Prima app.
Tip: Het zou fijn zijn als het toevoegen en verwijderen van projecten makkelijker zou worden.
Prima app.
Nu als ik op mijn telefoon de uren aan het schrijven ben kan ik niet makkelijk even vlug een project toevoegen, terwijl dit wel wenselijk is.

Brun Conradi

Ontzettend handige urenregistratie, vooral voor de simpele registratie die voor mij nodig is.
Wat ik helaas nog wel mis is een handig takenoverzicht per project. Zo'n overzicht heb ik nodig om een factuur te kunnen maken.

Heel erg goed, het spreekt voor zich, is makkelijk in het gebruik en erg overzichtelijk.

klopping

Prettig en correct

Van Kruistum Support

Heel plezierig om alle opdrachten en de bedrijven waar ik voor werk inzichtelijk te houden en te kunnen verantwoorden

BW2D

Het programma is zeer gebruiksvriendelijk, uiteraard zijn er wel wat wensen. Met name het snel selecteren van een datum in de webversie (in de app is dit wel mogelijk). Tevens zie ik graag nog... Het programma is zeer gebruiksvriendelijk, uiteraard zijn er wel wat wensen. Met name het snel selecteren van een datum in de webversie (in de app is dit wel mogelijk). Tevens zie ik graag nog meerdere selectiemogelijkheden voor de rapportages.

Handig tooltje voor de verantwoording van de urenadministratie

Mira Ennen

Ontzettend makkelijke en fijne manier om je uren bij te houden per activiteit.
Ontzettend makkelijke en fijne manier om je uren bij te houden per activiteit.
Heel simpel maar precies wat je nodig hebt als ondernemer, de app vind ik een enorme aanvulling. Zéér zeker een aanrader!

Pillow

Alleen gebruik gemaakt van softwarepakket Keeping. Heerlijk simpele tool die doet wat je wilt zonder poespas. Nu ben ik geen powergebruiker of veeleisend - gewoon mijn uren kunnen noteren, per klant... Alleen gebruik gemaakt van softwarepakket Keeping. Heerlijk simpele tool die doet wat je wilt zonder poespas. Nu ben ik geen powergebruiker of veeleisend - gewoon mijn uren kunnen noteren, per klant en per project en overzichten daarvan in kunnen zien. Prima en gratis bovendien!

Prettige omgeving om in te werken