klopping

Prettig en correct

Van Kruistum Support

Heel plezierig om alle opdrachten en de bedrijven waar ik voor werk inzichtelijk te houden en te kunnen verantwoorden

BW2D

Het programma is zeer gebruiksvriendelijk, uiteraard zijn er wel wat wensen. Met name het snel selecteren van een datum in de webversie (in de app is dit wel mogelijk). Tevens zie ik graag nog... Het programma is zeer gebruiksvriendelijk, uiteraard zijn er wel wat wensen. Met name het snel selecteren van een datum in de webversie (in de app is dit wel mogelijk). Tevens zie ik graag nog meerdere selectiemogelijkheden voor de rapportages.

Handig tooltje voor de verantwoording van de urenadministratie

Mira Ennen

Ontzettend makkelijke en fijne manier om je uren bij te houden per activiteit.
Ontzettend makkelijke en fijne manier om je uren bij te houden per activiteit.
Heel simpel maar precies wat je nodig hebt als ondernemer, de app vind ik een enorme aanvulling. Zéér zeker een aanrader!

Pillow

Alleen gebruik gemaakt van softwarepakket Keeping. Heerlijk simpele tool die doet wat je wilt zonder poespas. Nu ben ik geen powergebruiker of veeleisend - gewoon mijn uren kunnen noteren, per klant... Alleen gebruik gemaakt van softwarepakket Keeping. Heerlijk simpele tool die doet wat je wilt zonder poespas. Nu ben ik geen powergebruiker of veeleisend - gewoon mijn uren kunnen noteren, per klant en per project en overzichten daarvan in kunnen zien. Prima en gratis bovendien!

Prettige omgeving om in te werken

Goede online dienst, goede support.

J. Florusse

Maken met Keeping een uitstekend product voor urenregistratie.
Makkelijk en overzichtelijk.

Makkelijke app, houdt het overzicht.
Rapporten maken zou iets duidelijker kunnen. (Selectie deze week en maand niet helemaal duidelijk)), je moet even zoeken ernaar.