Fijne en goedwerkende app

Studio AxeWood

Een paar dagen geleden schreef ik dat ik Keeping een mooie APP vond maar in de uren overzichten een verschil in tijdnoteringen aantrof. Ik heb dit gemeld en binnen 1 week hebben ze het bij Keeping... Een paar dagen geleden schreef ik dat ik Keeping een mooie APP vond maar in de uren overzichten een verschil in tijdnoteringen aantrof. Ik heb dit gemeld en binnen 1 week hebben ze het bij Keeping opgelost waarmee deze app voor mij echt als beste uit de bus komt.

Niet eens omdat ze zelfs luisteren (wat op zich al uniek is want wanneer wordt je nog gehoord) maar omdat ze ook echt actief met je mee denken in oplossingen.

Echt helemaal TOP en iedereen aan te raden. Super simpele app die gewoon makkelijk te bedienen is en als zelfstandige gewoon echt alles bied wat je nodig hebt aan registratie.

Kenniscentrum Glas

Erg positief. Fantastische tool met veel gebruiksgemak en overzichtelijke rapportage.

Fijn app en site, je kunt alles categoriseren wat heel fijn is en overzichtelijk.

Het is super handig om op deze manier je dagelijkse uren bij te houden...

Bot ProjectAdvies

Fijne plek om je urenadministratie bij te houden; laagdrempelig, compleet en overzichtelijk.

C. vd Werff

Heel goed! Onmisbaar als freelancer.

Ideaal om uren bij te houden. Snel overzicht van totalen.

Voor mij als ZZP'er de perfecte tool om mijn uren bij te houden. Via de overzichten aan het eind van de maand zijn de facturen zo gemaakt en heb je een duidelijk beeld van je opdrachten, projecten... Voor mij als ZZP'er de perfecte tool om mijn uren bij te houden. Via de overzichten aan het eind van de maand zijn de facturen zo gemaakt en heb je een duidelijk beeld van je opdrachten, projecten en taken. Een uitkomst voor iedere ZZP'er die aan het eind van de maand niet meer door alle losse briefjes en mailtjes wil gaan, maar een strakke urenregistratie wil bijhouden.

Ik gebruik het om mijn uren bij te houden elke dag