theo van den Akker

Bij kastenspecialist - Heerhugowaard hebben wij 2 kasten laten maken en plaatsen, we zijn zeer tevreden over de service en kwaliteit
Netjes alles volgens afspraak.

prima behandeling in de winkel, goede tips.

zo doorgaan, we hebben het bij de oplevering van ons huis, ook wel anders meegemaakt

Rita Bergsma

Zeer gespecialiseerd personeel.
Denk mee geeft goed en duidelijk advies.

Zeer behulpzaam.
Duidelijke uitleg.

Somers

Professioneel bedrijf met persoonlijke touch. Wij zijn zeer vriendelijk en goed geholpen met het uitzoeken en samenstellen van onze kast op maat. Perfecte kwaliteit en snelle levering.

Het meedenken en de verrichte extra service.

Elly van kessel- Aardenburg

Het bedrijf komt professioneel over, personeel heeft kennis van het produkt dat zij presenteren.

Bezoek aan de klant, en aldaar de mogelijkheden bespreken.
Goede uitleg van Bas met voor en nadelen.

L S

Heel tevreden over het plaatsen van mijn schuifwand, vriendelijke monteur en goed advies van bas, heel vakkundig!

Alfred J. Boer

Maandag 27 november jl. stonden twee correcte monteurs van de Kastenspecialist voor de deur om bij ons een Italiaanse designkast te monteren. De fabrikant bleek alles in het werk te hebben gesteld... Maandag 27 november jl. stonden twee correcte monteurs van de Kastenspecialist voor de deur om bij ons een Italiaanse designkast te monteren. De fabrikant bleek alles in het werk te hebben gesteld om de talloze -soms zeer grote- delen extreem goed te verpakken, met als gevolg dat de heren na afloop met een bus vol emballage huiswaarts keerden. Alles, maar dan ook alles werd keurig meegenomen. Mede dankzij de beschermende verpakking én de door de monteurs betrachte zorgvuldigheid en productkennis hebben wij thans de beschikking over een weergaloos mooie en volledig schadevrije kast. Compliment voor de monteurs, maar ook voor de adviseur die ons ten tijde van de aankoop met raad en daad terzijde stond.

Dick

Vandaag is de kastenwand tussen 2 slaapkamers geplaatst. De kasten zien er prima uit en de monteurs hebben de kasten keurig gemonteerd en aangesloten met plafond en zijwanden middels passtroken.

klantvriendelijke instelling

Chris

Zeer tevreden over de Kastenspecialist!
Ondanks scheve vloer en plafond toch keurig en vakkundig resultaat neergezet.

Vakkundige en nette monteurs

Marion van V

Goede ervaring met de kastenspecialist in Heerhugowaard. Na de eerste keer inmeten kwam Bas met een andere optie voor de kast. Het is nu een inloopkast geworden en wij zijn hier helemaal blij.??

Dat ze meedenken en zo tot een nog betere oplossing komen voor een kast

Ga vooral zo door

Michelle

Wij wilden graag kastdeuren van de grond tot plafond voor een 3,5m brede muur in onze slaapkamer. We zijn goed geholpen en er werd goed meegedacht over de lades aangezien wij de binnenkant van de... Wij wilden graag kastdeuren van de grond tot plafond voor een 3,5m brede muur in onze slaapkamer. We zijn goed geholpen en er werd goed meegedacht over de lades aangezien wij de binnenkant van de kast ergens anders gekocht hadden. Snelle afspraak voor inmeting wat heel fijn is aangezien wij dan geen fouten kunnen maken met het inmeten. De deuren staan super mooi in de slaapkamer en de ruimte is nu optimaal gebruikt.

Uitgebreide kennis en goede service