Rene

Vriendelijk en geduldig personeel die de tijd voor je neemt. Jammer dat de eerste uitleg over het gekochte product niet Volledig was waardoor ik weer terug moest komen. Maar ondanks dat, alles... Vriendelijk en geduldig personeel die de tijd voor je neemt. Jammer dat de eerste uitleg over het gekochte product niet Volledig was waardoor ik weer terug moest komen. Maar ondanks dat, alles zonder problemen kunnen ruilen. Top! Trouwens; mooie winkel!Rene.

DF Smit

Prima, helaas is de informatie op de website niet up to date: bestelling geplaatst, netjes betaald, maar vervolgens kreeg ik een telefoontje dat het product niet leverbaar was.

Sandra

Helaas was het artikel dat ik bestelde en betaalde achteraf niet op voorraad en moest ik daar achter komen door zelf contact te zoeken. Wel snelle reactie gehad, hopelijk snel het geld retour... Helaas was het artikel dat ik bestelde en betaalde achteraf niet op voorraad en moest ik daar achter komen door zelf contact te zoeken. Wel snelle reactie gehad, hopelijk snel het geld retour (wellicht ook beter nadat ik het geld retour is om feedback te vragen, want mijn ervaring is dus nog niet afgerond). Jammer, maar kan een keer gebeuren, al zou het goed afgevangen moeten zijn in de systemen

Ruben

Besteld product niet meer leverbaar

Ad Veldhuisen

Goede service, Snelle levering

J. van Dun

Goede persoonlijke service. Helaas ook paar keer nodig gehad omdat de order niet goed liep. Kleuren zijn niet uit te zoeken op de site. Daarvoor moesten ze bellen

Rob Elders

Helemaal goed. Ko