Ideaal om uren bij te houden. Snel overzicht van totalen.

Voor mij als ZZP'er de perfecte tool om mijn uren bij te houden. Via de overzichten aan het eind van de maand zijn de facturen zo gemaakt en heb je een duidelijk beeld van je opdrachten, projecten... Voor mij als ZZP'er de perfecte tool om mijn uren bij te houden. Via de overzichten aan het eind van de maand zijn de facturen zo gemaakt en heb je een duidelijk beeld van je opdrachten, projecten en taken. Een uitkomst voor iedere ZZP'er die aan het eind van de maand niet meer door alle losse briefjes en mailtjes wil gaan, maar een strakke urenregistratie wil bijhouden.

Ik gebruik het om mijn uren bij te houden elke dag

Zeer positief, echt een heel fijn systeem om je uren in bij te houden.

Geen contact mee gehad

Jeroen Nikamp / Mint interieur

Ik doe hierin mijn uren administratie

Nick

Handige en simpele tool. Ze staan open voor suggesties en zullen hopelijk een hoop features uitbrengen in de toekomst.

Ik gebruik Keeping sinds een week en moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. De website en app hebben een clean uiterlijk en werken zeer prettig. Er is nog ruimte voor verbetering en mijn contact... Ik gebruik Keeping sinds een week en moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. De website en app hebben een clean uiterlijk en werken zeer prettig. Er is nog ruimte voor verbetering en mijn contact met support was aangenaam en snel. Keep(ing) up the good work!

Ik ben vrij positief over Keeping. Het product doet groot en deels wat het moet doen. Een dagoverzicht waarin visueel wordt weergegeven wanneer wat is gebeurd zou nog prettig zijn. En de totale uren... Ik ben vrij positief over Keeping. Het product doet groot en deels wat het moet doen. Een dagoverzicht waarin visueel wordt weergegeven wanneer wat is gebeurd zou nog prettig zijn. En de totale uren van die week mist in de app :(.

Agri Service KleinJan

Zeer goed kan makkelijk de uren bij houden.
Alleen vind ik het jammer dat je geen klanten taken en projecten kunt toevoegen in de app