menno

Zeer tevreden

snel offerte, snel geleverd , prijs goed

Laagland

Ik ben teleurgesteld met hoe het is gegaan. Ik ben in gesprek gegaan met een verkoper over het bureau dat ik graag wou.
We kwamen samen tot een offerte, deze heb ik per direct betaald en ik...
We kwamen samen tot een offerte, deze heb ik per direct betaald en ik was verheugd te vernemen dat het bureau snel bezorgd kon worden en in elkaar gezet kon worden bij mij thuis.

Bij levering was ik van de veronderstelling dat ze een onderdeel waren vergeten; dit zat immers op de foto erbij. Ik heb contact gezocht met Kato en wou graag de verkoper spreken die mij de offerte heeft aangeboden. Deze zou mij vandaag terugbellen; dit is niet gebeurt. Ik heb vandaag 3x gebeld, de laatste keer was 10 minuten voor sluitingstijd want ik kreeg een vermoede dat de "De verkoper belt u vandaag terug" niet zou gebeuren. Tot op het laatste moment voor vijf uur werd mij verteld dat de verkoper mij zou terugbellen. Niet gebeurt. Ik zit me de hele dag al op te vreten, puur omdat het niet is gegaan zoals ik had gehoopt en er mij dus tot 3 x is beloofd dat er vandaag teruggebeld zou worden. Resultaat? Dit geeft gewoon een enorm rot gevoel.

Het voelt nu bijna als; het geld is al binnen - bureau is in elkaar gezet. Succes ermee.

Tevens is er belooft dat de bezorgers/monteurs een half uur van te voren zouden bellen zodat ik weet wanneer ze zouden komen. Dit is ook niet gebeurt.

Ik ben echt zéér teleurgesteld in dit bedrijf.

Professionele montage - vlug en adequaat.

Reactie KATO Kantoorinrichting & Projecten:

Beste Jeff,
Dankjewel voor je review, wat jammer dat we je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We zullen hierbij inhoudelijk reageren op je review.
(1) Je geeft aan dat je de...
Beste Jeff,
(1) Je geeft aan dat je de offerte direct betaald hebt, je hebt inderdaad de factuur vlot betaald, waarvoor dank. Offertes hoef je echter bij Kato nooit te betalen. (we willen dit toch even duidelijk maken richting toekomstige klanten)
(2) We betreuren dat we niet dezelfde dag adequaat konden reageren. Echter, zoals bij veel bedrijven momenteel, hebben we ook bij Kato te maken met een personele onderbezetting. We hebben heel erg onze best gedaan voor je, maar dezelfde dag reageren is ons deze dag helaas niet gelukt.
(3) Het item waarover je belde betrof een akoestisch scherm. In onze webshop staat duidelijk vermeld dat dit akoestische scherm geen onderdeel is van het duo bureau. Zie: https://www.katokantoorinrichting.nl/duo-bureau-elektrisch-verstelbaar.html
Namens Kato wensen we je een fijne zomer :-)
Hartelijke groet, Joost

Marnick

Bedrijf dat doet wat het beloofd

goede prijzen, snel en duidelijk contact.

NEE

NEEE

NEE

Boatlife Amsterdam

Keurig interieur geleverd snel en trendy!

Geen problemen maar oplossingen, goed tempo, leuk contact!

Evy

Snelle service

Snelle service en goede kwaliteit

Anne van den Berg

Wat een toppers! Hebben goed geluisterd naar mijn wensen en hebben mijn verwachtingen overtroffen. Leveren mooi werk, gaan geen uitdaging uit de weg en zijn altijd op de hoogte van de nieuwste... Wat een toppers! Hebben goed geluisterd naar mijn wensen en hebben mijn verwachtingen overtroffen. Leveren mooi werk, gaan geen uitdaging uit de weg en zijn altijd op de hoogte van de nieuwste trends.

Communicatie & kwaliteit

Erik Telgen van TelgenConsultancy

Samen met Hanny Hammer, Projectadviseur bij Kato kantoorinrichting & projecten heb ik diverse projecten mogen doen. Onder andere het crematorium uitvaartcentrum Alkmaar het het Crematorium... Samen met Hanny Hammer, Projectadviseur bij Kato kantoorinrichting & projecten heb ik diverse projecten mogen doen. Onder andere het crematorium uitvaartcentrum Alkmaar het het Crematorium Uitvaartcentrum La Grande Suisse in Maastricht.
Deze projecten hebben we van het begin (ontwerp) tot eind (uitvoering) opgepakt en uitgevoerd.
Dit alles is netjes binnen planning en budget uitgevoerd. Ook de samenwerking heb ik als zeer plezierig ervaren.

Erik Telgen
TelgenConsultancy

Afspraak is afspraak
Prettige samenwerking

La Grande Suisse

Goed bedrijf

Aardige medewerkers, meedenkend en komen afspraken na

WGV Zorg & Welzijn - Millepede

......... en dan ben je op zoek naar een bedrijf waarbij je jouw wensen kunt vertellen, een kader meegeeft en vervolgens zelf met een goede kop koffie door kunt gaan met je eigen werk. En dat... ......... en dan ben je op zoek naar een bedrijf waarbij je jouw wensen kunt vertellen, een kader meegeeft en vervolgens zelf met een goede kop koffie door kunt gaan met je eigen werk. En dat bedrijf vind je dan in KATO #datwerktlekker

Eerlijk, transparant no nonsens, goede prijs-kwaliteit, luisteren en vertalen naar realistische doelen, prettige contact, klantvriendelijk