Superhandige app, zowel op telefoon als in de browser. Gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en simpel.

Stuurman Ontwerpt

Een heel fijn en accuraat programma, mijn enige puntje is dat ik graag per dag een optelsom zou zien van de minuten per project zodat ik deze niet zelf hoef op te tellen.

Heel positief. Ik ben blij met keeping

Schneider Electric

Prima tool voor je uren administratie

Bink Design

Urenregistratie

Heel handige tool om tijdsregistratie makkelijk in te geven!

Albeda

Een fijne en inzichtelijke manier om gewerkte uren bij te houden

Prima app.
Tip: Het zou fijn zijn als het toevoegen en verwijderen van projecten makkelijker zou worden.
Prima app.
Nu als ik op mijn telefoon de uren aan het schrijven ben kan ik niet makkelijk even vlug een project toevoegen, terwijl dit wel wenselijk is.

Brun Conradi

Ontzettend handige urenregistratie, vooral voor de simpele registratie die voor mij nodig is.
Wat ik helaas nog wel mis is een handig takenoverzicht per project. Zo'n overzicht heb ik nodig om een factuur te kunnen maken.

Heel erg goed, het spreekt voor zich, is makkelijk in het gebruik en erg overzichtelijk.