Marnick

Bedrijf dat doet wat het beloofd

goede prijzen, snel en duidelijk contact.

NEE

NEEE

NEE

Boatlife Amsterdam

Keurig interieur geleverd snel en trendy!

Geen problemen maar oplossingen, goed tempo, leuk contact!

Evy

Snelle service

Snelle service en goede kwaliteit

Anne van den Berg

Wat een toppers! Hebben goed geluisterd naar mijn wensen en hebben mijn verwachtingen overtroffen. Leveren mooi werk, gaan geen uitdaging uit de weg en zijn altijd op de hoogte van de nieuwste... Wat een toppers! Hebben goed geluisterd naar mijn wensen en hebben mijn verwachtingen overtroffen. Leveren mooi werk, gaan geen uitdaging uit de weg en zijn altijd op de hoogte van de nieuwste trends.

Communicatie & kwaliteit

Erik Telgen van TelgenConsultancy

Samen met Hanny Hammer, Projectadviseur bij Kato kantoorinrichting & projecten heb ik diverse projecten mogen doen. Onder andere het crematorium uitvaartcentrum Alkmaar het het Crematorium... Samen met Hanny Hammer, Projectadviseur bij Kato kantoorinrichting & projecten heb ik diverse projecten mogen doen. Onder andere het crematorium uitvaartcentrum Alkmaar het het Crematorium Uitvaartcentrum La Grande Suisse in Maastricht.
Deze projecten hebben we van het begin (ontwerp) tot eind (uitvoering) opgepakt en uitgevoerd.
Dit alles is netjes binnen planning en budget uitgevoerd. Ook de samenwerking heb ik als zeer plezierig ervaren.

Erik Telgen
TelgenConsultancy

Afspraak is afspraak
Prettige samenwerking

La Grande Suisse

Goed bedrijf

Aardige medewerkers, meedenkend en komen afspraken na

WGV Zorg & Welzijn - Millepede

......... en dan ben je op zoek naar een bedrijf waarbij je jouw wensen kunt vertellen, een kader meegeeft en vervolgens zelf met een goede kop koffie door kunt gaan met je eigen werk. En dat... ......... en dan ben je op zoek naar een bedrijf waarbij je jouw wensen kunt vertellen, een kader meegeeft en vervolgens zelf met een goede kop koffie door kunt gaan met je eigen werk. En dat bedrijf vind je dan in KATO #datwerktlekker

Eerlijk, transparant no nonsens, goede prijs-kwaliteit, luisteren en vertalen naar realistische doelen, prettige contact, klantvriendelijk

Een goede samenwerking met een prachtig eindresultaat. Kato heeft de inrichting goed verzorgd.

Veel persoonlijke begeleiding

Geweldige kwaliteit en service. Ik ben zeer tevreden!

- Service
- Kwaliteit