Mira Ennen

Ontzettend makkelijke en fijne manier om je uren bij te houden per activiteit.
Ontzettend makkelijke en fijne manier om je uren bij te houden per activiteit.
Heel simpel maar precies wat je nodig hebt als ondernemer, de app vind ik een enorme aanvulling. Zéér zeker een aanrader!

Pillow

Alleen gebruik gemaakt van softwarepakket Keeping. Heerlijk simpele tool die doet wat je wilt zonder poespas. Nu ben ik geen powergebruiker of veeleisend - gewoon mijn uren kunnen noteren, per klant... Alleen gebruik gemaakt van softwarepakket Keeping. Heerlijk simpele tool die doet wat je wilt zonder poespas. Nu ben ik geen powergebruiker of veeleisend - gewoon mijn uren kunnen noteren, per klant en per project en overzichten daarvan in kunnen zien. Prima en gratis bovendien!

Prettige omgeving om in te werken

Goede online dienst, goede support.

J. Florusse

Maken met Keeping een uitstekend product voor urenregistratie.
Makkelijk en overzichtelijk.

Makkelijke app, houdt het overzicht.
Rapporten maken zou iets duidelijker kunnen. (Selectie deze week en maand niet helemaal duidelijk)), je moet even zoeken ernaar.

Noordink Tuinontwerp

Mooi programma, de App op de telefoon zou wat uitgebreider kunnen zodat men Projecten in het werk aan kan maken!!

Ik ben erg blij met Keeping! Heel gemakkelijk in gebruik, het ziet er mooi en overzichtelijk uit, en het heeft handige functies zoals de timer. Precies wat ik zoek.
Enkele mogelijke...
Enkele mogelijke verbeteringen:
1) Het zou top zijn als ook de App de tijdrapporten kan laten zien.
2) Bij een tijdrapport zou het fijn zijn als er voor de aangegeven periode in één vel de taken onder dat project, plus de omschrijvende taken te zien zouden zijn, voor álle taken. Dus alles in één lijst om te kunnen downloaden.

Marco Schreurs / Direction

Keeping is zeer gebruiksvriendelijk en goed toepasbaar voor ons als MKB instelling.

Makkelijk programma om uren te registreren