Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Een zeer geslaagde avond!

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en graag tot een volgende keer!

Actis

Fantastische locatie, erg leuke en professionele begeleiding door kok Remco en heerlijk gegeten in het gezellige gezelschap van ons team!

Heerlijke kwalitatief zeer goede ingredienten

Marta

Alles was na wens.
We hebben zelf gekook met eigen recepten, Jessica heeft geholpen met het bestellen van de ingredienten en Inge was heel erg hulpzaam.
Iedereen heeft genoten van onze...
Alles was na wens.
Iedereen heeft genoten van onze kook middag/avond

Sfeer is een absoluut sterk punt, ook d

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers! Fijn te horen dat alles naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer!

Het was een ontzettend leuk uitje! Goede gerechten, goede begeleiding en al met al een goede sfeer!

De begeleiding was goed en vriendelijk. Vragen werden beantwoord, spullen werden gehaald (indien nodig) en terwijl wij aan het eten waren, werden de ovens etc in de gaten gehouden, zodat niks... De begeleiding was goed en vriendelijk. Vragen werden beantwoord, spullen werden gehaald (indien nodig) en terwijl wij aan het eten waren, werden de ovens etc in de gaten gehouden, zodat niks verkeerd zou gaan.

Bij het hoofdgerecht lagen 3 verschillende recepten pagina's. Dit was een beetje verwarrend, omdat niet helemaal duidelijk was wat waar op stond. Misschien beter om of alle stappen van het... Bij het hoofdgerecht lagen 3 verschillende recepten pagina's. Dit was een beetje verwarrend, omdat niet helemaal duidelijk was wat waar op stond. Misschien beter om of alle stappen van het hoofdgerecht op elk blad te zetten, of om de verschillende onderdelen apart te zetten met daarbij een korte omschrijving waar eerst mee te beginnen.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en feedback! Fijn te horen dat jullie lekker hebben kunnen koken en goede begeleiding hadden. De feedbackpunten nemen we zeker mee. We hopen jullie nog eens te mogen... Dank voor de mooie cijfers en feedback! Fijn te horen dat jullie lekker hebben kunnen koken en goede begeleiding hadden. De feedbackpunten nemen we zeker mee. We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen!

Respondenten.nl

Na een feestelijk ontvangst met bubbels legde Ed, onze Italiaanse kok, uit wat we allemaal gingen bereiden. Het menu was leuk en leerzaam om te maken en nog leuker om op te eten.

De ruimte, erg mooi en ruim, en toch gezellig

De drank, we hadden een Top arrangement, en daar zou per gang een passende wijn bij horen. daar hebben we niets van gezien, er stond wat wijn op de bar en dat was het.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en woorden! Fijn dat jullie een geslaagde avond bij ons hebben gehad.
Betreffende de drank; bij het top arrangement schenken wij één bijpassende wijnsoort die bij het gehele menu past. Wel bedankt voor de opmerking want dan kunnen wij weer zorgen dat dit duidelijker gecommuniceerd wordt.
Graag tot een volgende keer!

We hebben de borrelworkshop gedaan en hebben een super gezellige middag gehad. Fijne ruimte, goede begeleiding, lekker eten en een relaxte sfeer

Vooraf hebben we veel contact gehad. Op elke vraag werd keurig en snel antwoord gegeven.
Tijdens het bereiden van de gerechten was er zeer goede begeleiding. Ook werden bepaalde technieken rustig aangeleerd.
Borrelhapjes waren heel erg lekker

Het drankarrangement is vrij prijzig. Zeker als je bedenkt er tijdens het koken weinig/geen tijd is om wat te drinken.

Goedemiddag,
Dank voor je reactie!
Erg leuk te lezen dat het zo goed is bevallen.
Ook de tips zal ik absoluut meenemen, wij hopen jullie weer terug te zien!
Met Culinaire...
Goedemiddag,
Dank voor je reactie!
Erg leuk te lezen dat het zo goed is bevallen.
Ook de tips zal ik absoluut meenemen, wij hopen jullie weer terug te zien!
Met Culinaire groet,
Team Keizer Culinair

Alain

Super leuk alles zeeg goed!

Hi Alain,
Wat een fijne reactie, hartelijk dank!
Met Culinaire groet,
Team Keizer Culinair

Super gezellig personeelsavondje op prima locatie!

Heel gezellig en leuke locatie, goed bereikbaar

Tarieven zijn stevig, met name voor drank

Reactie Keizer Culinair:

Bedankt voor de mooie cijfers en mooie woorden. Fijn dat jullie zo een leuke avond hebben gehad. Graag tot ziens!

Roderick Madna / K3

Ontzettend gezellige en leuke avond gehad bij Keizer Culinair in Den Haag met een groep van 9 personen. We werden uiterst gastvrij en plezierig onvangen met een welkomst drankje en lekkere borrel... Ontzettend gezellige en leuke avond gehad bij Keizer Culinair in Den Haag met een groep van 9 personen. We werden uiterst gastvrij en plezierig onvangen met een welkomst drankje en lekkere borrel hapjes. Voor wat betreft de workshop zelf kan ik duidelijk zijn. Erg goede begeleiding, zeer kwalitatieve apparatuur en prachtig mooie en verse producten. We hebben in alle opzichten genoten en nog de speciale complimenten en dank richting onze kok Chris en zijn 2 gastvrouwen. We hebben veel geleerd en vooral veel gelachen!

Goede en leuke begeleiding
Mooie verse producten
Gezellige sfeer
Gastvrij

Geen duidelijke minpunten kunnen ontdekken

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en zeer positieve woorden. We hopen jullie nog eens te mogen voorzien van een culinaire avond!

Renee ter Horst/Onkenhout&Onkenhout BV

Alles was top georganiseerd! Perfecte avond gehad.

Enthousiast personeel

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en woorden Renee. Fijn te horen dat jullie uitje een super avond is geworden.
We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen bij Keizer Culinair!