Ik ben super tevreden over Keeping! Het invoeren met de app is echt ideaal, alleen even op start en stop drukken. Daarnaast vind ik het ook fijn dat ik alle rapportages makkelijk terug kan vinden en... Ik ben super tevreden over Keeping! Het invoeren met de app is echt ideaal, alleen even op start en stop drukken. Daarnaast vind ik het ook fijn dat ik alle rapportages makkelijk terug kan vinden en op kan slaan als PDF. En eerlijk is eerlijk, ik vind het ook fijn dat het gratis is, want als startende ondernemer heb je niet overal even een potje voor. Ik ben echt super te tevreden!

Door jullie urenregistratie kan ik gemakkelijk en snel mijn uren bijhouden.
Het werkt gebruiksvriendelijk.
Ik ben heel tevreden!

Urenregistratie met Keeping is super handig. Het programma is duidelijk en makkelijk in gebruik.

Pauline

Ik was al heel lang op zoek naar een manier om mijn uren bij te houden en makkelijk om te zetten naar mijn gewerkte uren voor de facturen.
Toevallig kwam ik op de site van keeping, en ik moet...
Toevallig kwam ik op de site van keeping, en ik moet zeggen tot nu toe ben ik erg tevreden!

Prima voor onze urenregistratie.

Zeer positief

Van der Wal - projectmanagement

Prima!

Infinity Frame

Heel goed

Ik heb al eerder via email feedback doorgegeven. Ik miste bepaalde functionaliteiten. Deze zouden op korte termijn niet ontwikkeld worden, maar ik hoop dat dat t.z.t. wel gebeurd.
NB ik kan...
NB ik kan het bedrijf niet beoordelen, alleen het product. Over het bedrijf dat achter de website zit, daar heb ik geen zicht op.

Keeping heeft een bijzondere, intuïtieve applicatie vorm gegeven. Daardoor is het mogelijk om een een urenregistratie in te richten op basis van eigen werkwijzen en inrichtingsmodellen.