Offerte
9.5/10
Nazorg
Communicatie

Mulder

Wezen kijken in de showroom en een kattenren besteld. Ziet er zeer mooi uit.

Super snelle service

Timmermans

Zeer goede service van het personeel en de kwaliteit van de kattenren.

Zeer vriendelijk personeel. Behulpzaam en professioneel. Doen net dat beetje meer. Prachtige kattenren.

A. Friedenberg

Bijzonder prettige ervaring.
Er werd ruim de tijd genomen om onze wensen te bespreken.
De ren werd in een ochtend geplaatst.
Het ziet er heel netjes uit.

Goede communicatie.
Er werd duidelijk verteld wat de kosten zouden zijn en wanneer de ren geplaatst zou kunnen worden.
Vriendelijke nette medewerkers.

Sommige popnagels waar het gaas mee vast zit zijn losgeraakt na een paar weken.

Reactie Kattenren.com:

Goedemorgen mevrouw Friedenberg,
Ik zie zojuist dat er een aantal popnagels los geraakt zijn, dat mag absoluut niet het geval zijn, dus wij komen binnenkort om dit in orde te maken.
Alvast bedankt voor uw begrip en excuses voor het ongemak.

Henny Meeuwisse

Wij zijn vriendelijk ontvangen, en zeer tevreden, professioneel alles uitgelegd en alles volgens afspraak op tijd geleverd.

Heel vriendelijk heel correct komen perfect afspraken na en mensen die ren komen opbouwen heel vriendelijk en harde werkers doen altijd verder dus zeker een aanrader grtjs fabi

Kan alleen zeggen 👍🏼

Geen tips nu Al perfect in orde

Erik T

Top. Goed advies, er wordt niet gepusht. Plaatsen verliep perfect. Kwalitatief hoogwaardige kattenren.

Kwaliteit, klantgerichtheid, vriendelijkheid.

hans heijster

Zeer degelijke aanpak, vanaf de eerste kennismaking, met dito resultaat.

Mannen wisten precies wat zij gingen doen en waren in staat om normaal te communiceren met de klant over evt aanpassingen.

Verbeterpunten vwb de kwaliteit vd kattenren heb ik niet; wel vind ik het jammer dat het bedrijf niet de gehele logistieke operatie ( slopen oude kattenren; corrigeren van bijna niet waterpas te maken deels rampzalige ondergrond ) op zich neemt.
Dat zou uiteraard een meerprijs hebben, maar ik zou daar voor open staan. ( minder externe hassle)

Goede ervaring. Alles ging in goed overleg, met goed advies en veel geduld.

Komen aan huis. Denken mee. Geven goed advies. Eerlijk! Straat opnieuw goed moeten betegelen voor plaatsing, was niet leuk maar wel belangrijk

?
Sterren voor nazorg, kan ik niet geven. Ik weet niet hoe ik dat moet beoordelen. Is ook niet nodig.

I.Hoeksma

Ben blij met mijn geplaatste kattenren ! Konden goed overleggen wat mijn wensen waren en die zetten hun om/ over naar de juiste maten en prijs voor mij. Kwamen met 3 man sterk , kattenren stond er...

goed advies .
Overleg met acties en of kortingen (bij meer producten kopen)

-Hadden de loopbrug niet mee , maar een halve holle boomstam
-Ervoer wel wat druk , beslissen binnen 1 dag langskomen (woon ver - en moesten vlakbij zijn) erna evengoed nog wachten tot plaatsing .
-Deur liep wat scheef - slot hierdoor slecht dicht - moest wat onder kooi ? zelf oplossen

C.M.M. Baay-Boots

Heel persoonlijke, vriendelijke en warme omgang. Geeft en ontvangt vertrouwen. En een heel deskundige aanpak.

Persoonlijke benadering en oog voor het individu en de wensen en benodigheden voor de kat. Alles voor de kat!!!!!!!

Nee, Blijf zo doorgaan