Golden Opportunities

Het bevalt mij goed om eenvoudig gedurende de hele dag mijn uren te kunnen invullen en deze op een later (periodiek) moment eenvoudig naar mijn integrale administratie te kopiëren.

Kleine BV

Dit promagramma heel fijn. Snel ordernummers aanmaken en verschillende project taken aanmaken.

Repairing Balance Breda e.o.

Prima ervaring

www.b-strong.nl Hypnotherapie en Coaching

Het programma werkt echt super

Mr G.P. Jongeneel

Goed en doeltreffend product

IETS-MEER

Eigenlijk geen ervaring met het bedrijf, maar ben tot nu erg enthousiast over het programma. Aan het begin was het even wennen, want ik was het programma daylite gewend waarin zij gebruik maken met... Eigenlijk geen ervaring met het bedrijf, maar ben tot nu erg enthousiast over het programma. Aan het begin was het even wennen, want ik was het programma daylite gewend waarin zij gebruik maken met een overzichtelijke agenda om je uren bij te houden (dat mis ik nog wel).

Ik ben super tevreden over Keeping! Het invoeren met de app is echt ideaal, alleen even op start en stop drukken. Daarnaast vind ik het ook fijn dat ik alle rapportages makkelijk terug kan vinden en... Ik ben super tevreden over Keeping! Het invoeren met de app is echt ideaal, alleen even op start en stop drukken. Daarnaast vind ik het ook fijn dat ik alle rapportages makkelijk terug kan vinden en op kan slaan als PDF. En eerlijk is eerlijk, ik vind het ook fijn dat het gratis is, want als startende ondernemer heb je niet overal even een potje voor. Ik ben echt super te tevreden!

Door jullie urenregistratie kan ik gemakkelijk en snel mijn uren bijhouden.
Het werkt gebruiksvriendelijk.
Ik ben heel tevreden!

Urenregistratie met Keeping is super handig. Het programma is duidelijk en makkelijk in gebruik.

Pauline

Ik was al heel lang op zoek naar een manier om mijn uren bij te houden en makkelijk om te zetten naar mijn gewerkte uren voor de facturen.
Toevallig kwam ik op de site van keeping, en ik moet...
Toevallig kwam ik op de site van keeping, en ik moet zeggen tot nu toe ben ik erg tevreden!