pauline

Ik was al heel lang op zoek naar een manier om mijn uren bij te houden en makkelijk om te zetten naar mijn gewerkte uren voor de facturen.
Toevallig kwam ik op de site van keeping, en ik moet...
Toevallig kwam ik op de site van keeping, en ik moet zeggen tot nu toe ben ik erg tevreden!

Prima voor onze urenregistratie.

Zeer positief

Van der Wal - projectmanagement

Prima!

Infinity Frame

Heel goed

Ik heb al eerder via email feedback doorgegeven. Ik miste bepaalde functionaliteiten. Deze zouden op korte termijn niet ontwikkeld worden, maar ik hoop dat dat t.z.t. wel gebeurd.
NB ik kan...
NB ik kan het bedrijf niet beoordelen, alleen het product. Over het bedrijf dat achter de website zit, daar heb ik geen zicht op.

Keeping heeft een bijzondere, intuïtieve applicatie vorm gegeven. Daardoor is het mogelijk om een een urenregistratie in te richten op basis van eigen werkwijzen en inrichtingsmodellen.

Superhandige app, zowel op telefoon als in de browser. Gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en simpel.

Stuurman Ontwerpt

Een heel fijn en accuraat programma, mijn enige puntje is dat ik graag per dag een optelsom zou zien van de minuten per project zodat ik deze niet zelf hoef op te tellen.

Heel positief. Ik ben blij met keeping