Offerte
Nazorg
Communicatie

R. Visser

Uitstekend

Luisteren goed en maken het zoals je wil

Niet.....

Gerrit Aenspeck

Goede ervaring

Duidelijke afspraken

Niet echt iets aan te merken

T. Van Limpt

Ik ben dolblij met mijn kattenhor en mijn katten ook. Ze zitten nu de hele dag buiten op het balkon.
Vriendelijke mensen, ze nemen alle tijd voor je om je wensen en mogelijkheden te bespreken.
Het hor is prachtig gemaakt van degelijk materiaal én rekening gehouden met de veiligheid en stabiliteit. Netjes geplaatst.
Dit bedrijf krijgt van mij een dikke 10 !!!

Vriendelijke mensen, degelijk materiaal, ze komen eerst zelf opmeten en met het maken is er rekening gehouden met de veiligheid (deurtje in het hor, mocht er eventueel brand uitbreken) Heel netjes... Vriendelijke mensen, degelijk materiaal, ze komen eerst zelf opmeten en met het maken is er rekening gehouden met de veiligheid (deurtje in het hor, mocht er eventueel brand uitbreken) Heel netjes en secuur én stevig gemaakt en geplaatst.

Vincent Cleppe

Top

Houden zich aan hun afspraken!

Esther Verweij

In 1 woord geweldig, absoluut een aanrader!

Klantvriendelijk, ervaren, meedenkend en adviserend.

Geen..

Wij zijn zeer tevreden goed advies goede service en mee denkend

Weten waar ze het over hebben denken mee goed advies en service

Sjoerd-Jan Kievits

Fantastisch bedrijf. Heel mooi resultaat !

Alleen maar sterke punten.

Fan van Sabben

Telefonisch en via mail makkelijk bereikbaar en snel antwoord
Wel lange levertijd 3 maanden.
Maar nu heel blij er mee !
Jammer dat er geen gootje aan de kattenren zit/ schuinlopend...
Telefonisch en via mail makkelijk bereikbaar en snel antwoord
Wel lange levertijd 3 maanden.
Maar nu heel blij er mee !
Jammer dat er geen gootje aan de kattenren zit/ schuinlopend dak.
Wij hebben dit wel bij opmeten geopperd, maar was niet nodig werd gezegd.
Maar al 2 buien gehad in 2 dagen en 1/3 kunnen we niet benutten om in te zitten en ook dat 3e deel gebruiken de katten niet als t nat is.
De regen waait er niet in ,dit is duidelijk van de steeds best grote hoeveelheden water plensen die naar beneden vallen en in de ren vallen.
Dus moeten nog nog manier vinden op goot te gaan bevestigen.
Jammer dat jullie die optie aangeven ,niet nodig te zijn.
Bij het opmeten hebben wij dat zelf aangegeven.
Als ik jullie bedrijf was zou ik dat wel adviseren bij komende plaatsingen kattenrennen met polycarbonaat dak !! Nu ervaren we hem nog niet als af !!

Snelle plaatsing ter plekke ,kundige en vriendelijke vakmensen

3D tekening, was alleen tekening van de afmetingen ,dak was er niet ingetekend . Dus geen zicht van t uit eindelijk totaal plaatje.
Na t werk opruimen van de aluminium deeltjes , ze...
Na t werk opruimen van de aluminium deeltjes , ze attenderen ons er wel op om t goed op te ruimen voordat katten er in gaan.

Vincent Cleppe

Correcte service. Top materiaal op maat gemaakt. Eerlijke prijzen! Zelf gemonteerd aan de hand van duidelijk meegeleverd plan! Vriendelijke mensen die zich houden aan correcte afspraken! We zijn... Correcte service. Top materiaal op maat gemaakt. Eerlijke prijzen! Zelf gemonteerd aan de hand van duidelijk meegeleverd plan! Vriendelijke mensen die zich houden aan correcte afspraken! We zijn zeer tevreden en onze poezen ook!

Via mail of via telefoon ongelooflijke snelle reactie!

R.Pos

Goed. Komt afspraken goed na

snel contact. houdt zich aa afspraken