Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Britt

Mooie locatie, leuke workshop!

Gezellige locatie, goed georganiseerde workshop en lekkere gerechten!

Tijdsduur workshop iets verlengen of programma iets inkorten, zodat de geplande tijd voor de workshop gehaald wordt.

Hoi Britt,
Bedankt voor je mooie review! :)
Hoi Britt,
Bedankt voor je mooie review! :)
Helaas kunnen we het programma niet verlengen, we kunnen wel de planning beter doornemen voorafgaand aan de workshop zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is.
Tot de volgende keer!
Team Keizer Culinair

Erg gezellige avond gehad, heerlijk gegeten en gedronken in een sfeervolle setting.

Erg leuk dat we buiten zijn ontvangen met een glaasje bubbels. De assistant was ook erg gastvrij en behulpzaam.

Misschien iets meer passie en enthousiasme vanuit de kok!

Hoi Arjanna!
Wat fijn te horen dat jullie een gezellige avond hebben gehad op de Keizersgracht. Wij kijken er nu alweer naar uit om jullie te mogen ontvangen.
Tot de volgende keer.
Met...
Hoi Arjanna!
Tot de volgende keer.
Team Keizer Culinair.

c.bobeldijk

Prima locatie, gezellige sfeer prima kok!

n.v.t.

voor locatie Breukelen wat minder deelnemers i.v.m. de kleine locatie.

Dag mevrouw Bobeldijk!
Dag mevrouw Bobeldijk!
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review! Fijn te horen dat het een gezellige avond is geweest. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen, wellicht op een van onze andere locaties?

KPMG

Top workshop, iedereen had het naar zijn zin. Lekker gegeten, goede begeleiding, flexibiliteit van Keizer Culinair.

Goede begeleiding, flexibiliteit (last minute wijzigingen)

Hoi Halima!
Wat leuk om te horen dat KPMG weer een geslaagde avond bij ons heeft gehad! Wij kijken nu alweer uit naar jullie komst.

Prima sfeer en wat doen we veel in 4,5 uur van de cursus kooktechnieken

Naast het basis programma veel extra informatie tot en met opmaken van borden

Ha Dick,
Dank voor deze review! Heel fijn te horen dat je enthousiast bent over de cursus kooktechnieken. We hopen dat je over de komende lessen ook zo enthousiast bent!
Met culinaire...
Ha Dick,

Olaf Vis

Leuke ervaring voor also voor groepen

Spanningsvrije begeleiding

Locatie temperatuur.

Hai Olaf,
Dank voor het schrijven van deze review! We zijn blij te horen dat je een gezellige middag hebt gehad. Kom je de volgende keer een ander menu uitproberen?
Tot dan!
Met...
Hai Olaf,
Tot dan!

Wim te Lintum

Ik heb genoten van een avondje Culinair koken bij Keizer Culinair in Amsterdam.
De gerechten waren heerlijk, de recepten heel goed beschreven en de begeleiding was super

Zie boven

Nee, het was super

Goedemorgen Wim,
Wat een lovende review! Daar worden we erg blij van. Ga je nu ook thuis met de recepturen aan de slag? Zo ja, laat je ons weten of het is gelukt?
Met culinaire...
Goedemorgen Wim,
Team Keizer Culinair

Nice organisation and nice teaching skills! Had a blast

The quality of ingredients and the location

The explanations

Dear Tristan,
Thank you for this review :-). We're already looking forward having you over again.
With culinary regards,
Team Keizer Culinair

Heerlijk gekookt en gegeten onder goede begeleiding en in een gemêleerd gezelschap. Zeker een aanrader!

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Wat fijn om te horen dat jullie heerlijk gekookt en gegeten hebben onder goede begeleiding! We zouden het leuk vinden als jullie nog een keer een andere workshop komen proberen!
Team Keizer Culinair

Mooi pand en concept, onvriendelijke service

Mooie locatie