8.5/10

Prima behandeling van mijn. Onderdelen bedtelling

M.J. van Ravens

Ik vroeg advies en werd enorm fijn geholpen. Ook mijn bestelling was de volgende dag al binnen.
Ook vorige keren waren het behulpzame medewerkers . Hou ze in ere. :)

Prima kwaliteit en snelle levering

Joost Paauw

Aankoop tent accessoires.

Magdalena

Sehr toller Kundenservice! Sehr bemüht, netter Kontakt und schnelle Lieferung. Vielen Dank! Wir werden bestimmt viel Freude mit unserem neuen Zelt haben.

Op zich, zoals gewend, goede en snelle actie van Karsten bij de bestelling. Alleen bij het retourneren van het product wel een aandachtspunt. Zelf had ik de verkeerde tafel besteld. Had tijd en...

Reactie Karsten Travelstore:

Beste meneer Bovee,

Wat vervelend dat u het retourneren van uw artikelen negatief heeft ervaren.
We waarderen het dat u het artikel naar onze winkel terug gebracht heeft. Mijn collega doelde er meer op dat het niet vaak voorkomt in plaats van dat het niet gewenst is. Uiteraard is retourneren in onze winkel nooit een probleem en altijd kosteloos in tegenstelling tot het retourneren via de post.

De reden dat de kosten niet direct aan u retour gestort kunnen worden is omdat wij ook een optie tot betalen achter af bieden tijdens het bestelproces. Om te voorkomen dat mensen geld retour ontvangen voor een niet betaalde bestelling storten wij het aankoopbedrag altijd retour via de betaalmethode die de klant tijdens het bestel proces heeft gekozen. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.

Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel dus ik hoop dat deze uitleg uw ontevredenheid een beetje weg kan nemen.

Nette en snelle levering van mijn schoenen

John de Kruijff

Goede website, snelle levering. pakketje had in brievenbus gepast (was een scheerlijn), maar zat helaas in een onnodig grote doos

Anouk

Nu tweede Karsten tent aangeschaft nadat we ooit een oppompbare tent hadden, nu de tunneltent 3600 aangeschaft.
Wat een fijne tent (enorm genoten van onze eerste vakantie ermee) en een keurige...

Hans Kuijs

Wat twee andere bedrijven niet konden doen was uw bedrijf perfect.