Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Margje

Geweldig teamuitje gehad, bedankt voor de goede zorgen!
We komen zeker terug (en dan voor het Franse menu😉)

Leuke chefs!

nvt

Stinenbosch

Vriendelijke en gemoedelijke ontvangst en begeleiding in een gezellige omgeving en iedereen had een geweldige tijd

goed verzorgd en gezellig ontvangst

de regels voor extra kosten bij een langer verblijf zijn enigszins rigide en kostbaar wat niet in overeenstemming is met de gemoedelijke sfeer van de cursus zelf

Yiva Piersma

Ik keek erg uit naar de patisserie cursus. De pattisier die de cursus gaf was leuk en deed erg zijn best maar was het niet eens met het lesmateriaal. Daardoor had hij na de eerste les al van alles... Ik keek erg uit naar de patisserie cursus. De pattisier die de cursus gaf was leuk en deed erg zijn best maar was het niet eens met het lesmateriaal. Daardoor had hij na de eerste les al van alles veranderd.

Waar ik enorm teleurgesteld over ben: Er zijn maar enkele werkende weegschalen aanwezig en ook maar enkele werkende mixers (voor 12 cursisten) Dit heeft tot gevolg dat je of heel lang moet wachten voordat je überhaupt kunt starten met bakken of je moet alles gaan kloppen met de hand. Dit heb ik dus gister gedaan waardoor mijn meringue voor de macarons is mislukt. De eerste les waren er ook geen deegrollers aanwezig dus moesten we het taartdeeg uitrollen met een rol plasticfolie.

De eerste les waren er niet genoeg eieren en citroenen op voorraad. Dit moest toen bijgehaald worden waardoor je daarop moest gaan wachten. Een aantal mensen (waaronder ik) hebben toen niet alle recepten kunnen maken aangezien het al aan het eind van de middag was. Er was toen geen tijd meer om te gaan wachten op de nieuwe eieren en citroen aangezien we anders te veel uit zouden lopen qua tijd.

De cursus is met 12 vrouwen waardoor de pattisier constant bezig is met vragen beantwoorden van ons. Dit doet hij op een leuke en positieve manier, maar hij kan niet iedereen tegelijk in de gaten houden. Daardoor zijn wij veelal aangewezen op ons receptenboekje en heb ik niet het gevoel dat ik echt aan het leren en ontwikkelen ben.

Na de tweede cursusdag heb ik bovenstaande informatie ook gemaild naar Keizer Culinair. Daar zou ik diezelfde week een antwoord op krijgen, dit is niet gebeurd. Na 2 weken ben ik zelf gaan mailen. Ik kreeg daarop een aanbod van een voucher om nogmaals dezelfde cursus te volgen. Dit heb ik afgeslagen aangezien die cursus weer met het zelfde lesmateriaal zou zijn. Ik heb toen aangegeven dat ik graag de helft van mijn geld terug wil. Deze mail heb ik verstuurd op 7 april. Het is nu 20 mei en ik heb nog geen geld terug ontvangen. Wel werd er aangegeven dat er een voucher voor mij klaar lag, terwijl ik nooit heb gezegd dat ik de voucher wil.
De laatste mail die ik heb gekregen van Keizer Culinair gaf aan dat ik pas in de eerste week van juni een update krijg.

Ik ben enorm teleurgesteld in dit bedrijf. Het was een dure cursus en het voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen. De communicatie is traag en onvoldoende.

De pattisier was leuk en deed het goed

Communicatie, producten, materialen, service naar de klanten toe.

Beste Yiva,
Beste Yiva,
Dankjewel voor de zeer waardevolle feedback! We vinden het erg vervelend dat de cursus niet naar wens is geweest. We nemen de feedback uiterst serieus en hebben dit meteen aangepakt. We hebben inmiddels extra weegschalen, deegrollers en mixers aangeschaft. Hartelijk dank daarvoor! We hebben destijds inderdaad een vouchercode verstuurd ter waarde van €275,- omdat we het natuurlijk graag recht willen zetten en je toch nog een fantastische nieuwe ervaring willen geven, met de nieuwe deegrollers weegschalen en mixers! Zou je ons een mail willen sturen met je adresgegevens, dan sturen we graag ook nog een prachtige bos bloemen en een heerlijke fles Prosecco op. We hopen je binnenkort alsnog te mogen ontvangen.
Met Culinaire groet,
Dieuwertje Floor
Keizer Culinair

Marijke

Zeer slechte ervaring, smerige keuken , sommige zaken stuk enslecht werkende smerige ovens waardoor hoofdgerecht en dessert niet gaar was.

Geen sterke punten

Sluit de tent een paar weken , ga soppen , repareren , verven en zorg dat het weer een frisse en schone zaak wordt

Smit/European Steel Business Groep (ESB)

Het was een superleuke surprise 21 birthday. Alles goed voorbereid en georganiseerd door de kok. Elk gerecht werd door 2 á 3 man bereid en daarna gezellig samen gedineerd met de voltallige groep.

Goede voorbereiding qua ingrediënten die klaarlagen. Prima beschrijving vd werkwijze erbij.

Bij ons was 1 kok voor 10 man. Dat was net genoeg. Bij meer dan 10 is het denk ik wel belangrijk dat er 2 koks bij zijn.

Reactie Keizer Culinair:

Bedankt voor jullie mooie recensie. Heel fijn te horen dat jullie verassingsfeestje is geslaagd. Graag tot een volgende keer!

Theo Tiemessen

Iedereen was zeer tevreden met de goede en sympathieke chefs

Gezelligheid, sympathieke begeleiding en ruimte, waarbij het feit dat mijn kookworkshop aanving terwijl het ROC nog bezig was en de gasten daarom in een hoekje moesten bivakkeren, op de koop wordt... Gezelligheid, sympathieke begeleiding en ruimte, waarbij het feit dat mijn kookworkshop aanving terwijl het ROC nog bezig was en de gasten daarom in een hoekje moesten bivakkeren, op de koop wordt genomen, hetgeen eigenlijk ook wel leuk was omdat ik jarenlang een ROCvA-docent ben geweest.

Voorgerecht salade is aan de simpele kant
Vlees kwam lauw op tafel, 'schuld' van de langzame cursist/aansnijder.
Twee van de voorgestelde aanpassingen werden door mij als dwingend en...
Voorgerecht salade is aan de simpele kant
Vlees kwam lauw op tafel, 'schuld' van de langzame cursist/aansnijder.
Twee van de voorgestelde aanpassingen werden door mij als dwingend en onacceptabel ervaren, met name het voorstel om uiterlijk één maand te kunnen uitstellen met volledige betaling vooraf van de kosten. Ik stond op het punt mijn ARAG-verzekering aan te spreken en mijn juridische bijstand van de Consumentenbond. Ik vind dat dit voorstel niet door de beugel kan.
Maar tenslotte geef je geen feest vanwege je 70 ste verjaardag om daardoor maandenlang kwaad te zijn vanwege juridisch getouwtrek.
De enige oplossing die overbleef was verplaatsing naar de middag en daar was ik achteraf gezien blij mee. Alle genodigden vinden dat het een heel leuk en bijzonder feest was, waar ik nu nog complimenten voor krijg. Voornamelijk op het conto te schrijven van de chefs, ruimte en gemoedelijkheid.

PVH

We hebben een fantastisch team event met bedrijf bij Keizer Culinair gehad! Prettige & snelle communicatie en creatief tailor-made event aangeboden door Keizer Culinair

Sfeervolle ruimte, grote ruimte, kundige & gezellige chefs

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor jullie mooie recensie. Fijn dat we jullie in deze tijd een gezellige middag hebben kunnen bieden. Graag tot een volgende keer!

SD

Mijn cursus is al meerdere keren geannuleerd, inmiddels ben ik het zat en heb ik al meermaals om restitutie gevraagd, maar ze doen of hun neus bloedt.

kan niks verzinnen

communicatie, en algehele bedrijfsvoering

Totallux BV

Zeer op verheugt om in Amsterdam met ons team de workshop te volgen maar helaas een ENORME domper. Men had het verkeerde menu voorbereid. Er waren 2 chefs waarvan 1 voor het eerst in een keuken... Zeer op verheugt om in Amsterdam met ons team de workshop te volgen maar helaas een ENORME domper. Men had het verkeerde menu voorbereid. Er waren 2 chefs waarvan 1 voor het eerst in een keuken stond, de ander deed wel enorm zijn best om er wat van te maken. De keuken, vloeren en toilet een gore vieze bende. Ongeloofelijk dat nog op die manier voorkomt. Een absolute afknapper en afrader. Dit had verder ook niets met een workshop te maken. Nauwelijks begeleiding en uitleg. Wens ze veel succes en hoop dat dit een uitzondering is geweest. Ons zien ze in iedergeval niet meer terug.

Locatie

schoonmaken en opfrissen, zeker als er gekookt wordt en met etenswaren wordt gewerkt.

Reactie Keizer Culinair:

Wat jammer te horen dat de avond niet naar verwachting is verlopen. Feedback vinden wij zeer belangrijk en bespreken we graag middels een persoonlijk gesprek. Helaas hebben we jullie niet kunnen... Wat jammer te horen dat de avond niet naar verwachting is verlopen. Feedback vinden wij zeer belangrijk en bespreken we graag middels een persoonlijk gesprek. Helaas hebben we jullie niet kunnen spreken. Na mailcontact hebben wij gebeld maar werd aangegeven dat er geen tijd was en dat jullie terug zouden bellen. Helaas is dat niet gebeurd. Er staan nu punten in de review die niet kloppen.
Het gemaakte menu hebben jullie zelf online bevestigd. Na bevestiging versturen wij een definitief programma en deze is nogmaals gecheckt een week voor jullie komst. Op beide hebben we geen reactie ontvangen. Qua personeel waren er op jullie avond één chef en één afwasser aanwezig. Dat de locatie niet schoon is verrast ons heel erg en zullen we kritisch naar kijken. Na elke activiteit werken wij volgens een schoonmaak checklist. Naast deze schoonmaak volgt minimaal ééns per week een extra schoonmaakronde.
Wij staan altijd open voor feedback en kritiek maar doen dit graag middels een gesprek.

Arup

Zeer geslaagde diner workshop via Zoom met ons team en familie

Na een eerdere uitstekende ervaring met deze kok op hun locatie hebben we dit keer de workshop via Zoom gehouden, uitstekend geregeld door Keizer Culinair. Geheel verzorgd in het Engels voor ons... Na een eerdere uitstekende ervaring met deze kok op hun locatie hebben we dit keer de workshop via Zoom gehouden, uitstekend geregeld door Keizer Culinair. Geheel verzorgd in het Engels voor ons internationale team zonder moeite.

Voor een nog betere ervarIng zou je kunnen denken aan een 2e camera met close up van het aanrecht.

Reactie Keizer Culinair:

Heel fijn te lezen dat jullie ook op afstand een leuke kookworkshop met elkaar hebben kunnen volgen. We hopen jullie snel weer op locatie te kunnen en mogen ontvangen!