Ik maak gebruik van de app die ik geweldig vind

Frank Financiële Huisarts

Handig hulpmiddel om je uren bij te houden. Niet alleen voor declarabele uren, maar ook om inzicht te krijgen hoeveel tijd je waaraan besteed. Inmiddels aanbevolen aan andere bedrijven.

Rik van de Beek

Prima software, jammer dat het nog niet te koppelen is met bijvoorbeeld Twinfield.

Golden Opportunities

Het bevalt mij goed om eenvoudig gedurende de hele dag mijn uren te kunnen invullen en deze op een later (periodiek) moment eenvoudig naar mijn integrale administratie te kopiëren.

Kleine BV

Dit promagramma heel fijn. Snel ordernummers aanmaken en verschillende project taken aanmaken.

Repairing Balance Breda e.o.

Prima ervaring

www.b-strong.nl Hypnotherapie en Coaching

Het programma werkt echt super

Mr G.P. Jongeneel

Goed en doeltreffend product

IETS-MEER

Eigenlijk geen ervaring met het bedrijf, maar ben tot nu erg enthousiast over het programma. Aan het begin was het even wennen, want ik was het programma daylite gewend waarin zij gebruik maken met... Eigenlijk geen ervaring met het bedrijf, maar ben tot nu erg enthousiast over het programma. Aan het begin was het even wennen, want ik was het programma daylite gewend waarin zij gebruik maken met een overzichtelijke agenda om je uren bij te houden (dat mis ik nog wel).