Offerte
9.5/10
Nazorg
Communicatie

Sylvia

Mooi bedrijf, kwaliteitsproducten, alles perfect afgewerkt. Er is bij ons een kattenren geplaatst en dat is keurig gedaan. Vakkundig en vriendelijk personeel. Met Ton prettig communiceren en hij...

De vakkundigheid en professionaliteit zijn zeker de sterke punten

Tamarah IJsseldijk

Erg vriendelijke medewerkers. Duidelijk in de afspraken en super mooi werk geleverd.

Saskia Sillekens

Geweldig!

Goed vakmanschap, duidelijke communicatie en uitstekende service

Nvt, ga zo door!

Cattery Serrurier

Ik heb een cattery en voor mijn Noren maar vooral kittens had ik een veilige ren nodig.
Ik heb overal gezocht maar niets was naar mijn zin totdat ik de rennen op de foto`s zag van...

snel als het nodig is. Ik had de ren met spoed nodig en had de ren binnen twee weken.
Super goed materiaal echt ook voor stevige en meerdere katten.

Niets op aan te merkten

Weken eerder dan afgesproken is de kattenren geplaatst. Omdat het in deze tijd nog heel mooi weer is, kunnen mijn katten nog heerlijk genieten.

Snelle plaatsing en keurig werken.

Tamara

Geweldig bedrijf. Denken goed mee over opties. De installatie was zo gepiept, de werkmannen waren aardig en lieten alles opgeruimd achter.

Denken goed mee!

Mw de Vries

Goed advies, snelle levering en een prachtig resultaat.

Mooi product.

Wim van Leest

Kattenren.com heeft bij ons een prima kooi neergezet die ook bij onze poes goed in de smaak valt. Daarnaast is er een katbestendige hordeur geplaatst. Ook die voldoet goed. Plaatsing en montage...

Ze leveren wat is afgesproken.

Wat meer, bijvoorbeeld per e-mail, informatie verstrekken over omvang bestelling, vordering van bouw en heldere factuur.

Annemieke Veenendaal

Van A tot Z een prettige ervaring. Vriendelijk, meedenkend, snel, korte lijnen, professioneel.

Ze denken mee met het plan wat je in je hoofd hebt en voeren het vervolgens perfect uit.

Geen, natuurlijk is het lastig als je iets graag wil, dat er wachttijd is, maar aan de andere kant is de wachttijd alleen maar een goed teken.