar wij op uit zijn; elkaar leren kennen onder een ontspannen/relaxte sfeer. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.
Team Keizer Culinair

Leuke groep met uitstekende begeleiding. Dit allemaal in een mooie omgeving.

Sfeer, begeleiding

Goedemiddag!
Fijn dat je enthousiast bent over de eerste les van de cursus kooktechnieken. We kijken ernaar uit je weer te mogen ontvangen over twee weken :-).
Team...
Goedemiddag!
Team Keizer Culinair

Mooie locatie in DenHaag, ruim licht en sfeervol. Veel geleerd al tijdens de eerste les. Fijne begeleiding afwisselend met demonstratie, begeleiding tijdens bereiden en leuke tips voor... Mooie locatie in DenHaag, ruim licht en sfeervol. Veel geleerd al tijdens de eerste les. Fijne begeleiding afwisselend met demonstratie, begeleiding tijdens bereiden en leuke tips voor samenstellen, presenteren en variatie van de gerechtjes. Ik kijk erg uit naar de volgende lessen.

We kwamen wat in tijdnood met het bereiden van de gerechtjes tijdens de eerste les. Het was aardig doorwerken om alle gerechtjes te kunnen maken. Fijn dat er ruimte was voor wat uitloop.

Goedemorgen!
Wat fijn te horen dat de eerste les succesvol is geweest. Ga je in de tussentijd alvast iets uitproberen thuis?
Wij kijken al erg uit naar de volgende les :-).
Tot...
Goedemorgen!
Wij kijken al erg uit naar de volgende les :-).
Tot snel!

dennis

Gisteren begonnen met de kookcursus basis kook tedchnieken en het is me zeer bevallen. Leuke sfeer en het is ook heel leuk dat mensen met hele verschillende niveaus in de keuken aan deze cursus... Gisteren begonnen met de kookcursus basis kook tedchnieken en het is me zeer bevallen. Leuke sfeer en het is ook heel leuk dat mensen met hele verschillende niveaus in de keuken aan deze cursus starten. je leert dus ook van elkaar.
Er wordt op en laag drempelige en duidelijke manier uitgelegd.
Echt een aanrader.

Hai Dennis!
Hai Dennis!
Dank voor je review en wat ontzettend fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over de cursus kooktechnieken! Ga je in de tussentijd ook thuis oefenen? Dan kun je je mede-deelnemers iets leren de volgende keer ;-).
Team Keizer Culinair

Erg leuke patisserie cursus! Ik heb mijn eerste les gehad en kijk uit naar de volgende twee. Het is wel vrij ambitieus hoeveel recepten ze willen behandelen in één les, waardoor het een beetje... Erg leuke patisserie cursus! Ik heb mijn eerste les gehad en kijk uit naar de volgende twee. Het is wel vrij ambitieus hoeveel recepten ze willen behandelen in één les, waardoor het een beetje teleurstellend is als je uiteindelijk niet alles kan maken.

Veel hulp en uitleg tijdens het bakken

We begonnen wat laat

Leuke patisserie cursus, veel geleerd!

Roos

Leuk en gezellig! Veel geleerd.
Helaas was de ruimte wel wat koud. Zelfs na het koken hadden sommige gasten het nog steeds koud!

Proffesionele en vriendelijke begeleiding.

Temperatuur in de locatie mag wel iets hoger.
Temperatuur in de locatie mag wel iets hoger.
De boeking en het overleg vooraf mag wel iets vriendelijker en er mag wel iets soepeler worden omgegaan met de berekening van het aantal personen op het moment dat er iemand ziek is.

Hai Roos!
Hai Roos!
Dank voor jouw review! Heel fijn om te lezen dat jullie een gezellige avond hebben gehad in Haarlem en dat jullie veel hebben geleerd! Wat vervelend dat het koud was op de locatie, ik zal aan onze locatiemanager doorgeven dat hij de ruimte voortaan een beetje opstookt :). Wat betreft het contact met boekingskantoor, erg vervelend om dit te horen! Wij willen namelijk juist gastvrijheid en warmte uitstralen. We kunnen je garanderen dat het contact de volgende keer gezelliger zal zijn.

Oscar

Lekker gekookt en gegeten

Lekker en gezellig

De wijn kan beter

Hoi Oscar,
Dank voor jouw review! We hopen jullie snel weer terug te zien, wellicht kunnen jullie binnenkort een ander menu komen uitproberen :-)?
Team...
Hoi Oscar,

HeadOffice

Sfeervol. Professioneel. Prachtige gerechten. Fijne chefs en dames van de bar. Zeer geslaagd.

Het vlees vonden mijn vier tafelgenoten en ikzelf niet geslaagd. Te rauw? onvoldoende van kwaliteit?

Hoi Andrea,
Wat een heerlijke review! Hier worden wij blij van :)
Hoi Andrea,
Wat een heerlijke review! Hier worden wij blij van :)
Jammer dat jullie het vlees niet zo lekker vonden. Rib-eye wordt altijd medium rare geserveerd, anders wordt het taai. Maar misschien dus toch iets te rood voor jullie? De kwaliteit hoeven jullie niet aan te twijfelen!
We hopen jullie nogmaals te ontvangen: dan gaan we voor een 10!

Brigitta

Het is een hele leuke locatie in Haarlem, sfeervolle ruimte met een mooi gedekte tafel.
De keuken is goed uitgerust maar wel echt geschikt voor wat kleinere groepen.
Wijnproeverij was...
De keuken is goed uitgerust maar wel echt geschikt voor wat kleinere groepen.
Wijnproeverij was prima, informatief.

Prettige locatie in Haarlem, mooi gedekte tafel in een sfeervolle ruimte.
Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Het was met onze groep best druk in de keuken, soms een beetje lastig om het overzicht te bewaren.

Goedemorgen Brigitta!
Goedemorgen Brigitta!
Bedankt voor het schrijven van een review! Fijn om te horen te horen dat de locatie een prettige sfeer heeft! En leuk dat de wijncursus leerzaam was! De locatie is inderdaad lekker knus, gelukkig is dat niet overheersend geweest.
Tot de volgende keer!