Bink Design

Urenregistratie

Heel handige tool om tijdsregistratie makkelijk in te geven!

Albeda

Een fijne en inzichtelijke manier om gewerkte uren bij te houden

Prima app.
Tip: Het zou fijn zijn als het toevoegen en verwijderen van projecten makkelijker zou worden.
Prima app.
Nu als ik op mijn telefoon de uren aan het schrijven ben kan ik niet makkelijk even vlug een project toevoegen, terwijl dit wel wenselijk is.

Brun Conradi

Ontzettend handige urenregistratie, vooral voor de simpele registratie die voor mij nodig is.
Wat ik helaas nog wel mis is een handig takenoverzicht per project. Zo'n overzicht heb ik nodig om een factuur te kunnen maken.

Heel erg goed, het spreekt voor zich, is makkelijk in het gebruik en erg overzichtelijk.

klopping

Prettig en correct

Van Kruistum Support

Heel plezierig om alle opdrachten en de bedrijven waar ik voor werk inzichtelijk te houden en te kunnen verantwoorden

BW2D

Het programma is zeer gebruiksvriendelijk, uiteraard zijn er wel wat wensen. Met name het snel selecteren van een datum in de webversie (in de app is dit wel mogelijk). Tevens zie ik graag nog... Het programma is zeer gebruiksvriendelijk, uiteraard zijn er wel wat wensen. Met name het snel selecteren van een datum in de webversie (in de app is dit wel mogelijk). Tevens zie ik graag nog meerdere selectiemogelijkheden voor de rapportages.

Handig tooltje voor de verantwoording van de urenadministratie